Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, czy udało się rozwiązać problem?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorSuper że się udało 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorDaj znać czy się udało, czy jeszcze potrzebujesz wsparcia technicznego 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, pusty folder plugins oznaczałby, że kiedy zalogowałabyś się do WordPressa to zakładka wtyczki również byłaby pusta. Na ten moment jedyną opcją jaką widzę to to, że logujesz się nie do tego konta przez FTP albo konto ftp nie jest główne. Czy widzisz folder public_html a w nim od razu wp-content, wp-admin i wp-includes?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, jakiego używasz motywu i pagebuildera? Czemu uważasz, że to sticky menu coś psuje? Możesz podesłać link do strony?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, sprawdzałaś, czy strona nie ma mixed content? Możesz sprawdzić:
– czy certyfikat nie wygasł,
– sprawdzić, czy w ustawieniach > ogólne masz wpisany adres strony z https
– zainstalować wtyczkę better search replace i przeszukać pliki strony w poszukiwaniu linków, które są w http i zamienić na https,
– spróbować usunąć plik /produkt i dodać go ponownie.Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorZainstalowałam tę wtyczkę z repozytorium, ale zupełnie nie widzę nigdzie ustawień do niej. Jeśli jest ich dużo, to może warto rozważyć produkty afiliacyjne w Woocommerce? W prosty sposób, możesz też utworzyć szablon elementów / bloków, np. składający się ze nazwy, zdjęcia i przycisku, który będzie kierował do danego produktu. Przy czym nie wiem jak dużo ich masz i pytanie jak to potraktuje Google 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorOk, a sam korzystasz z Woocommerce u siebie?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, podeślę ten post moderatorom, którzy są bardziej w temacie. Na pewno coś wymyślą 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, pisałaś wcześniej, że zmieniłaś domenę na prawidłową. Co wtedy zrobiłaś tak krok po kroku? Być może dlatego wyświetla się teraz taki komunikat. Nie miałam nigdy takiego problemu z Loco, czy są tam jeszcze jakieś inne opcje?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, dobrze zrozumiałam, że chodzi Ci o to by do swojego WordPressa np. w konkretnym wpisie dodać produkty z innej lokalizacji?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, próbowałam znaleźć odpowiedź na Twoje pytanie, ale niestety mi się nie udało. Zapytam innych moderatorów i na pewno ktoś wróci z odpowiedzią.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorDzięki za odpowiedź! Rozumiem, że jak zmieniasz cenę tego produktu w adminie na standardową, to potem znów następuje zmiana na 0? Czy po zakończeniu testów kodu promocyjnego nadal problem występuje?
Ewentualnie czy próbowałaś całkiem usunąć ten produkt i dodać go od nowa? Oraz standardowe pytania: Czy masz zaktualizowane wszystkie wtyczki?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, czy problem udało się rozwiązać? 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorPamiętaj też o tym, że dobry hosting powinien robić codzienne kopie zapasowe. Powinni Ci też pomóc w przywróceniu kopii zapasowej w razie czego 🙂 Daj znać czy sprawa się wyjaśniła jak będziesz po aktualizacjach 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, przydatna byłaby dla nas informacja o tym co to za wtyczka. Jeśli to Updraft to tam przy ręcznym robieniu kopii zapasowej można zaznaczyć taką opcję, żeby wtyczka nie usuwała dalej kopii, przy tworzeniu kolejnych. Można też zlecić wtyczce, by sama robiła z automatu takie kopie zapasowe np. raz w tygodniu (a oprócz tego możesz oczywiście robić je sama ręcznie).
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, daj znać czy dzieje się tak z jednym produktem czy ze wszystkimi. A oprócz tego ja mam kilka pytań:
Czy dzieje się to na stronie z produktami, a może dopiero w koszyku?
Czy jak sprawdzasz cenę tego produktu w panelu admina, to wyświetla się poprawnie?Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, nie znam tej wtyczki, więc nie chcę Cię wprowadzić w błąd, ale zapytam innych moderatorów i wrócimy z odpowiedzią 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorJeśli używasz wtyczki cacheującej to spróbuj wyczyścić pamięć podręczną i daj znać czy pomogło 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorKoniecznie sprawdź, czy masz wszystkie wtyczki i motywy zaktualizowane. Jeśli tak, to możesz spróbować wyłączyć wszystkie wtyczki i sprawdzić, czy problem nadal występuje. Potem włączać każdą po kolei. Być może jest jakiś konflikt. Daj znać co i jak!
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorKoniecznie sprawdź, czy masz wszystkie wtyczki i motywy zaktualizowane. Jeśli tak, to możesz spróbować wyłączyć wszystkie wtyczki i sprawdzić, czy problem nadal występuje. Potem włączać każdą po kolei. Być może jest jakiś konflikt. Daj znać co i jak!
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorPamiętaj, by monitorować ile na takim dysku masz miejsca, by z czasem gdy kopii będzie przybywało, nie było problemu z ich zapisaniem 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorCzy możesz podesłać link do stron? Będzie mi ciężko odpowiedzieć bazując na zrzutach ekranu
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, czy udało Ci się połączyć? 🙂
01/11/2023 o 19:11 w odpowiedzi na: Elementor – problem na stronie jednego produktu (dziwny przypadek) #105767Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorCieszę się, że się udało ❤️
01/11/2023 o 19:10 w odpowiedzi na: Elementor – problem na stronie jednego produktu (dziwny przypadek) #105766Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorCieszę się, że się udało ❤️
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorPewnie, że możesz 🙂 Jeśli chcesz się pobawić to pamiętaj, żeby wyłączyć indeksowanie lub skorzystać z zaślepki 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, czy udał się rozwiązać problem?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, może to być jakiś konflikt z wtyczką. U innej kursantki problem powodowała wtyczka Autooptimize. Masz ją może? Albo inną służącą do optymalizacji wczytywania strony? Możesz spróbować ją wyłączyć i sprawdzić czy problem nadal się pojawia. Zrobiłabym to w nowym oknie incognito. Daj znać czy pomogło!
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, czy te problemy pojawiły Ci się gdy byłaś zalogowana na konto admina, czy utworzyłaś nowe konto klienta, by przetestować działanie kursów?
- AutorWpisy