Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
- Katarzyna MasztallerModeratorka
Hej! Czy masz w tym momencie dobrze ustawione newslettery na stronie? Chciałam przetestować jak to wygląda od strony klienta, a w ogóle nie mam możliwości zapisu na newsletter. Nie ma żadnych okienek do wpisania danych ani pod pierwszym, ani pod drugim linkiem.
Katarzyna MasztallerModeratorkaPo zalogowaniu się do Google Merchant Center powinnaś dostać informacje o tym, z którymi produktami jest problem i jak go naprawić. Ale może najpierw spróbuj tutaj znaleźć rozwiązanie:
https://support.google.com/merchants/answer/160161?hl=plZ tego co widziałam, to sprzedajesz własne produkty, więc może obejdzie się bez łączenia z Merchant Center.
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej! A pisałaś może w tej sprawie do hostingu? Warto do nich napisać, być może mają kopię zapasową strony i powinni pomóc.
Katarzyna MasztallerModeratorkaA z jakiego motywu korzystasz? Będzie łatwiej coś doradzić.
Katarzyna MasztallerModeratorkaA z jakiego motywu korzystasz?
Katarzyna MasztallerModeratorkaBardzo się cieszę, że udało się rozwiązać problem. W zależności od sytuacji czasami pomaga przywrócenie stanu strony sprzed jednego czy kilku dni. Czy hostingodawca napisał Tobie jak rozwiązał Twój problem? Będzie w historii forum i być może Twoja odpowiedź pomoże komuś w przyszłości 🙂
Katarzyna MasztallerModeratorkaA z jakiego motywu korzystasz? Tak jak pisała Kaja, niektóre wtyczki dodaje się inaczej w widgetach w zależności od motywu.
- AutorWpisy