Odpowiedź forum utworzona

  • Autor
    Wpisy
  • Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Okazało się, że miałam włączone 2 wtyczki płatności, które integrowały Przelewy24. Jedna wtyczka nie była zoptymalizowana (była częścią systemu lejka sprzedażowego, którą przeoczyłam). W rezultacie wyłączyłam tą drugą wtyczkę z Przelewy24 pozostawiając tylko jedną aktywną i wygląda na to, że jest ok.
    Nic nie zmieniam jeśli chodzi o wtyczkę Cool Integration, mam nadzieję, że będzie zawsze wszystko dobrze 🙂

    W odpowiedzi na: Przycisk ukończenia lekcji w Learnpress #101015
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej Kaja…
    Ola twierdziła, że ten przycisk nie będzie widoczny z panelu admina. Wtedy nie miałam jeszcze kursantów więc nie sprawdziłam czy jest widoczny z panelu kursanta.
    Odkąd mam kursantów, niestety sporo osób mi zgłosiło, że nie maja opcji ukonczenia kursu…. także problem nie zostało rozwiązany…

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Rozumiem. Dziękuję za odpowiedź. Teraz mam trochę dylemat co robić dalej. Trochę mnie to zmartwiło.
    Ostatnio mam problem z wtyczką płatności Przelewy24, niektórym klientom nie chce przejść płatność tzn płacą za produkt, pobiera im pieniądze z konta, po czym moja jakieś 10 min i pieniądze automatycznie są zwracane.
    Dlatego zastanowiło mnie to, czy ta wtyczka może robić jakieś problemy….
    Napisałam do obsługi Przelewy24 i szukam odpowiedzi…

    P.S. Nie wyobrażam sobie robić wszystkiego od nowa.

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej Kaja,

    Dziękuję za Twoja odpowiedź.
    Trochę obawiam się sama w tym “grzebać”
    Byłabym wdzięczna gdyby Ola mogła się odnieść do tego tematu i jeśli byłaby taka możliwość,
    aby dograła 1 lekcję w kursie dotyczącą używania oryginalnej wtyczki płatności od Learnpress.
    Jak ją skonfigurować i jak teraz to wszystko połączyć z nową wtyczką, żeby nie popsuć całego systemu sprzedaży,

    Nie ukrywam, że jest to dla mnie bardzo ważne ponieważ na mojej stronie aktualnie znajduje się 13 produktów, które aktywnie się sprzedają, a w tym tygodniu chcę dorzucić resztę moich szkoleń co da mi w sumie ponad 20 produktów.

    Nie wyobrażam sobie, żeby to wszystko od nowa ustawiać. A nie chcę też nic popsuć bo mam aktualnie sporo aktywnych studentów i klientów, którzy na bieżąco uczestniczą w szkoleniach.

    Będę bardzo wdzięczna za sugestie i odpowiedź ze strony Oli,

    Pozdrawiam serdecznie,
    Klaudia

    W odpowiedzi na: Zmiana języka wtyczki z fakturami #99093
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej, dziękuję za odpowiedź. Napiszę do twórców tyczki, bo jednak zależy mi na angielskich fakturach…nawet jeśli ma zapłacić za wersję premium, ale muszę mieć pewność, że rzeczywiście to będzie działać.

    Dziękuję!

    W odpowiedzi na: Zmiana języka wtyczki z fakturami #98346
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej Kaja,

    To znów ja….
    Zmieniłam język strony i super, że faktury automatycznie robią sie po angielsku, ale chciałabym, żeby jednak strona i sklep były po polsku. Chodzi o to, że mieszkam za granicą i tu rozliczam się z faktur, dlatego moje faktury muszą być po angielsku lub po hiszpańsku. Produkty sprzedaję do polskiej społeczności, więc strona musi być po polsku.

    Czy istnieje jakieś rozwiązanie, że faktury będą w innym języku niż cała strona?

    Będę baaardzo wdzięczna za podpowiedź.

    Dziękuję

    W odpowiedzi na: Zmiana języka wtyczki z fakturami #98342
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej Kaja 🙂
    Bardzo dziękuję za podpowiedź! W życiu bym na to nie wpadła! Zmieniłam język WordPressa i automatycznie faktury znów są po angielsku. Bardzo bardzo Ci dziękuję 🙂

    Pozdrawiam serdecznie,
    Klaudia

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Niestety wciąż nie otrzymałam odpowiedzi na mój problem. Kiedy mogę się spodziewać jakiejś pomocy? Dołączając do kursu myślałam, że jest to “Akadamia Interaktywna:, ale niestety wygląda na to, że jest PASYWNA. Czekam na odpowiedzi po kilka dni…

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej Kaja,

    Dziękuję za odpowiedź.
    Zatem sprawdziłam to co napisałaś:
    –odp: produkty są poprawnie powiązane w Woocommerce i Leanpress, – identyfikatory się zgadzają (rozumiem, że chodzi o linki)
    — czy kurs na pewno ma ustawiony dostęp
    odp: nie bardzo rozumiem gdzie i jak ma być ustawiony dostęp
    -– czy jednak istnieje jakakolwiek różnica w konfiguracji tych dwóch produktów w porównaniu z pozostałymi produktami
    odp: nie ma żadnej różnicy. Sprawdziłam 10 razy. Przetestowałam nawet poprzez dodanie nowego produktu testowego, i występuje ten sam problem.
    -– czy wtyczki LearnPress i WooCommerce są aktualne
    odp: tak są aktualne
    –- czy pomogłoby wyłączenie którejś z wtyczek albo zmiana motywu na domyślny (czasami to kwestia konfliktu)
    odp: którą wtyczkę mam wyłączyć? skąd mam to wiedzieć? Zmiana motywu na domyślny? (nie rozumiem) – wykupiłam specjalnie wersje premium motywu Ashe, żeby nie było żadnych ograniczeń. Co sugerujesz poprzez “zmianę motywu na domyślny”?
    –czy pomogłoby wyczyszczenie pamięci podręcznej z wtyczki do cache, jeśli masz
    odp. nie ma wtyczki do cache
    – czy statusy zamówień są ustawione poprawnie
    odp. tak statusy zamówień są ustawione jak “zrealizowane”

    Zaczynam wątpić, że moja platforma kursowa na wtyczce Learnpress będzie kiedykolwiek poprawnie funkcjonować 🙁

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Ola wracam do tego wątku.
    Niestety nie mam funkcji “lekcja zrealizowana”, będąc zalogowana z profilu klienta (tzn, że nie patrzę na kurs z pozycji admina).
    Jak uruchomić opcję “lekcja zrealizowana”?

    W odpowiedzi na: Dodawanie nowego kursanta #94341
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej Kasja,

    Dziękuję za odpowiedź. Tak zrobiłam, tzn musiałam stworzyć ręczne zamówienie przez WooCommerce. Ale niestety mój klient nie ma dostępu do kursu, pomimo, że ustawiłam zamówienie jako zrealizowane i przyznałam dostęp do pobierania produktów.
    Jest to ten sam problem, który opisałam w oddzielnym wątku.

    W odpowiedzi na: Zmniejszenie rozmiaru obrazków #94340
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    hej Kaja,

    Dziękuję za odpowiedź i podpowiedź programu, już go pobieram. A czy jak wgram na stronę te zoptymalizowane zdjęcia, to czy stare się usuną? Czy będę musiała wszystkie strony indywidualnie edytować, żeby zamienić stare zdjęcia na te nowe?

    Myślałam, że istnieje też jakaś wtyczka, które redukuje rozmiar plików wgranych do WordPressa, żeby nie trzabyło edytować wszystkiego na stronie, ręcznie.

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Zrobiłam test, stworzyłam nowy prowizoryczny produkt, ustaliłam wszystkie ustawienia tak jak w poprzednich produktach i dzieje się dokładnie to samo, co opisałam powyżej. To znaczy, po zakupie produktu, klient otrzymaj link do pobrania w panelu “moje konto”, i kiedy kliknie w link, to przenosi go na stronę kursu i zamiast przycisku “kontynuuj”, jest “kup teraz”.

    Inne produkty, które wcześniej dodałam do sklepu, bez problemu się udostępniają…także już całkowicie jest zmieszana o co tu chodzi…

    W odpowiedzi na: Błąd krytyczny: Learnpress i Woocommerce #94115
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Super, dziękuję za odpowiedź, teraz czuję się dużo spokojniejsza 🙂

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    ok rozumiem, dziękuję za wyjaśnienie, wszystko jasne!

    W odpowiedzi na: Błąd krytyczny: Learnpress i Woocommerce #94021
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej, czy jest szansa, że ktoś odpowie na moje pytanie? Minęły 4 dni i utknęłam w miejscu…

    W odpowiedzi na: Błąd krytyczny: Learnpress i Woocommerce #93974
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Kaja, czy to oznacza, że osoby, które nie kupiły kursu, a mają linka, będą miały dostęp do platformy z kursem?
    Takie rozwiązanie mi nie odpowiada.

    Szczerze mówiąc nie bardzo to rozumiem.

    To jak mogę zrobić, żeby dostep mieli tylko płacący klienci?

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej Kaja,

    Dziękuję za odpowiedź.
    Odpowiadając na Twoje pytanie: tak mam zaktualizowaną wtyczkę Learnpress i wszystkie inne.

    Być może źle sprecyzowałam “problem”. Pasek postępu się wyświetla u góry, ale nie ma nigdzie przycisku “zakończ lekcje” Gdzie mam to włączyć, żeby można było zaznaczyć, że lekcja jest ukończona? Mam tylko okno z możliwościa zostawienia komentarza pod lekcją…

    Przesyłam screeny:
    https://drive.google.com/file/d/18wRKatv-pR5Jgb5VBFbNFdaxiLODEjsO/view?usp=share_link
    https://drive.google.com/file/d/1lDxJ2wAMI-nFmR2FCyHejX9wFzD0dnHG/view?usp=share_link

    Jesśi chodzi o certyfikaty, to tak rozumiem, że to płatna wtyczka. Już ją wykupiłam i skonfigurowałam wg instrukcji Oli w kursie. Przypisałam projekt certyfikatu do kursu i wszystko jest już ustawione. Pytam tylko, czy ten certyfikat na końcu kursu wyświetli się z automatu, czy muszę poinformowac studenta skąd będzie mógł pobrać certyfikat?

    W odpowiedzi na: Rozjechane Menu Learnpressa #93961
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej,

    Bardzo dziękuję za podpowiedż! To był zrzut ekranu z komputera, przeglądarka GChrome…Pozmieniałam w opcjach ekranu ilość wyświetlanych rubryk i widok wrócił do normy, bardzo dziękuję jeszcze raz!

    W odpowiedzi na: Błąd krytyczny: Learnpress i Woocommerce #93958
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej Kasia,

    Wrzucam Update:
    Ustawiłam w WooCommerce – Ustawienia – Produkty do Pobrania, “Sposób pobierania plików:” Tylko przekierowanie (niebezpieczne) plus zaznaczyłam opcję “Zezwól na użycie przekierowania jako ostateczność (niebezpieczne)”.

    I udało się! w końcu mam dostęp do kursu po zakupie! Także problem z dostępem do kursu został rozwiązany.

    Tylko pojawia się nowy komunikat w WordPress:

    “Twój sklep jest skonfigurowany do obsługi produktów cyfrowych przy użyciu metody “Tylko przekierowanie”. Ta metoda jest przestarzała, zamiast tego przełącz się na inną.
    Jeśli do pobierania plików używasz zdalnego serwera (na przykład Dysk Google, Dropbox, Amazon S3), właściwa metoda zostanie zastosowana automatycznie, więc wybierz dowolną inną opcję, aby pozbyć się tego powiadomienia.”

    Co mogę z tym zrobić? Tu jest nowy problem… i z tym potrzebuje pomocy, bo nie jestem pewna czy to może tak zostać?

    Czy konieczna jest wtyczka Restrict? Czy wystarczy sam LearnPress?

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Update:
    Ustawiłam w WooCommerce – Ustawienia – Produkty do Pobrania, “Sposób pobierania plików:” Tylko przekierowanie (niebezpieczne) plus zaznaczyłam opcję “Zezwól na użycie przekierowania jako ostateczność (niebezpieczne)”.

    I udało się! w końcu mam dostęp do kursu po zakupie!

    Tylko pojawia się nowy komunikat w WordPress:

    “Twój sklep jest skonfigurowany do obsługi produktów cyfrowych przy użyciu metody “Tylko przekierowanie”. Ta metoda jest przestarzała, zamiast tego przełącz się na inną.
    Jeśli do pobierania plików używasz zdalnego serwera (na przykład Dysk Google, Dropbox, Amazon S3), właściwa metoda zostanie zastosowana automatycznie, więc wybierz dowolną inną opcję, aby pozbyć się tego powiadomienia.”

    Co mogę z tym zrobić?

    Czy konieczna jest wtyczka Restrict?

    W odpowiedzi na: Spam: rejestrowani użytkownicy z sieci #93931
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    hej Ola, dziękuję bardzo za odpowiedź. Okazuje się, że miałam włączoną opcję “każdy się może zarejestrować” w Ogólne. Cała reszta była dobrze ustawiona. Mam nadzieję, że to pomoże 🙂 Dzięki!

    W odpowiedzi na: Learnpress: osadzanie wideo z YouTube (ucięte boki) #93930
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Niestety nie mam klasycznego edytora, co bardzo mnie zdziwiło.. Mam za to Gutenberga i Elementora.
    Dzięki za odpowiedź, jakoś będę musiała to obejść

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Ola, czy to oznacza, że wtyczka Restrict jest nieunikniona? Nie możemy bazować tylko na Learnpress? Myslałam, że to jest opcja wyboru pomiędzy tymi dwoma rozwiązaniami…

    W odpowiedzi na: Błąd krytyczny: Learnpress i Woocommerce #93928
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Ola, sprawdziłam cały wątek Eli i u mnie jest taka różnica, że ja kompletnie zrezygnowałam z używania wtyczki Restrict, ponieważ od razu zdecydowałam się na wtyczkę LearnPress. Myślałam, że to jest opcja pomiędzy jednym i drugim rozwiązaniem. Czy sugerujesz, że powinnam zainstalować też Restrict?

    Co do reszty, to w Woocommerce, w produkty do pobrania, wszystkie linki się zgadzają, jest link kursu z Learnpress, tak jak pokazywałaś w kursie.

    Jeśli chodzi o konfiguracje Ustawień WooCommerce, “Dozwolone katalogi pobierania” to tu nic nie zmieniałam i nie dodawałam. Czy tłumaczysz to w którejś z lekcji jak to skonfigurować, czy jak dodawać nowe katalogi pobierania?

    Wszystkie wtyczki mam aktualne.

    W odpowiedzi na: Automatyczne maile z Learnpress: jak edytować #93927
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Hej Ola, chyba w końcu udało mi się to wyłączyć, dziękuję za podpowiedzi

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Ok rozumiem, dziękuję za odpowiedź i pomoc 🙂 Coś wykombinuję z tym sklepem 🙂

    W odpowiedzi na: Brak dostępu do kursu po zakupie: proszę o pomoc #93155
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Dziękuję za odpowiedź. Zatem czekam cierpliwie na rozwiązanie, bo nie ukrywam, że ten error zastopował totalnie moje działanie 🙁 Chciałam zrobić premierę kursu na początku kwietnia i tu zonk…
    Pozdrawiam

    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Witajcie,
    Prześledziłam cały wątek tego problemu, i mam dokładnie taki sam problem!
    Siedzę nad tym już od 6 dni, próbuję na setki różnych sposobów i dzieje się dokładnie to samo co u Eli.
    To znaczy, po zakupie kursu, klient nie ma dostępu do kursu, tzn jest wyświetlony plik do pobrania z nazwą kursu, ale po kliknięciu w niego, wyświetla się strona “Nie znaleziono pliku. Przejdź do sklepu”.
    Sprawdziłam każdy szczegół, wszystkie linki się zgadzają, wszystkie ustawienia zgodnie z tym co było w kursie, a mimo to, wciąż ten sam problem.
    Dodam, że mam w sklepie równiez ebooki, i po zakupie ebooka klient ma możliwość pobrania i wszystko działa OK. Jedynie jest tu jakiś problem połączenia Woocommerce z Learnpress.
    Jestem załamana, bo właściwie kupiłam ten kurs głównie ze względu na wykilkanie swojej niezależnej platformy kursowej, a teraz mam taki problem, którego nie mogę w żaden sposób obejść.
    Zaczynam się zastanawiać czy nie zmienić na Tutor LMS…

    Dajcie znać czy komuś udało się rozwiązać ten problem.

    Pozdrawiam
    Klaudia

    W odpowiedzi na: Spam: rejestrowani użytkownicy z sieci #93142
    Klaudia Stawiarska
    Uczestniczka

    Agnieszka, dziękuję za odpowiedź. Spam pojawia się na stronie, tzn w profilu użytkowników mam dziesiątki nowych loginów kadego dnia. Na stronie mam zainstalowaną wtyczkę AntiSpam Bee i z tego co rozumiem, jest w tej wtyczce również reCaptcha. Mimo to, zainstalowałam dodatkowo reCAPTCHA for WooCommerce, i będę obserwować czy ta wtyczka pomoże. Będę tu informować. Pozdrawiam