Otagowano: #widgety #widzety
- Ten temat ostatnio został zaktualizowany 11 miesięcy temu przez Gabriela Kurowska.
- AutorWpisy
- 26/10/2023 o 19:44 #105653Agnieszka KnapikUczestniczka
Hej 🙂
Nie mogę wejść do widżetów z paska kokpitu przez WYGLĄD – wyskakuje błąd krytyczny, a jak wchodzę przez WYGLĄD -> DOSTOSUJ to nie wszystkich opcji. Jak to naprawić?
26/10/2023 o 22:06 #105661Katarzyna MasztallerModeratorkaHej Agnieszka, a wcześniej miałaś taką możliwość? Jeśli tak, to czy aktualizowałaś ostatnio może stronę, motyw lub wtyczki?
27/10/2023 o 00:05 #105671Agnieszka KnapikUczestniczkaDzięki Kasia za szybką reakcję <3 Tak, była taka możliwość i robiłam aktualizacje, ale już jakiś czas temu, nie wiem w którym momencie mogło się cos wykrzaczyć ;/
27/10/2023 o 16:19 #105684Kaja RzeczkowskaModeratorkaHm, jeśli to było jakiś czas temu, to czy teraz masz wszystko na stronie zaktualizowane?
01/11/2023 o 20:00 #105772Gabriela KurowskaModeratorkaKoniecznie sprawdź, czy masz wszystkie wtyczki i motywy zaktualizowane. Jeśli tak, to możesz spróbować wyłączyć wszystkie wtyczki i sprawdzić, czy problem nadal występuje. Potem włączać każdą po kolei. Być może jest jakiś konflikt. Daj znać co i jak!
01/11/2023 o 20:00 #105773Gabriela KurowskaModeratorkaKoniecznie sprawdź, czy masz wszystkie wtyczki i motywy zaktualizowane. Jeśli tak, to możesz spróbować wyłączyć wszystkie wtyczki i sprawdzić, czy problem nadal występuje. Potem włączać każdą po kolei. Być może jest jakiś konflikt. Daj znać co i jak!
03/11/2023 o 16:35 #105808Kaja RzeczkowskaModeratorkaHej hej, czy wskazówka Gabi pomogła? 🙂
05/11/2023 o 09:03 #105824Agnieszka KnapikUczestniczkaHej Dziewczyny 🙂 no właśnie mam do zrobienia 2 grube aktualizacje: motyw i elementor, boje się że coś się wykrzyczy, więc poczekam z tym jak będę mieć trochę więcej czasu na ewentualne naprawianie awarii 😉 Póki co znalazłam obejście mojego problemu.
06/11/2023 o 12:19 #105835Katarzyna MasztallerModeratorkaPamiętaj, żeby zrobić backup przed dużymi aktualizacjami – właśnie, żeby szybko naprawić, jak coś się zepsuje
08/11/2023 o 19:44 #106180Gabriela KurowskaModeratorkaPamiętaj też o tym, że dobry hosting powinien robić codzienne kopie zapasowe. Powinni Ci też pomóc w przywróceniu kopii zapasowej w razie czego 🙂 Daj znać czy sprawa się wyjaśniła jak będziesz po aktualizacjach 🙂
- AutorWpisy
- UWAGA! Forum tylko dla studentek i studentów Interaktywnej Akademii WordPressa Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.