Odpowiedź forum utworzona

Wyświetlanie 30 wpisów - od 421 do 450 (z 554 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • w odpowiedzi na: Wtyczka Przelewy24 #109454

    Mam 🙂 Musisz przejść do zakładki strony w Twoim WP. Następnie odnaleźć na liście stronę koszyka oraz zamówienia i usunąć znajdujące się tam bloki, a w ich miejsce dodać bloczek „shortcode” i wkleić tam: [ woocommerce_cart ] oraz [ woocommerce_checkout ] Bez spacji pomiędzy nawiasami 🙂 Potem testowanie i monitorowanie czy wszystko działa! Daj znać jak coś, będziemy myśleć dalej!

    w odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #109453

    Hej, to w takim razie spróbuj ustawić „Tylko przekierowanie”. Będzie Ci się wyświetlać, że to niebezpieczne, ale to jedyna opcja na to by nie wywalało tego błędu. Spróbuj i daj znać czy się naprawiło. Jeśli będziesz ciekawa, to tu na forum są już wątki dotyczące Learnpressa i tego problemu.

    Hej, dodam tylko, że jeśli chcesz korzystać z motywu potomnego, to on powinien być włączony. To jest całkowicie normalne, że tylko jeden motyw jest włączony. Jeśli chodzi o optymalizację obrazków, to tu znajdziesz tutorial ze zdjęciami: https://infoblogerka.pl/jak-optymalizowac-zdjecia-aby-nie-obciazac-strony-www-na-wordpress-w-3-minuty/ Jeśli będziesz miała jakieś pytania daj znać

    w odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #109431

    Hej, link w produkcie jest poprawnie dodany — do strony głównej kursu, tak ma być.
    Czy korzystasz z wtyczki Cool Integration dla LearnPressa i Woocommerce czy z oficjalnego rozwiązania łączącego LearnPressa i Woo?
    Jaki masz model pobierania plików ustawiony w Wocommerce > Ustawienia > Produkty do pobrania > Sposób pobierania plików?

    w odpowiedzi na: Wtyczka Przelewy24 #109430

    Hej, kiedy instalowałaś Woocommerce? Jeśli niedawno to może to być nowa wersja, która generuje strony Woocommerce w postaci bloków Gutenberga i wtedy powstaje niekompatybilność pomiędzy wtyczką P24, a stroną koszyk i nie da się zapłacić. Miałam podobny problem ostatnio z Przelewami24, ale zdawali się być nieświadomi istnienia tego problemu (sama wpadłam na to wcześniej, zanim się to okazało oficjalnie), więc możesz się nie dowiedzieć. Daj znać jaką masz wersję i kiedy instalowałaś to napiszę co zrobić, żeby to zadziałało. Oczywiście to może być jeszcze jakiś inny powód, ale ostatnio najczęściej chodzi właśnie o to.

    w odpowiedzi na: Podwójne menu strony #109429

    Daj znać, czy mogę Ci jakoś jeszcze pomóc 🙂

    w odpowiedzi na: Zmiana starej wersji strony #109428

    Hej, nie możesz wejść do panelu, poprzez zmianę hasła do bazy danych. Kiedy je zmieniasz, musisz je też zmienić w pliku wp-config.php. Zaloguj się do serwera, pobierz kopię zapasową tego pliku na wszelki wypadek i zapisz w folderze (przyda się w razie czego). Następnie pobierz go jeszcze raz, podmień hasło i wyślij na serwer. Powinnaś odzyskać dostęp do panelu.

    w odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #109164

    Hej, czy te różnice są na tym samym koncie? W sensie jesteś zalogowana klikając na ten przycisk na konto testowe i nie działa, a po wklejeniu w przeglądarkę linku (będąc zalogowaną na to samo konto) już działa? Czy sprawdzasz np. z konta admina i testowego klienta?
    Gabi

    w odpowiedzi na: Woocommerce shortcode po angielsku #109126

    Daj znać, czy możemy jeszcze jakoś pomóc 🙂

    w odpowiedzi na: imagick #109125

    Hej Klaudia, daj znać, czy się udało rozwiązać problem 🙂

    w odpowiedzi na: Woocommerce – sklep wielojęzyczny #109124

    Super! Kaja się ucieszy, że mogła pomóc 🙂

    w odpowiedzi na: stan witryny – błąd krytyczny #109123

    Wyobraź sobie taką sytuację, że wchodzisz na czyjąś stronę pierwszy raz. Twoja przeglądarka wysyła do serwera prośbę o pokazanie strony, kryjącej się pod wpisanym przez Ciebie adresem. Serwer odpowiada przeglądarce, wysyłając odpowiednie zasoby. Jeśli ta strona korzysta z pamięci podręcznej, to część z tych zasobów statycznych będzie przechowywana lokalnie na urządzeniu odwiedzającego do kolejnej wizyty. Dzięki temu odwiedzając tę witrynę kolejny raz załaduje się ona jeszcze szybciej. Łatwiej i szybciej bowiem jest odczytać pliki z pamięci podręczenej niż z oddalonego serwera. A w tej lekcji Ola wyjaśnia jak skonfigurować tę wtyczkę. https://olagosciniak.pl/kurs/kurs-online-wordpress/lekcje/szybkosc/

    w odpowiedzi na: tutor #108308

    Hej, pogrzebałam nieco i dowiedziałam się, że włączenie wygasania dostępu do kursu jest możliwe od wersji 1.8.2 – w ustawieniach kursów (Tutor LMS > ustawienia > kursy) trzeba ją najpierw włączyć globalnie, ale ja tego ustawienia nie znalazłam. Ponadto produkt wirtualny do pobrania ma taką opcję jak „limit pobrań” oraz ważność wygaśnięcia pobierania. „Wpisz liczbę dni, po których pobieranie wygaśnie albo pozostaw puste.” Po upłynięciu tego czasu klient przestaje mieć dostęp do kursu. Może tam są jakieś limity? Daj znać, jak coś to będziemy szukać 🙂

    w odpowiedzi na: Woocommerce shortcode po angielsku #108300

    Czy rada Kai pomogła? 🙂

    w odpowiedzi na: Menu w telefonie komórkowym nie działa #108297

    Tak, odpowiedzi na te pytania by wiele pomogły 🙂 I jeszcze koniecznie sprawdź, czy masz aktualną wersję WordPressa 🙂

    w odpowiedzi na: Wybor motywu #108296

    Hej, tak jak Kaja pisze, sprawdziłabym np. w sekcji „strony” czy tam nastąpiły jakieś zmiany. Być może, jako stronę główną masz ustawioną „starą stronę” sprzed instalacji demo i dlatego nie widzisz, że coś się zmienia?

    w odpowiedzi na: tutor #108294

    Hej, nie korzystałam do tej pory z Tutora, dobrze mi z LearnPressem, ale spróbuję zaraz zainstalować i sprawdzę, jakie są opcje. Między czasie możesz spróbować wygenerować uprawnienia do pliku bezpośrednio z zamówienia Woocommerce. Jest tam taka opcja „ponownego generowania uprawnień”. Koniecznie sprawdź też, czy masz wszystko zaktualizowane. Daj znać, a ja postaram się pogrzebać i wrócę jak coś uda mi sie ustalić.

    w odpowiedzi na: Neve – Przesunięcie stopki ponad sekcję postów #107562

    Przy okazji, motyw na tej stronie, którą podesłałaś to nie Neve tylko Jadro. Daję znać, bo nie wiem, czy to pomyłka, czy od czasu wpisu zaczęłaś kombinować z innym motywem, żeby osiągnąć zamierzony efekt 🙂 W każdym razie ustawienia będą wyglądać inaczej 🙂

    w odpowiedzi na: Neve – Przesunięcie stopki ponad sekcję postów #107561

    Hej, jakie elementy chcesz mieć w tych widżetach, które mają być widoczne tylko na stronie głównej a na stronach wpisów już nie? Jeśli to ma się znajdować tylko na stronie głównej, to dodałabym to w jej treści, a nie w widżetach. To co dodasz w stopce (lub nagłówku) będzie wszędzie, bo to są elementy globalne.

    Jeśli pracujesz na Gutenbergu, to siatkę wpisów możesz dodać za pomocą bloku „ostatnie wpisy” ustawiając w panelu bocznym, jak to ma wyglądać.

    Inną opcją (zakładając, że jednak jedyną opcją są widżety w stopce) możesz wyłączać stopkę na wpisach blogowych. Są takie ustawienia w edytorze. Jednak nie szłabym w tę stronę, bo pod kątem choćby user experience nie będzie to dobre rozwiązanie Twojego problemu (tych narzędzi używa się raczej do landing page).

    w odpowiedzi na: Przeniesienie strony #107558

    Hej, dodam od siebie, że jeśli byś chciała, to nie musisz ręcznie przenosić wpisów z bloga. WordPress ma wbudowaną opcję exportu różnego typu treści. Możesz tam exportować same wpisy blogowe i importować je na nowej stronie WWW (tej z nowym motywem).
    Jesli chodzi o Google – to co się stanie po przeniesieniu, nie wie nikt. Pozycja w rankingu może spaść, ale za jakiś czas może znów podskoczyć do góry. To co według mnie jest dobrą praktyką, to zachowanie tej samej struktury linków, jeśli posiadasz jakieś w obrębie wpisów blogowych.
    Jeśli masz czytelników, który np. regularnie wracają na Twoją stronę, po nowe przepisy „zniknięta strona” będzie dezorientująca, więc postawiłabym na przekierowanie. Pamiętaj też, że nawet jeśli domena nie kojarzy się z twoją branżą, to pod taką nazwą znają Cię ludzie z sieci, więc dobrze byłoby ich przygotować na zmianę.

    w odpowiedzi na: wtyczka do opini #107557

    Osobiście korzystam z tej wtyczki i jest spoko. Jak pojawi Ci się nowa opinia w Google, to przy bezpłatnej wersji musisz to ręcznie synchronizować, ale działa sprawnie 🙂

    w odpowiedzi na: Motyw na platformę e-learningową #107556

    Hej, ja dodam jeszcze od siebie, że mając Elementora czy Divi, Gutenberg dalej działa i można go wykorzystywać. Świetnie się sprawdza do dodawania produktów do Woocommerce oraz kursów do Learnpressa. Wspierałam raz tworzenie platformy kursowej Divi+LearnPress i wszystko poszło sprawnie 🙂

    w odpowiedzi na: mailerlite – domain authentication #107248

    Hej, wydaje mi się, że wygląda to inaczej bo możesz korzystać z innej wersji Mailerlite niż jest na instrukcjach. Przejrzałam kilka tutoriali, żeby zobaczyć, z czego te różnice wynikają i polem nazwa jest ta treść, którą masz zakreskowaną na czerwowo zaraz po słowach „record for” a wartością jest to co w ramce 🙂 Daj znać czy pomogłam 🙂

    w odpowiedzi na: Błąd podczas pobierania produktu cyfrowego #107247

    Mega, cieszę się, że pomogłam 🙂

    w odpowiedzi na: learnpress – nie działają quizy i linki #107246

    Hej, widziałam, że na stronie już wyświetla się tak jak chciałaś. Czy możemy jeszcze jakoś pomóc?

    w odpowiedzi na: Woocommerce – sklep wielojęzyczny #107245

    Hej, daj znać czy udało się coś wyjaśnij w hostingu? i czy możemy jakoś pomóc.

    w odpowiedzi na: wtyczka do motywu potomnego #107244

    Hej, super, że się udało. Główną funkcją motywu potomnego jest właśnie zapewnienie bezpieczeństwa dla zmian wprowadzonych ręcznie do motywu 🙂

    w odpowiedzi na: stan witryny – błąd krytyczny #107243

    Hej, WordPress jest pozbawiony funkcji pamięci podręcznej, trzeba mieć do tego wtyczkę. Możesz spróbować z WP Super Cache.

    w odpowiedzi na: sticky menu a landing page #107242

    Super, że się udało 🙂

    w odpowiedzi na: Product Feed JSON/XML #106654

    Hej, daj znać czy udało się rozwiązać problem czy szukamy dalej! 🙂

Wyświetlanie 30 wpisów - od 421 do 450 (z 554 w sumie)