Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej! Czy Twój problem został rozwiązany?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej! Czy Twój problem został rozwiązany?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej,
a jakiego motywu używasz?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Jola, super, że działa :).
Screenshoot możesz wrzucić plik np. na dropboxa lub dysk google i podesłać nam tutaj link 🙂
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Jola!
Sprawdziłam na telefonie i jak klikam na SHOP lub ikonkę Koszyka to u mnie działa tak jak powinno – pojawia się możliwość kliknięcia w kurs. Zobacz u siebie na telefonie, ale spróbuj może trybu incognito?
A co do drugiej sprawy – czy jest szansa, żebyś podesłała nam screen tego jak to wygląda? Może dostrzeżemy coś i podpowiemy dokładniej.
Katarzyna Masztaller
ModeratorSuper, bardzo się cieszymy 😀
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Jola, czy ten fatal error nadal się u Ciebie pojawia?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej!
A testowałaś może wtyczkę Food Menu albo Quick Restaurant Menu?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Justyna,
wejdź do sekcji WooCommerce -> Ustawienia -> Zaawansowane
Co w tym miejscu Ci się wyświetla jako Strona koszyka?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej,
Wejdź do sekcji WooCommerce -> Ustawienia -> Produkty
W tej zakładce powinnaś mieć coś takiego jak: Strona SklepuCo w tym miejscu się Tobie wyświetla?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Kamila!
Udało Ci się rozwiązać problem?
Katarzyna Masztaller
ModeratorJustyna, a podałabyś może adres swojej strony?
11/05/2023 o 21:38 w odpowiedzi na: Mailerlite – mail z potwierdzeniem zapisu; strona z podziękowaniem #94975Katarzyna Masztaller
ModeratorBardzo się cieszę, że się udało 🙂
Katarzyna Masztaller
ModeratorZ tego co się orientuję, to jest taka możliwość :). Po prostu wtedy do lh.pl nie przenoś swojej domeny, tylko samą stronę. Specjaliści od lh.pl wszystkim się zajmą :).
04/05/2023 o 21:54 w odpowiedzi na: Jak zrobić opcję w Learnpress „Lekcja zrealizowana” i pasek postępu #94382Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Klaudia! Przekazałam informacje o Twoich problemach ( z tego i innych wątków) całemu zespołowi i wspólnie będziemy pracować nad ich rozwiązaniem.
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Klaudia! Przekazałam informacje o Twoich problemach ( z tego i innych wątków) całemu zespołowi i wspólnie będziemy pracować nad ich rozwiązaniem.
04/05/2023 o 21:54 w odpowiedzi na: PILNIE POTRZEBUJE POMOCY: brak dostępu do 1 produktu w pakiecie #94380Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Klaudia! Przekazałam informacje o Twoich problemach ( z tego i innych wątków) całemu zespołowi i wspólnie będziemy pracować nad ich rozwiązaniem. Trafiłaś akurat z problemami na okres majówki, gdzie dostępność moderatorek była mniejsza :(.
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej!
Jak najbardziej możesz zrobić to wtyczką. Ja używam Smush.
Katarzyna Masztaller
ModeratorAniu, może pomogłoby dodanie kolumn bocznych na tej konkretnej stronie w Elementorze?
Katarzyna Masztaller
ModeratorA czy strona budowana jest na Elementorze?
Katarzyna Masztaller
ModeratorSuper, że udało się rozwiązać problem 🙂
Katarzyna Masztaller
ModeratorSuper, że udało się rozwiązać problem 🙂
Katarzyna Masztaller
ModeratorPrzyznam szczerze, że do tej pory nie stosowałam takiego rozwiązania, więc dam znać zespołowi i będziemy szukać informacji.
Domyślam się, że chcesz unikalne kody ze względu na limit wykorzystania kodu przez jednego klienta? Jeśli tak, to w WooCommerce można zaznaczyć w kuponach opcję, że jeden klient (adres e-mail) może dany kod wykorzystać jednorazowo.Katarzyna Masztaller
ModeratorHej! Sprawdziłam i na jednej ze stron również miałam taki komunikat w kokpicie. Kliknęłam na „Zaktualizuj do Cookie Compliance” i po prostu wtyczka sprawdziła zgodność mojej strony z przepisami i zaznaczyła co jest ok, a co do poprawy.
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Klaudia! Napisałam prośbę o update Twojego problemy w Twoim temacie. Ułatwi to nam rozwiązanie Twojego problemu 🙂
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Klaudia! Widziałam, że pisałaś też komentarz w temacie u Eli. Czy dla porządku mogłabyś tutaj wrzucić kompletny stan u Ciebie? Przyznam szczerze, że nie wiem w czym potrzebujesz konkretnie pomocy w tym momencie. A nie chcemy zostawić Cię bez rozwiązania.
Z góry bardzo dziękuję!
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej!
Czy jak przyszłaś już w trakcie prac, to na Learnpress były już jakieś kursy czy wszystko dopiero budowane? Jeśli nic by nie było, to ja bym zaczęła wszystko od nowa po swojemu robić – odinstalowała i zainstalowała na nowo wtyczki. Czy zrobiłaś w ten sposób czy kontynuowałaś prace po kimś?
I też nie trzymałabym 2 wtyczek do tych samych płatności. Jeśli jedna nie działa, to lepiej ją odinstalować i zachować działającą.Katarzyna Masztaller
ModeratorHej! A próbowałaś się logować z innej przeglądarki? Czasmi bywa tak, że np. na firefox coś jest rozjechane, a na operze jest w porządku i wtedy warto szukać rozwiązania tak jak Gabrysia napisała.
Katarzyna Masztaller
ModeratorCześć! Agnieszka, czy dobrze zrozumiałam, że chciałabyś, aby kody rabatowe generowały się automatycznie dla klientów w momencie zapisu na newsletter i żeby dla każdego klienta kod był inny?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej! Napisz maila do Oli w tej sprawie: kontakt@olagosciniak.pl
- AutorWpisy