• Autor
    Wpisy
  • #104444
    Copyczewska
    Uczestniczka

    Hej,
    dlaczego jak ktoś kupuje produkt w moim sklepie i wybiera sposób płatności przez tpay, to jego zamówienie nie jest automatycznie oznaczone jako zrealizowane?
    Wiem, że kiedyś to można było zmienić w ustawieniach, ale teraz te opcje są mega okrojone i nie widzę, gdzie mogłabym to zmienić.

    #104445

    Hej,

    a dzieje się tak przy każdej transakcji robionej przez tpay? Czy te osoby czasem nie wybierają tpay -> przelew tradycyjny?

    #104468
    Copyczewska
    Uczestniczka

    Nie, robiłam też testowe zamówienia, płatność blikiem i to samo.

    #104469
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Część,
    nie mam zielonego pojęcia, ale w przypadku gdy chodzi o pieniądze to pierwszą rzeczą, którą bym zrobił, to zadzwonił bym do Tpay.
    Jeżeli oni tego nie ogarną, to bym się mocno zastanowił czy dalej korzystać z Tpay.

    Powodzenia, pozdrawiam,
    Paweł

    #104579
    Kaja Rzeczkowska
    Moderatorka

    Hej hej, czy kontaktowałaś się z Tpay? Paweł ma rację, że warto z nimi to wyjaśniać 🙂

    #104616
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, sprawdź jeszcze, czy przy wyborze którejkolwiek z pozostałych form płatności jest tak samo? Jeśli nie, to być może są jakieś dodatkowe ustawienia w ramach t-pay. Daj znać czy kontakt z nimi coś wyjaśnił 🙂

    #105230

    Hej, czy udało się rozwiązać problem?