Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
- Agnieszka HermanModeratorka
Kasiu,
nie znam tego narzędzia, ale sprawdziłabym kontrolnie wydajność strony jeszcze w innym narzędziu, np. GT Metrix. Rozmiar strony to 0 B? To raczej niemożliwe.
Może dziewczyny coś więcej tutaj podpowiedzą.
Agnieszka HermanModeratorkaMichalina,
nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale w Woocomerce można stworzyć produkt typu Usługa: …. (tutaj dodajesz to co sprzedajesz) i wtedy podpinasz płatności. Polecam wtyczkę Przelewy24 z płatnościami.Agnieszka HermanModeratorkaPodaj proszę adres strony abym mogła sprawdzić.
Agnieszka HermanModeratorkaMałgosiu,
odpowiem tendencyjnie: to zależy od wielu czynników.
Z jakim zamiarem wykupiłaś domenę eu?
Czy zamierzasz działać poza rynkiem polskim?
Czy masz jakiś pomysł na tę domenę?W stanie obecnym masz zarezerwowaną i wiesz, że nikt nie bedzie jej używał dopóki Ty ją opłacasz.
Agnieszka HermanModeratorkaAniu,
dodaj kod CSS:
.ast-builder-menu-1 {
font-family: “Poiret One”,Sans-serif;
font-weight: 600;
}bo rozumiem, że ma pozostać czcionka Poiret One.
Powinno pomóc, ale daj znać.Agnieszka HermanModeratorkaNiestety nie potrafię tutaj pomóc. Być może Ola albo któraś z dziewczyn coś podpowie.
Agnieszka HermanModeratorkaUla,
W ustawieniach wtyczki Easy Appointments, w zakładce Mail Notifications, Admin (ale i we wszystkich innych zakładkach) jest opcja: “Send email to worker”.
Czy masz ja zaznaczoną?I daj znać czy zadziałalo 🙂
Agnieszka HermanModeratorkaKasiu,
najprościej byłoby stworzyć grafiki w Canvie, takie jak potrzebujesz i je wgrać do biblioteki.
Nie wiem czy sam motyw Astra ma specjalnie dedykowane grafiki/ikony.Agnieszka HermanModeratorkaAnia,
nie bardzo wiem o co chodzi. Czy możesz coś wiecej napisać.
Czy chodzi o to, że produkty na Twojej stronie dodawał ktoś upowazniony przez Ciebie i wyświetla sie jego nazwa?
Testowałaś to w trybie incognito jako klient, nie będąc zalogowana do WordPressa?Agnieszka HermanModeratorkaAnia,
do tego może służyć beTimes.pl.
Niestety licznik ten jest płatny, 67 zł netto za miesiąc (najtańszy pakiet).Myślę, że to fajna opcja, bo ma bardzo dużo możliwości.
Sama zobacz. Możesz ustawić:=> odliczanie każdemu odwiedzającemu osobno – każdy, kto kliknie link do strony, na której jest licznik będzie miał ten sam czas na skorzystanie z oferty – licznik zacznie odliczać ustawione wcześniej np. własnie np. 15 minut ,
=>odliczanie do konkretnej daty – wtedy każdy po kliknięciu w link zobaczy odliczający się czas do konkretnej, zdefiniowanej przez Ciebie daty,
=> pokazanie strony konkretną ilość razy – możesz ustawić, ile razy ktoś może wejść na stronę z promocją,
=> odliczanie każdemu osobno do konkretnej daty i/lub godziny – wtedy licznik startuje odliczanie np. najbliższych dwóch dni każdemu, kto wejdzie na stronę, niezależnie od tego, w jakim dniu jego wejście nastąpiło,
=> odliczanie cyklicznie, np. tygodniowo od konkretnego dnia tygodnia i godziny do konkretnego dnia tygodnia i godziny,
=> odliczanie cyklicznie w cyklu dziennym, czyli w każdy konkretny dzień tygodnia.Daj znać czy pomogłam 🙂
Agnieszka HermanModeratorkaDagmara,
sprawdziłabym czy przy przenoszeniu się coś nie wysypało na stronie, jeśli chodzi o SEO.
Czy masz w ogóle wtyczkę optymalizującą, np. Yoast SEO?
Czy wpisy i zdjęcia są zoptymalizowane?Daj znać?
Agnieszka HermanModeratorkaProszę bardzo 🙂
Agnieszka HermanModeratorkaAnia,
wpisz w wyszukiwarce Google “raport indeksowania stron” i wyskoczy strona gdzie mozesz to sprawdzić.
Zacznij od tego.Agnieszka HermanModeratorkaTo o czym piszesz na pewno można zrobić w WordPressie.
Według mnie nie ma takiej opcji w Landing Page w MailerLite.Może niech jeszcze inne dziewczyny się wypowiedzą w tym temacie.
Agnieszka HermanModeratorkaAnia,
Indeksowanie może potrwać od kilku dni do kilku tygodni.
Stan zaindeksowania możesz sprawdzić za pomocą raportu indeksowania stron. Od tego bym zaczęła.Możesz też spróbować ponowić prośbę o indeksację w Google Search Console.
Daj znać czy to było dla Ciebie pomocne 🙂
Agnieszka HermanModeratorkaAnia,
rozumiem, że w Woocomerce ustawiłas strefy wysyłki?
Czy w ustawieniach Woocomerce => ogólne masz ustawioną opcję “lokalizacja sprzedaży” , “lokalizacja wysyłki” i “domyślna lokalizacja klienta”?
Co tam jest ustawione?Powinno być : Lokalizacja sprzedaży – sprzedawaj do wszystkich krajów”
Poniżej odznacz kraj, który wskazałaś do sprzedaży, no chyba, ze są to konkretne kraje.“Lokalizacja wysyłki – wysyłaj do wszystkich krajów, do których sprzeadajesz”.
Powinno zadziałać.Daj oczywiście znać.
Agnieszka HermanModeratorkaUla,
zobacz lekcję z kursu Sprzedam:
https://olagosciniak.pl/sklep/kurs/sprzedam-wyklikaj-sklep-online/lekcja/jak-zrobic-landing-page/Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam Twoje pytanie, ale myślę, że ta lekcja będzie dla Ciebie pomocna w tej kwestii.
Oczywiście daj proszę znać.
Agnieszka HermanModeratorkaDagmara bardzo się cieszę 🙂
Agnieszka HermanModeratorkaHej,
czcionkę możesz zmienić dodając kod CSS swojego fontu.
W tym celu wejdź do zakładki Wygląd > Dostosuj w WordPressie, a następnie udaj się do sekcji Dodatkowy CSS.Mozesz też edytować CSS motywu potomnego.
W przypadku darmowej wersji Elementora bedziesz potrzebować:
– plik z potrzebną czcionką
oraz
– zainstalowaną wtyczkę Custom Fonts.Agnieszka HermanModeratorkaHej,
na Twoim miejscu napisałabym do supportu LH.
Otworzyłam Twoją stronę bez problemu, choć widzę, że jeszcze nie ma tam żadnych wpisów.
Widzę, że jest też certyfikat SSL, choć przypuszczalnie jest to ten co w pakiecie.
Zgadza się?Nie sądzę aby chodziło o szybkość działań 😉
Agnieszka HermanModeratorkaDagmara,
czyli rozumiem, że zmianiłaś nazwy stron => i kolejno zaktualizowałaś po zmianie strony? Czy tak?
Z tego co napisałaś, wnioskuję, że po zmianie strona nie została na nowo opublikowana.Jeżeli jednak to zrobiłaś to kolejno wejdź w Wygląd => MENU i tam sprawdź jakie strony są do niego podpiete.
Daj znać.
Agnieszka HermanModeratorkaDagmara,
ten kod (przy końcu)
[acceptance acceptance-956]Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z przesłaniem formularza kontaktowego, zgodnie z polityką prywatności [/acceptance]należy zmienić na:
[acceptance acceptance-956]Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z przesłaniem formularza kontaktowego, zgodnie z polityką prywatności*< /a> [/acceptance]
Jednak ja zamiast tego tekstu:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z przesłaniem formularza kontaktowego, zgodnie z polityką prywatności” podlinkowałabym Twoją Politykę Prywatności.Czyli wstawiasz załączony kod. Musiałam w ten sposób, bo system tutaj od razu wstawiał link i kodu byś nie zobaczyła.
Daj znać czy pomogło 🙂
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 rok, 6 miesięcy temu przez Agnieszka Herman.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 rok, 6 miesięcy temu przez Agnieszka Herman.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 rok, 6 miesięcy temu przez Agnieszka Herman.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 rok, 6 miesięcy temu przez Agnieszka Herman.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 rok, 6 miesięcy temu przez Agnieszka Herman.
Agnieszka HermanModeratorkaSławek,
wyglada na to, że błąd jest po stronie serwera strony.
Winą mogą być np. uprawnienia plików albo błędy w bazie danych MySQL.Najszybciej naprawisz to, jeśli masz kopie zapasową bazy danych sprzed instalacji tej wtyczki.
Jeżeli jednak nie masz, to zrób to teraz, zanim przystapisz do kolejnych prac.
Daj znać .
Agnieszka HermanModeratorkaHej Dorota,
faktycznie sprawdziłam. Twoja strona ma Speed index 2,5 s wg narzędzia gtmetrix.
Proponuję:
1/ w pierwszej kolejności sprawdź czy masz aktuaną wersję php
2/ czy nie masz nadmiaru wtyczek, nieużywanych, bo one też mogą spowalniać stronę.Nie piszę o grafikach, bo mówisz, że je optymalizowałaś. Sprawdź jednak czy wszystkie i czy mają rozszerzenie .jpg lub .webp
Na czas reakcji wpływaja też parametry serwera: dysk twardy, procesor, pamięć RAM.
Powodem może być też lokalizacja hostingu. Twój widzę jest w Kanadzie, więc osobom otwierajacym stronę w Polsce może otwierać sie ona wolniej.
Na szybkość strony może też wpłynąc limit procesów php czy przepustowość.
Agnieszka HermanModeratorkaW takim razie gratuluję 🙂
Agnieszka HermanModeratorkaHej,
Ola już o tym pisała tutaj na forum. Sprawdź :w dziale Ustawienia – Ogólne – Członkostwo – wyłącz opcje Każdy się może zarejestrować.
Ważne jest też jednocześnie, aby w dziale WooCommerce – Ustawienia – Konta i prywatność wyłączyć opcję: Pozwól kupującym na składanie zamówień bez konta użytkownika i włączyć: Pozwól kupującym tworzyć konta podczas składania zamówienia. I wyłączyć: Pozwól klientom na tworzenie kont na stronie “Moje konto”.Link do komentarza Oli: https://olagosciniak.pl/temat/spam-rejestrowani-uzytkownicy-z-sieci/
Agnieszka HermanModeratorkaAgnieszka, czy możesz wrzucić tutaj adres strony?
Agnieszka HermanModeratorkaTak naprawdę błąd 500 może oznaczać prawie wszystko.
Pytanie: co zmieniasz na stronie głównej albo co zmieniałaś? Łatwiej będzie nam pomóc.
Miałam kiedyś podobny problem. Ale też wiedziałam jakie zmiany na stronie zrobiłam. Też pojawił się błąd 500.
Musiałam troszkę w php pogrzebać i tam wyprostować w pliku wp-config.Agnieszka HermanModeratorkaAnia, napisz adres strony.
Na pewno da się to inaczej ustawić.
Pytanie czy masz płatną wersję Astry?
Jeśli możesz to załącz też screen jak to się teraz wyświetla.Agnieszka HermanModeratorkaW mojej opinii nie ma sensu posiadać oddzielnej subdomeny na 1 czy 2 kursy. Przynajmniej na tym etapie, kiedy wiesz, że nie będzie ich wiele.
- AutorWpisy