Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
- Katarzyna MasztallerModeratorka
Kaja Rzeczkowska odpowiada:
W przypadku tej wtyczki, o której napisała teraz Kasia, możesz wejść w ogólne ustawienia wtyczki i ustawić dostęp dla konkretnych ról na stronie w okienku Rola front-end.
To niestety nadal nie daje dostępu osobom, które znają hasło. Przykro mi, że podana przeze mnie wtyczka nie zadziałała na Twojej stronie 😦
Opcjonalnie możesz nadać uprawnienia dostępu jakiejś roli, stworzyć konto mające tę rolę na stronie i udostępniać wszystkim ludziom, którym chcesz pokazać stronę, login i hasło do tego jednego konta.
To wyeliminuje konieczność tworzenia nowych kont dla wszystkich i chyba będzie najbliższe temu, czego szukasz: zamiast samego hasła będziesz podawała login i hasło, jedno i to samo dla każdego.
08/09/2023 o 17:03 W odpowiedzi na: Różnica w wyglądzie między trybem edycji, a wyświetlaną stroną. #103641Katarzyna MasztallerModeratorkaKaja Rzeczkowska odpowiada:
Aj, to motyw premium z ThemeForest, tak? Nie znam go i w ciemno trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, bo powodem może być wiele rzeczy, w tym:
– przechowywanie przez przeglądarkę danych w pamięci podręcznej – trzeba ją wyczyścić
– konflikty wtyczek – wtedy trzeba je wyłączać i sprawdzać, czy problem dalej występuje
– nieaktualny motyw
– jakiś problem w niestandardowym kodzie CSS, jeśli jest dopisany na stronieJeśli to motyw niedawno zakupiony, to zapewne najprościej będzie napisać do supportu dla tego konkretnie motywu – widzę, że na komentarze na stronie zakupu odpisują błyskawicznie, motyw został też niedawno zaktualizowany, więc powinnaś otrzymać pomoc.
Katarzyna MasztallerModeratorkaCześć!
Możesz wypróbować też tej wtyczki: https://pl.wordpress.org/plugins/wp-maintenance-mode/
Sama z niej nie korzystałam, ale z opisu wynika, że tylko zalogowani użytkownicy będą mieć dostęp do strony.Katarzyna MasztallerModeratorkaAniu, a czy masz jakieś wtyczki do optymalizacji obrazków albo cache? Jeśli tak, to spróbuj wyłączyć i przetestować czy poprawi to u Ciebie filmiki z YT na tutorze.
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej Aniu! Nie zajmowałam się tym, więc osobiście Tobie nie jestem w stanie pomóc, ale przekazuję temat innym moderatorom i wspólnie pomożemy 🙂
07/09/2023 o 12:07 W odpowiedzi na: pyt. z mentoringu – Kiedy przenieść platformę kursową na inną domenę/su #103577Katarzyna MasztallerModeratorkaHej Aniu! Raczej domena nie ma tu znaczenia, a serwer, który musi ten ruch na stronie wytrzymać. Ola wspominała, że u niej np. przy zakupie biletów na konferencję specjalnie zwiększała u LH pojemność cloud, żeby strona nie padła przy dużej liczbie jednoczesnych zakupów.
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej Aniu!
Czy to jest ta wtyczka? https://wordpress.org/plugins/portfolio-filter-gallery/
Widziałam, że dzisiaj miała aktualizację. Spróbuj zobaczyć czy Twoja wtyczka aktualizacji czasem nie potrzebuje. Daj znać czy udało się rozwiązać problem.
Katarzyna MasztallerModeratorkaOlga, a czy próbowałaś wyłączyć tę wtyczkę i sprawdzić czy komunikat się pojawia?
Katarzyna MasztallerModeratorkaTak czasem bywa. Jakby się pojawiło w przyszłości, to daj znać!
Katarzyna MasztallerModeratorkaBardzo się cieszę, że udało się rozwiązać problem 🙂
Katarzyna MasztallerModeratorkaBardzo dobry ruch!
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej!
Czy problem udało się rozwiązać?
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej!
Czy problem udało się rozwiązać?
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej Karolina!
Jak jeszcze możemy Tobie pomóc?
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej!
Czy problem udało się rozwiązać?
Katarzyna MasztallerModeratorkaA jak wygląda na stronie? Jest w porządku?
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej!
Małgosiu, czy potrzebujesz jeszcze pomocy?
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej,
a sprawdziłaś jakich domen ten problem dotyczy? Czy domena maila klientek nie ma tutaj nic do rzeczy?
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej!
Czy problem udało się rozwiązać?
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej,
przyznam szczerze, że na Pixelu FB się nie znam. Podsyłam temat dziewczynom – jestem pewna, że szybko uzyskasz pomoc 🙂
Katarzyna MasztallerModeratorkaSuper, że udało się rozwiązać 🙂
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej!
Motyw domyślny to ten, który jest zainstalowany w momencie gdy instalujesz po raz pierwszy WordPressa. Po zainstalowaniu wybranego motywu, ten domyślny możesz usunąć.
Co do punktu 2, to w którym miejscu WordPressa pojawia się Tobie ta informacja?
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej!
Motyw domyślny to ten, który jest zainstalowany w momencie gdy instalujesz po raz pierwszy WordPressa. Po zainstalowaniu wybranego motywu, ten domyślny możesz usunąć.
Co do punktu 2, to w którym miejscu WordPressa pojawia się Tobie ta informacja?
Katarzyna MasztallerModeratorkaCześć!
Magda, a czy sprawdzałaś stronę w trybie incognito? Weszłam teraz na stronę i żaden komunikat mi się nie pokazuje
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej!
A czy robi to się tylko w tym jednym miejscu? Próbowałaś może wrzucić ten filmik do wpisu blogowego, żeby sprawdzić jak w innym miejscu wygląda?
I mam też pytanie: w jaki sposób wrzucasz filmiki na tutora?
Katarzyna MasztallerModeratorkaCześć!
Czy podesłałabyś print screen tego fragmentu? Wystarczy, że obrazek wrzucisz np. na google drive i wrzucisz tutaj link
Katarzyna MasztallerModeratorkaHej,
ja bym spróbowała Calendly połączyć z WooCommercem. Zapytam jeszcze dziewczyny, czy mają jeszcze jakieś pomysły i na pewno przyjdą z odpowiedzią 🙂
Katarzyna MasztallerModeratorkaHosting to inaczej miejsce na serwerze. Niezależnie od tego czy zamierzasz mieć tylko stronę internetową na WordPressie czy sklep internetowy WooCommerce w oparciu o WordPress, to hosting musisz mieć.
Ola ładnie to w kursie powiedziała: hosting to nasz dom, a domena to adres naszego domku 🙂
Katarzyna MasztallerModeratorkaCieszymy się, że udało się rozwiązać sprawę 🙂
Katarzyna MasztallerModeratorkaCieszymy się, że udało się rozwiązać sprawę 🙂
- AutorWpisy