Otagowano: 

  • Autor
    Wpisy
  • #94873
    Ula Nec
    Uczestniczka

    Hejka,
    podpięłam wczoraj przelewy24 pod mój sklep, w którym mam również konsultacje. Umawianie terminu mam skonfigurowane na tą chwilę tak jak Ola podaje w kursie Sprzedam – przez wtyczkę Easy appointments .
    Cały proces zakupu dzięki wtyczce przelewy24 mi się ładnie zautomatyzował – pozostaje tylko jedno – czy w jakiś sposób mogę dostać powiadomienie że czeka na mnie potwierdzenie wybranego przez klienta terminu? czy nie ma takiej opcji i po prostu jak dostanę maila z info że wpadła sprzedaż to muszę tam zaglądać żeby zmienić status rezerwacji?

    #94925
    Kaja Rzeczkowska
    Moderatorka

    W ustawieniach wtyczki Easy Appointments znajdziesz zakładkę Mail Notifications – tam możesz skonfigurować powiadomienia mailowe o nowych oczekujących rezerwacjach. Ola o tym mówiła, ale dość szybko.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 9 miesięcy, 2 tygodnie temu przez Kaja Rzeczkowska.
    #98901
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    Hej, czy sprawa już rozwiązana?

    #98920
    Ula Nec
    Uczestniczka

    zapomniałam o tym – ale nie, w tej zakładce o której Kaja mówi mogę ustawić ( i to zrobiłam) maile które idą do klienta i informują go o statusie rezerwacji. Ale nie widzę nigdzie opcji, która by mnie informowała o tym że wpadła rezerwacja i oczekuje zmiany statusu

    #99059
    Kaja Rzeczkowska
    Moderatorka

    Wejdź w tę zakładkę, a następnie w zakładkę Admin. Tam znajdziesz opcje powiadamiania Ciebie.

    #99086
    Ula Nec
    Uczestniczka

    ok a powiesz co tam w tych ustawieniach pod samych okienkiem treści poustawiać żeby szło do mnie? bo mam tam treśc wpisaną ale do mnie nie idzie

    #99096
    Agnieszka Herman
    Moderatorka

    Ula,

    W ustawieniach wtyczki Easy Appointments, w zakładce Mail Notifications, Admin (ale i we wszystkich innych zakładkach) jest opcja: “Send email to worker”.
    Czy masz ja zaznaczoną?

    I daj znać czy zadziałalo 🙂

    #101238
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    Czy problem rozwiązany?

    #102293
    Ula Nec
    Uczestniczka

    tak – Agnieszka Herman rozwiązała – nie miałam odhaczonego. Sorki, że dopiero daję znać

    #102392

    Super, że udało się rozwiązać 🙂