Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorMoże kopia zapasowa jest jeszcze trakcie? Spróbuj odświeżyć stronę z ustawieniami wtyczki za jakiś czas i daj znać, czy masz jakiś inny komunikat. Ja się z tym nie spotkałam u siebie, szukałam też w sieci czy ktoś miał podobny komunikat, ale nic nie znalazłam. Zapytam jeszcze innych moderatorów czy mają jakiś pomysł. Daj znać, jeśli coś się zmieni.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, tę kopię zapasową robisz za pomocą jakiejś wtyczki?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, jak już powrócisz do problemu, to sprawdź, czy wklejasz kopiując link do filmu, czy używając takiego kodu, jak poniżej? Możesz spróbować, z takim kodem umieszczając w „width” i „height” odpowiednią ilość pikseli, jaki film ma mieć, może to pomoże? Jeśli nie to będziemy się szukać rozwiązania problemu gdzie indziej 🙂
< i f r a m e width="560" height="315" src = " https://www.you-tube.com/embed/........." title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen> < / i f r a m e >- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 2 lata, 2 miesiące temu przez
Gabi (infoblogerka.pl).
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 2 lata, 2 miesiące temu przez
Gabi (infoblogerka.pl).
13/09/2023 o 19:50 w odpowiedzi na: pytanie z mentoringu 3 – zastępowanie starej strony nową #103800Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, teoretycznie jest o tym mowa jak przenieść stronę z wersji stage i z tego co pamiętam, któś mówił o wtyczce WPVivid. Natomiast całą instalację wordpressa znajdziesz w jednej z pierwszych lekcji Kursu WordPress, lekcja nazywa się „Instalacja WP przez serwer” 🙂
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, czy inne maile normalnie dochodzą? Z jakiego maila idzie wysyłka od Ciebie?
Znalazłam podobny problem w sieci i widzę informacje, że ta wtyczka była pomocna: https://pl.wordpress.org/plugins/wp-mail-smtp/Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorSuper, że się udało!
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej! Nie robiłam tego nigdy, ale myślałam o tym kiedyś, więc podzielę się tym, co wymyśliłam. Jeśli pracujesz na Elementorze, to może zwróciłas uwagę, że można tam zapisywać szablony różnych elementów, które potrzebne Ci są na różnych podstronach. Z tego co udało mi się dowiedzieć, można tak zrobić z całą stroną, a następnie możesz to wyeksportować do pliku json, do którego dostęp dajesz klientowi wraz z całą instrukcją jak to importować w ramach jego wordpressa. Szablony na pewno można zapisywać też w Gutenbergu, ale robiłam tak tylko z małymi elementami. Daj znać czy to Ci pomoże, czy potrzebujesz dalszego zgłębiania tematu 😉
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej! Nie robiłam tego nigdy, ale myślałam o tym kiedyś, więc podzielę się tym, co wymyśliłam. Jeśli pracujesz na Elementorze, to może zwróciłas uwagę, że można tam zapisywać szablony różnych elementów, które potrzebne Ci są na różnych podstronach. Z tego co udało mi się dowiedzieć, można tak zrobić z całą stroną, a następnie możesz to wyeksportować do pliku json, do którego dostęp dajesz klientowi wraz z całą instrukcją jak to importować w ramach jego wordpressa. Szablony na pewno można zapisywać też w Gutenbergu, ale robiłam tak tylko z małymi elementami. Daj znać czy to Ci pomoże, czy potrzebujesz dalszego zgłębiania tematu 😉
Gabi06/09/2023 o 22:20 w odpowiedzi na: pytanie z mentoringu 3 – zastępowanie starej strony nową #102963Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, zrobiłabym nową instalację WordPressa, a potem skierowała domenę na nowy katalog. Nigdy nie wiesz, co tam na tej wcześniejszej stronie było robione i ile mogą napsuć radykalne zmiany 🙂
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, czy udało się rozwiązać problem?
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, udało się rozwiązać ten problem? 🙂
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, czy udało się rozwiązać problem?
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorCześć! Czy udało się rozwiązać problem?
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, czy znalazłaś już rozwiązanie swojego problemu? Jeśli nie, to może moje rozwiązanie Ci pomoże, bo powinno się dać to zrobić bez wtyczki. Mianowicie, jak opublikujesz stronę, to nie ustawiaj jej widoczności jako „publiczny” tylko „zabezpieczono hasłem”. Wpisz hasło, które podasz klientowi, by mógł podejrzeć stronę. Kiedy strona będzie mogła być widoczna, zmienisz z powrotem na „publiczny”.
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej Paulina, jeśli chcesz już wprowadzać zmiany w kodzie CSS lub PHP motywu to tak.
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej Emilia, nie przenosiłam nigdy zmian z motywu potomnego w wersji bezpłatnej na pro, ale biorąc to na logikę, to musisz przenieść zmiany z konkretnego pliku np. style.css z motywu potomnego w wersji bezpłatnej do pliku motywu potomnego wersji płatnej. Poszukam jeszcze odpowiedzi na to pytanie i wrócę, lub poproszę kogoś, kto ma takie doświadczenie, by Ci odpowiedział.
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej Emilia, nie przenosiłam nigdy zmian z motywu potomnego w wersji bezpłatnej na pro, ale biorąc to na logikę, to musisz przenieść zmiany z konkretnego pliku np. style.css z motywu potomnego w wersji bezpłatnej do pliku motywu potomnego wersji płatnej. Poszukam jeszcze odpowiedzi na to pytanie i wrócę, lub poproszę kogoś, kto ma takie doświadczenie, by Ci odpowiedział.
GabiGabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, zerknij na nakiedy.pl. Chyba nie ma integracji z Woo, ale na pewno można ją połączyć z Przelewy24. Ma możliwość rezerwacji cyklicznych. Nie jest bezpłatna, ale na szczęście nie jest teź bardzo droga. Daj znać czy się przydała, jeśli nie, to będziemy szukać czegoś innego!
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorWydaje mi się, że wstępnie problem rozwiązałam. Ewidentnie WOO i LP miały jakiś problem z komunikacją.
Wrzucam tu to co mi pomogło, być może ktoś w przyszłości będzie potrzebował tego:
LeanPress >
Ustawienia >
Płatności >
WooCommerce Payment > opcja Buy courses via Product (If enable system will access assign courses to product, and user want enroll/buy course must buy via product) musi być ZAZNACZONA.Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej! był jeden kurs wrzucony testowo, klienta chciała zobaczyć jak to działa. Później kontynuowałam. Cool integration było zostawione w sumie tylko po to by pojawiły się kursy z automatu jako produkty w sklepie. Myślałam o tym rozwiązaniu, ale w ostateczności. Aktualnie jest wyłączona. Był również epizod z wtyczką restrict, czy to ona mogła taki błąd spowodować? Przeklikuję wszystko od nowa, jak nie znajdę to usunę Learnpressa i dodam na nowo wszystko.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, wygląda na to, że treść tej tabelki na szerokość nie mieści się na ekranie. Czy to jest zrzut ekranu z komputera czy może np. z tabletu? Na górze tej strony, po prawej jest taka zakładka „opcje ekranu”. Tam możesz włączyć i wyłączyć jakie dane każdego kursu mają się wyświetlić w tabeli. Odznaczenie jednej lub kilku opcji powinno pomóc 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorSuper! Cieszę się, że problem rozwiązany 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, u mnie na telefonie wyświetla się dobrze 🙂 Możesz spróbować wyczyścić dane przeglądania w przeglądarce na telefonie, albo spróbować z jakiegoś innego urządzenia. Daj znać czy jest ok
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, myślę że da się to spokojnie zrobić podstawowym narzędziem dostarczanym przez WP. Najlepiej wcześniej zrób backup strony B. Następnie na stronie A wejdź w narzędzia – export. Wygeneruje Ci się plik, który zaimportujesz na stronie B w menu narzędzia import.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, Klaudia, kilka osób ma z tym problem (w tym również ja). Szukam rozwiązania, Ola też mówiła, że nad tym pracuje. Mam nadzieję, że w niedługim czasie uda się rozwiązać ten problem.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, jeśli chcesz mieć (tak jak Ola) kilka domen prowadzących na końcu do jednej witryny, to nie potrzebujesz wielu WordPressów, wystarczy Ci jeden.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, u mnie ten sam problem, pisałam o nim w wątku u Eli i występuje on na hostingu cyberfolks. Zarówno przy wymuszaniu pobierania jak i x-sendfiles, który jak twierdzi dostawca jest dostępny i nie powinno być z nim problemu.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, u mnie ten sam problem, pisałam o nim w wątku u Eli i występuje on na hostingu cyberfolks. Zarówno przy wymuszaniu pobierania jak i x-sendfiles, który jak twierdzi dostawca jest dostępny i nie powinno być z nim problemu.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, mam dokładnie ten sam problem na stronie klientki.
Podzielę się moimi doświadczeniami z poszukiwaniem rozwiązania (niestety nie znalazłam, ale może ktoś skorzysta i zadziała, albo komuś coś jeszcze przyjdzie do głowy razem damy radę).Zarys mojej sytuacji:
Kurs zrobiony w learnpressie jest dobrze podlinkowany, jest dodany w panelu dozwolonych katalogów pobierania, ale niestety nie ma do niego dostępu z panelu klienta (próbowałam już włączać i wyłączać wszystkie opcje, które są dostępne). Nawet stworzyłam nowy kurs testowy, linkowalam od razu. Nie działa.Znalazłam na forum kilka wątków w tej sprawie, m. in. sprzed roku – dotąd nie rozwiązane.
W jakimś jednym przypadku zadziało usunięcie z linku pliku linkowanego spacji i myślników. U mnie to nie zadziałało. Elu, sprawdź może u Ciebie zadziała?
Następnie, według tego artykułu: https://woocommerce.com/document/digital-downloadable-product-handling/ można skorzystać z trzech metod pobierania plików, to jest wymuszanie pobierania, X-Accel-Redirect/X-Sendfile i przekierowanie.
Pierwsza u mnie nie działa, druga też, ale by skorzystać z tej drugiej opcji trzeba się skontaktować z hostingodawca by włączył odpowiednie moduły ma serwerze (jesteśmy na tym etapie).
Jeśli to nie zadziała, to jest trzecia opcja. Nie idealna bo wysyła klientowi po prostu zwykly link do produktu, który może przekazać dalej i niestety u mnie na razie tylko to działa. Zastanawiam się czy gdyby włączyć tę opcję, a kurs zabezpieczyć dodatkowo wtyczką restrict to by to mogło tak funkcjonować na dłuższą metę, a przynajmniej do momentu w którym któraś z pozostałych opcji zadziała. Czy widzicie jakieś przeciwwskazania?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, wtyczka Envato Market umożliwia robienie aktualizacji motywów zakupionych na Themeforest bezpośrednio z kokpitu WordPressa.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 2 lata, 2 miesiące temu przez
- AutorWpisy
