Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
Katarzyna Masztaller
ModeratorTak 🙂
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Dorota, a próbowałaś wyczyścić ciasteczka? U mnie pojawił się kod bez problemu
Katarzyna Masztaller
ModeratorElwira, z tego co zrozumiałam to tak, ale przekażę dla pewności jeszcze temat Kai 🙂
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Agnieszka, a wcześniej miałaś taką możliwość? Jeśli tak, to czy aktualizowałaś ostatnio może stronę, motyw lub wtyczki?
Katarzyna Masztaller
ModeratorSuper, że udało się rozwiązać problem 🙂
Katarzyna Masztaller
ModeratorA czy kontaktowałaś się może ze swoim hostingodawcą w takim razie?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Elwira!
Tak, backup strony możesz zapisać np. na Dropboxie i koncie Google. Pamiętaj tylko, żeby dla bezpieczeństwa wszystko było dobrze zabezpieczone.
Katarzyna Masztaller
ModeratorBardzo się cieszymy!
Katarzyna Masztaller
ModeratorBardzo się cieszymy!
Katarzyna Masztaller
ModeratorSuper, że się udało rozwiązać problem!
Katarzyna Masztaller
ModeratorA czy podałbyś jeszcze adres strony? Ja niestety w tym zakresie nie umiem pomóc, ale dzisiaj dyżur będzie miał jeszcze Paweł.
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej! Dzięki za przesłanie screenów. A czy z ciekawości próbowałeś wrzucić inne obrazki w to miejsce i sprawdzić czy ten problem występuje?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Elwira, czy podałabyś może adres strony, na której występuje problem?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Elwira, czy podałabyś może adres strony, na której występuje problem?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Emilia, czy udało się rozwiązać Twój problem?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej!
I jak z responsywnością?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej! Emilia, czy udało się rozwiązać problem?
Katarzyna Masztaller
ModeratorSuper, że udało się rozwiązać problem!
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Emilia!
jak obsługiwać LocoTranslate znajdziesz w kursie WordPressa w lekcji Dodanie tłumaczeń oraz w kurie Sprzedam w lekcji Tłumaczenia
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej! Czy problem udało się rozwiązać?
Katarzyna Masztaller
ModeratorDaj znać koniecznie, czy jest ok!
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej, a jakie teraz jeszcze masz problemy?
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Emila! A czy próbowałaś już tłumaczyć przez Loco Translate?
Katarzyna Masztaller
ModeratorTrzymamy kciuki, aby się udało!
Katarzyna Masztaller
ModeratorHej Klaudia! Daj znać czy rozwiązanie przedstawione przez Pawła pomogło 🙂
13/10/2023 o 05:21 w odpowiedzi na: Tpay – zamówienie nie jest automatycznie oznaczone jako „zrealizowane” #105230Katarzyna Masztaller
ModeratorHej, czy udało się rozwiązać problem?
Katarzyna Masztaller
ModeratorCzyli na ten moment temat zamknięty?
02/10/2023 o 12:46 w odpowiedzi na: Tpay – zamówienie nie jest automatycznie oznaczone jako „zrealizowane” #104445Katarzyna Masztaller
ModeratorHej,
a dzieje się tak przy każdej transakcji robionej przez tpay? Czy te osoby czasem nie wybierają tpay -> przelew tradycyjny?
Katarzyna Masztaller
ModeratorAniu, a wrzuciłabyś screen jak to teraz u Ciebie wygląda teraz?
Sama Learnpressa nie mam, pracuję za to na Publigo i tam wiele rzeczy ustawia się po prostu w Ustawieniach. Zobacz czy czasem nie masz Ustawienia -> Learnpress.
Ja jeszcze temat przekażę innym moderatorom, byś otrzymała pomoc
Katarzyna Masztaller
ModeratorJeżeli masz kopie porobione, to ja bym stare strony zrobiła jako szkice, a opublikowała nowe. Ale też nie wszystko naraz, tylko po kolei, żeby sprawdzić czy coś się nie wysypie po drodze.
A jak z innymi sprawami? Udało się?
- AutorWpisy