Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
- 08/08/2023 o 23:41 W odpowiedzi na: Brak niektórych elementów nagłówka w wersji mobile – Elementor #101130Kaja RzeczkowskaModeratorka
Cześć!
Niestety ciężko mi to sobie wyobrazić i sprawdzić bez linka do Twojej strony, podałabyś go? 🙂
Na razie moim tropem są ustawienia widoczności poszczególnych elementów dla różnych urządzeń, ale też nie wiem, co już sprawdzałaś.Kaja RzeczkowskaModeratorkaHej hej, i jak tam? Na stronie głównej nadal nie ładują się ilustracje wpisów, czy mamy szukać dalej rozwiązania zagadki, czy po prostu nie miałaś czasu zajrzeć?
04/08/2023 o 23:32 W odpowiedzi na: Wtyczka Cool Integration do płatności za kursy w LearnPress #100645Kaja RzeczkowskaModeratorkaZ tego co pisze Ola – na razie nie musisz robić niczego od nowa.
Dasz znać, co odpisali w Przelewy24? Udało się rozwiązać ten problem?
Kaja RzeczkowskaModeratorkaChciałabym doprecyzować sytuację, bo to Ty zgłaszałaś na wiosnę, że nie ma u Ciebie tego przycisku nawet na profilu kursantki i równocześnie nie działały Ci inne rzeczy. Czy majowa konsultacja z Olą rozwiązała na tamten czas problem tego przycisku, a teraz coś się zmieniło?
Kaja RzeczkowskaModeratorkaTo serio dziwne, bo kod na Twojej stronie wyraźnie twierdzi, że urle obrazków wyróżniających są puste.
Upewnię się na wszelki wypadek, żebym wiedziała, że mówimy o tym samym: te grafiki nie są wklejane wprost do tekstu wpisu tylko dodawane z boku i masz przy nich wyklikane, żeby nie wyświetlały się jako obrazki wyróżniające, bo chcesz, żeby wyświetlały się wewnątrz tekstu? I wykasowałaś teraz i dodałaś raz jeszcze te grafiki z boku, a nie pod pierwszym akapitem tekstu wpisu?
Jak to potwierdzisz, to będziemy myśleć dalej, czemu strona nie widzi tych grafik 🙂Kaja RzeczkowskaModeratorkaNiestety nie umiem Ci pomóc, nie korzystam z tej wtyczki. Podrzuciłam pytanie reszcie zespołu, ale daj znać, bo może WP Desk już Ci coś odpisał?
22/07/2023 o 00:38 W odpowiedzi na: Wtyczka Cool Integration do płatności za kursy w LearnPress #100394Kaja RzeczkowskaModeratorkaPodnosisz superważny temat! Słusznie obawiasz się dwuletniej wtyczki, jej wpływu na bezpieczeństwo i tego, że w przyszłości przestanie działać.
Myślę, że skoro LearnPress ma swoją wtyczkę, niezawodną i aktualizowaną teraz i w przyszłości (w końcu wspiera działanie ich produktu), to warto na nią postawić, choćby po to, by zrobić to teraz, w warunkach w pełni przez Ciebie kontrolowanych, a nie kiedy coś się w przyszłości wysypie i Twój sklep przestanie działać poprawnie albo jakiś haker wykorzysta lukę bezpieczeństwa w starej wtyczce.
Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że będziesz musiała skonfigurować kilka rzeczy od nowa. Zanim odinstalujesz starą wtyczkę i zainstalujesz nową, zrób backup całej swojej strony na wszelki wypadek. Potem sprawdź konfigurację płatności, powiązanie kursów z produktami w WooCommerce i ustawienia ogólne nowej wtyczki. Dobrze też, żebyś zapoznała się przed tym wszystkim z dokumentacją techniczną dla tej nowej wtyczki, bo może twórcy wprowadzili jakieś ułatwienia migracji danych albo jest coś, na co warto zwrócić uwagę 🙂
14/07/2023 o 20:33 W odpowiedzi na: Korekta FV z wtyczką PDF Invoices & Packing Slips for WooCommerce #100277Kaja RzeczkowskaModeratorkaPrzy czym jesteśmy w stanie pomóc technicznie. Cała masa problemów z fakturami to raczej tematy dla kogoś, kto ogarnia księgowość (z naciskiem na znajomość przepisów), tak jak ten, który opisywałaś wyżej. Masz jakieś wsparcie w prowadzeniu księgowości? 🙂
Kaja RzeczkowskaModeratorkaPopsułam ustawienia Timeline u siebie na stronie do testów i uzyskałam identyczny efekt wizualny oraz w kodzie strony, kiedy usunęłam grafiki wyróżniające ze wpisów. Twoja strona główna po prostu nie otrzymuje linka do jakiejkolwiek grafiki, url jest pusty.
Z tego co widzę, Twoje grafiki będące okładkami wpisów są dodane w tekście, więc sprawdź, czy nie musisz ich dodać jeszcze raz jako obrazków wyróżniających w ustawieniach wpisu po prawej stronie.07/07/2023 o 23:02 W odpowiedzi na: Korekta FV z wtyczką PDF Invoices & Packing Slips for WooCommerce #100005Kaja RzeczkowskaModeratorkaZ tego co wiem, nie możesz tak po prostu edytować danej faktury. Nie jest to kwestia działania wtyczki, tylko przepisów podatkowych, które precyzują, co zrobić w takiej sytuacji.
Możesz wystawić nową fakturę korygującą (opisaną jako korekta lub faktura korygująca) albo dodać szczegółową notę korygującą do obecnej faktury.Kaja RzeczkowskaModeratorkaŚwietnie. W takim razie najszybciej będzie poprosić mailem support o zrobienie tego przekierowania.
Kaja RzeczkowskaModeratorkaJeszcze dorzucę kilka drobiazgów:
– warto wziąć pod uwagę także planowane przyszłe funkcjonalności strony (takie, których jesteś w miarę pewna) i zobaczyć, czy motyw je ma
– na ThemeForest możesz łatwo sprawdzić popularność i ocenę danego motywu, co wiele ułatwia (jeśli rozważasz płatny motyw)
– bardzo warto sprawdzić daty kilku ostatnich aktualizacji motywu oraz czy twórcy oferują jakiś support, a jeśli tak, to jakiej jakości i co mniej więcej zgłaszają ludzie
– nie tylko w Google, ale także w repozytorium WordPressa możesz wyszukiwać motywy m.in. po angielskiej nazwie zawodu, podobnie na Theme Forest
– mnie zawsze pomaga obejrzenie iluś demo danego motywu (jeśli są, a lubię jak są), bo mam lepsze wyobrażenie, co z nim można uzyskać, a czasami nawet wykorzystać zmodyfikowane demo w swoim projekcie (duża oszczędność czasu) lub przeklikać interesujące rozwiązania i zobaczyć, jak zostały wdrożone
– dodatkowo, jeśli motyw ma demo, warto zobaczyć ustawienia bloga i sklepu, bo może nam nie odpowiadać estetyka (można ją modyfikować CSS-em, ale warto nie musieć), a także szybkość ładowaniaWyszło sporo drobiazgów, ale mam nadzieję, że pomogą Ci znaleźć perełkę 🙂
Kaja RzeczkowskaModeratorkaHej 🙂 Czy próbowałaś może wejść w ustawienia tego elementu, w zakładkę Styl, i tam wyłączyć opcję Show Overlay? Bo mnie to wygląda, jakby obrazki na stronie zostały przykryte w 100% nieprzezroczystą nakładką w oliwkowym kolorze.
Daj znać, czy pomogło, jak nie, to będziemy dalej myśleć 🙂
Kaja RzeczkowskaModeratorkaNiestety nie, wygląda na to, że żadna z nas nie wie, jak to zrobić :'(
Kaja RzeczkowskaModeratorkaHej, dzięki za pytanie. Niestety nie umiem Ci pomóc, ale jutro będzie miała dyżur Ola, więc na pewno dostaniesz odpowiedź 🙂
Kaja RzeczkowskaModeratorkaJak Ci odpiszą, to daj znać, może ktoś jeszcze będzie miał podobny problem i skorzysta z tego wątku 🙂
Kaja RzeczkowskaModeratorkaCiężko powiedzieć. Ceny rynkowe wahają się od niewielkich kilkudziesięciu złotych netto za 1000 znaków ze spacjami do ponad dwustu złotych netto. Dużo zależy od doświadczenia, portfolio, czasu realizacji, trudności zlecenia. Ale poniżej 500 złotych netto za całość to byłoby moim zdaniem mało.
Kaja RzeczkowskaModeratorkaNie mogę polecić żadnego konkretnego pakietu, ale pokaźne zbiory niezbyt drogich ikon znajdziesz tutaj: https://graphicriver.net/icons
Może któreś z nich Ci podejdą.Kaja RzeczkowskaModeratorkaTeż bym tak zrobiła 😀 Po co się męczyć, skoro LH oferuje tak dobry support 🙂
Kaja RzeczkowskaModeratorkaHej 🙂
2000 +/- 500 zł netto w zależności od Twojego doświadczenia i stopnia skomplikowania zlecenia powinno być OK. Oczywiście za samo zrobienie strony – tekst liczy się osobno.
Serwer i domenę należy kupić na dane klienta. Lepiej, żeby klient zrobił to osobiście, ale część się za bardzo stresuje i wtedy warto zaoferować pomoc.
Kaja RzeczkowskaModeratorkaWejdź w tę zakładkę, a następnie w zakładkę Admin. Tam znajdziesz opcje powiadamiania Ciebie.
Kaja RzeczkowskaModeratorkaNiestety obawiam się, że BeTimes jest właśnie jednym z tych tańszych rozwiązań, i najczęściej polecanym 🙁 Większość znalezionych przeze mnie wtyczek to jakieś wielofunkcyjne kombajny za dużo wyższą kwotę, bo w dolarach. Ogólnie rozwiązania do WooCommerce raczej kosztują.
Ale może jeszcze Agnieszka albo inna koleżanka z zespołu coś kojarzy.Kaja RzeczkowskaModeratorkaUdało się to wyklikać? Ja niestety miałam niezwykle wyczerpujący tydzień i nie zajrzałam w piątek na forum 🙁
Kaja RzeczkowskaModeratorkaHej Klaudia 🙂 Sprawdziłam dokumentację wtyczki i wygląda na to, że opcja ustawienia języka faktur innego niż język strony istnieje, ale w wersji premium wtyczki zakupionej w https://wpovernight.com/shop/
Najlepiej byłoby chyba napisać do twórców wtyczki i o to dopytać dla pewności.Kaja RzeczkowskaModeratorkaSuper 🙂 Szybko to rozwiązałaś!
Kaja RzeczkowskaModeratorkaSuper! Dasz znać, co zadziałało? 🙂
Kaja RzeczkowskaModeratorkaTak, brak treści “zrozumiałej” dla robotów Google (to, co jest na obrazku, do nich nie należy) to jeden z powodów. Ale przede wszystkim przenoszenie strony mogło być rewolucją dla struktury linków i to mogło spowodować, że strona przestała być traktowana przez Google tak, jak przed przeprowadzką. Szczególnie jeśli jednocześnie były jakieś zmiany w treści.
Widoczność strony w Google, czyli jej zaindeksowanie, możesz sprawdzić, wpisując w okno wyszukiwania taką frazę site:nazwatwojejdomeny.pl. Czyli dla strony Oli byłaby to fraza: site:olagosciniak.pl
Jeśli widać stronę i podstrony – Google ją widzi, tylko praca włożona w pozycjonowanie musi być wykonana od nowa.
Jeśli nie widać strony – Google jej nie zaindeksowało i trzeba je poprosić o zrobienie tego.Na pewno warto zmodyfikować trochę stronę tak, żeby miała dużo wartościowej treści tekstowej.
Kaja RzeczkowskaModeratorkaHej, wygląda na to, że to jest specyficzna funkcjonalność tego konkretnie motywu, że traktuje produkty jak wpisy i podaje autora i datę publikacji. Możesz albo spróbować wyklikać w ustawieniach motywu, gdzie się to chowa, albo w panelu ustawień strony, w edycji wyglądu, w dodatkowym CSS, wpisać taki kod:
.entry-meta, .entry-meta * {
visibility: hidden !important;
}Powinno zadziałać. Jak nie, to pisz 🙂
Kaja RzeczkowskaModeratorkaHej hej,
Najlogiczniej będzie ustawić dwa produkty, kurs zwykły i kurs upsell i ukryć upsell w sklepie i na liście kursów. Wtedy użytkownik będzie miał czarno na białym, że kupił dwa produkty i ma dostęp do dwóch produktów.Kaja RzeczkowskaModeratorkaCześć 🙂
Ta wtyczka działa po angielsku i w wielu innych językach, więc jeśli wybiera język polski (i nie można tego zmienić w ustawieniach wtyczki), to najprawdopodobniej dlatego, że masz ustawiony WordPress jako działający po polsku. Jeśli tak, to spróbuj przestawić go na angielski w kokpicie, Ustawienia -> Ogólne. Daj znać, czy to tu tkwił problem z językiem faktur 🙂 - AutorWpisy