• Autor
    Wpisy
  • #94286
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Bardzo proszę o pomoc!
    Nastąpiła bardzo dziwna sytuacja…
    Stworzyłam kursy i pakiety, wg instrukcji w kursie Oli i wskazówek na forum.
    Wydawałoby się, że wszystko działa w porządku, ale niestety występuje “dziwny problem”, którego nie mam pomysłu jak rozwiązać. Chodzi o to, że klient kupując pakiet w którym ma 3 produkty, do 2 ma dostęp i może od razu przejść do lekcji, a 1 produkt jest tak jakby zablokowany, ponieważ w Learnpress nie ma przycisku “kontynuuj” po zakupie, tyle wciąż jest “KUP TERAZ”.
    Sprawdziłam linki i wszystkie ustawienia. Wszystko się zgadza, dokładnie tak jak z poprzednimi produktami. Tylko ten jeden, najważniejszy produkt nie daje dostępu. O co tu chodzi?

    Bardzo proszę o pomoc…. Ruszyła już moja kampania sprzedażowa kursu i pakietów, i teraz kiedy ludzie kupują pakiet, nie mogą się dostać do głównego produktu.

    Co mogę zrobić?

    Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

    #94287
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Zrobiłam test, stworzyłam nowy prowizoryczny produkt, ustaliłam wszystkie ustawienia tak jak w poprzednich produktach i dzieje się dokładnie to samo, co opisałam powyżej. To znaczy, po zakupie produktu, klient otrzymaj link do pobrania w panelu “moje konto”, i kiedy kliknie w link, to przenosi go na stronę kursu i zamiast przycisku “kontynuuj”, jest “kup teraz”.

    Inne produkty, które wcześniej dodałam do sklepu, bez problemu się udostępniają…także już całkowicie jest zmieszana o co tu chodzi…

    #94338
    Kaja Rzeczkowska
    Moderatorka

    Uch, to musi być niezwykle frustrujące 🙁
    Obstawiałabym, że istnieje problem pomiędzy synchronizacją pomiędzy WooCommerce a LearnPress dla tych dwóch produktów, więc:
    – sprawdziłabym jeszcze, czy są na pewno poprawnie powiązane, czy zgadzają się identyfikatory
    – czy kurs na pewno ma ustawiony dostęp
    – czy jednak istnieje jakakolwiek różnica w konfiguracji tych dwóch produktów w porównaniu z pozostałymi produktami
    – czy wtyczki LearnPress i WooCommerce są aktualne
    – czy pomogłoby wyłączenie którejś z wtyczek albo zmiana motywu na domyślny (czasami to kwestia konfliktu)
    – czy pomogłoby wyczyszczenie pamięci podręcznej z wtyczki do cache, jeśli masz
    – czy statusy zamówień są ustawione poprawnie

    Niestety osobiście nie zetknęłam się nigdy z taką sytuacją. Ale jutro będzie nasza czarodziejka Ola i mam nadzieję, że przyjdzie z odsieczą.

    #94339
    Kaja Rzeczkowska
    Moderatorka

    Uch, to musi być niezwykle frustrujące 🙁
    Obstawiałabym, że istnieje problem pomiędzy synchronizacją pomiędzy WooCommerce a LearnPress dla tych dwóch produktów, więc:
    – sprawdziłabym jeszcze, czy są na pewno poprawnie powiązane, czy zgadzają się identyfikatory
    – czy kurs na pewno ma ustawiony dostęp
    – czy jednak istnieje jakakolwiek różnica w konfiguracji tych dwóch produktów w porównaniu z pozostałymi produktami
    – czy wtyczki LearnPress i WooCommerce są aktualne
    – czy pomogłoby wyłączenie którejś z wtyczek albo zmiana motywu na domyślny (czasami to kwestia konfliktu)
    – czy pomogłoby wyczyszczenie pamięci podręcznej z wtyczki do cache, jeśli masz
    – czy statusy zamówień są ustawione poprawnie

    Niestety osobiście nie zetknęłam się nigdy z taką sytuacją. Ale jutro będzie nasza czarodziejka Ola i mam nadzieję, że przyjdzie z odsieczą.

    #94343
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej Kaja,

    Dziękuję za odpowiedź.
    Zatem sprawdziłam to co napisałaś:
    –odp: produkty są poprawnie powiązane w Woocommerce i Leanpress, – identyfikatory się zgadzają (rozumiem, że chodzi o linki)
    — czy kurs na pewno ma ustawiony dostęp
    odp: nie bardzo rozumiem gdzie i jak ma być ustawiony dostęp
    -– czy jednak istnieje jakakolwiek różnica w konfiguracji tych dwóch produktów w porównaniu z pozostałymi produktami
    odp: nie ma żadnej różnicy. Sprawdziłam 10 razy. Przetestowałam nawet poprzez dodanie nowego produktu testowego, i występuje ten sam problem.
    -– czy wtyczki LearnPress i WooCommerce są aktualne
    odp: tak są aktualne
    –- czy pomogłoby wyłączenie którejś z wtyczek albo zmiana motywu na domyślny (czasami to kwestia konfliktu)
    odp: którą wtyczkę mam wyłączyć? skąd mam to wiedzieć? Zmiana motywu na domyślny? (nie rozumiem) – wykupiłam specjalnie wersje premium motywu Ashe, żeby nie było żadnych ograniczeń. Co sugerujesz poprzez “zmianę motywu na domyślny”?
    –czy pomogłoby wyczyszczenie pamięci podręcznej z wtyczki do cache, jeśli masz
    odp. nie ma wtyczki do cache
    – czy statusy zamówień są ustawione poprawnie
    odp. tak statusy zamówień są ustawione jak “zrealizowane”

    Zaczynam wątpić, że moja platforma kursowa na wtyczce Learnpress będzie kiedykolwiek poprawnie funkcjonować 🙁

    #94356
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Niestety wciąż nie otrzymałam odpowiedzi na mój problem. Kiedy mogę się spodziewać jakiejś pomocy? Dołączając do kursu myślałam, że jest to “Akadamia Interaktywna:, ale niestety wygląda na to, że jest PASYWNA. Czekam na odpowiedzi po kilka dni…

    #94380

    Hej Klaudia! Przekazałam informacje o Twoich problemach ( z tego i innych wątków) całemu zespołowi i wspólnie będziemy pracować nad ich rozwiązaniem. Trafiłaś akurat z problemami na okres majówki, gdzie dostępność moderatorek była mniejsza :(.

    #94404
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    Hej Klaudia, piszę do Ciebie na maila w tej sprawie. Indywidualnie postaramy się to rozwiązać.