Odpowiedź forum utworzona

Wyświetlanie 14 wpisów - od 541 do 554 (z 554 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • w odpowiedzi na: System do rezerwacji #102410

    Hej, zerknij na nakiedy.pl. Chyba nie ma integracji z Woo, ale na pewno można ją połączyć z Przelewy24. Ma możliwość rezerwacji cyklicznych. Nie jest bezpłatna, ale na szczęście nie jest teź bardzo droga. Daj znać czy się przydała, jeśli nie, to będziemy szukać czegoś innego!

    w odpowiedzi na: Woocommerce + LearnPress problem z zakupionym kursem #93946

    Wydaje mi się, że wstępnie problem rozwiązałam. Ewidentnie WOO i LP miały jakiś problem z komunikacją.
    Wrzucam tu to co mi pomogło, być może ktoś w przyszłości będzie potrzebował tego:
    LeanPress >
    Ustawienia >
    Płatności >
    WooCommerce Payment > opcja Buy courses via Product (If enable system will access assign courses to product, and user want enroll/buy course must buy via product) musi być ZAZNACZONA.

    w odpowiedzi na: Woocommerce + LearnPress problem z zakupionym kursem #93943

    Hej! był jeden kurs wrzucony testowo, klienta chciała zobaczyć jak to działa. Później kontynuowałam. Cool integration było zostawione w sumie tylko po to by pojawiły się kursy z automatu jako produkty w sklepie. Myślałam o tym rozwiązaniu, ale w ostateczności. Aktualnie jest wyłączona. Był również epizod z wtyczką restrict, czy to ona mogła taki błąd spowodować? Przeklikuję wszystko od nowa, jak nie znajdę to usunę Learnpressa i dodam na nowo wszystko.

    w odpowiedzi na: Rozjechane Menu Learnpressa #93936

    Hej, wygląda na to, że treść tej tabelki na szerokość nie mieści się na ekranie. Czy to jest zrzut ekranu z komputera czy może np. z tabletu? Na górze tej strony, po prawej jest taka zakładka „opcje ekranu”. Tam możesz włączyć i wyłączyć jakie dane każdego kursu mają się wyświetlić w tabeli. Odznaczenie jednej lub kilku opcji powinno pomóc 🙂

    w odpowiedzi na: Wykrzaczył się widok strony po edycji wpisu #93868

    Super! Cieszę się, że problem rozwiązany 🙂

    w odpowiedzi na: Wykrzaczył się widok strony po edycji wpisu #93865

    Hej, u mnie na telefonie wyświetla się dobrze 🙂 Możesz spróbować wyczyścić dane przeglądania w przeglądarce na telefonie, albo spróbować z jakiegoś innego urządzenia. Daj znać czy jest ok

    w odpowiedzi na: Przenoszenie strony #93153

    Hej, myślę że da się to spokojnie zrobić podstawowym narzędziem dostarczanym przez WP. Najlepiej wcześniej zrób backup strony B. Następnie na stronie A wejdź w narzędzia – export. Wygeneruje Ci się plik, który zaimportujesz na stronie B w menu narzędzia import.

    w odpowiedzi na: Brak dostępu do kursu po zakupie: proszę o pomoc #93150

    Hej, Klaudia, kilka osób ma z tym problem (w tym również ja). Szukam rozwiązania, Ola też mówiła, że nad tym pracuje. Mam nadzieję, że w niedługim czasie uda się rozwiązać ten problem.

    Hej, jeśli chcesz mieć (tak jak Ola) kilka domen prowadzących na końcu do jednej witryny, to nie potrzebujesz wielu WordPressów, wystarczy Ci jeden.

    w odpowiedzi na: Produkty cyfrowe, a hosting na home.pl #93036

    Hej, u mnie ten sam problem, pisałam o nim w wątku u Eli i występuje on na hostingu cyberfolks. Zarówno przy wymuszaniu pobierania jak i x-sendfiles, który jak twierdzi dostawca jest dostępny i nie powinno być z nim problemu.

    w odpowiedzi na: Produkty cyfrowe, a hosting na home.pl #93035

    Hej, u mnie ten sam problem, pisałam o nim w wątku u Eli i występuje on na hostingu cyberfolks. Zarówno przy wymuszaniu pobierania jak i x-sendfiles, który jak twierdzi dostawca jest dostępny i nie powinno być z nim problemu.

    Hej, mam dokładnie ten sam problem na stronie klientki.
    Podzielę się moimi doświadczeniami z poszukiwaniem rozwiązania (niestety nie znalazłam, ale może ktoś skorzysta i zadziała, albo komuś coś jeszcze przyjdzie do głowy razem damy radę).

    Zarys mojej sytuacji:
    Kurs zrobiony w learnpressie jest dobrze podlinkowany, jest dodany w panelu dozwolonych katalogów pobierania, ale niestety nie ma do niego dostępu z panelu klienta (próbowałam już włączać i wyłączać wszystkie opcje, które są dostępne). Nawet stworzyłam nowy kurs testowy, linkowalam od razu. Nie działa.

    Znalazłam na forum kilka wątków w tej sprawie, m. in. sprzed roku – dotąd nie rozwiązane.

    W jakimś jednym przypadku zadziało usunięcie z linku pliku linkowanego spacji i myślników. U mnie to nie zadziałało. Elu, sprawdź może u Ciebie zadziała?

    Następnie, według tego artykułu: https://woocommerce.com/document/digital-downloadable-product-handling/ można skorzystać z trzech metod pobierania plików, to jest wymuszanie pobierania, X-Accel-Redirect/X-Sendfile i przekierowanie.

    Pierwsza u mnie nie działa, druga też, ale by skorzystać z tej drugiej opcji trzeba się skontaktować z hostingodawca by włączył odpowiednie moduły ma serwerze (jesteśmy na tym etapie).

    Jeśli to nie zadziała, to jest trzecia opcja. Nie idealna bo wysyła klientowi po prostu zwykly link do produktu, który może przekazać dalej i niestety u mnie na razie tylko to działa. Zastanawiam się czy gdyby włączyć tę opcję, a kurs zabezpieczyć dodatkowo wtyczką restrict to by to mogło tak funkcjonować na dłuższą metę, a przynajmniej do momentu w którym któraś z pozostałych opcji zadziała. Czy widzicie jakieś przeciwwskazania?

    w odpowiedzi na: Aktualizacja motywu #92930

    Hej, wtyczka Envato Market umożliwia robienie aktualizacji motywów zakupionych na Themeforest bezpośrednio z kokpitu WordPressa.

    w odpowiedzi na: GABLOTA CHWAŁY – Pokaż stronę/sklep! #92719

    1. Imię i nazwisko: Gabriela Kurowska
    2. Adres strony WWW: http://www.infoblogerka.pl
    3. Kilka słów o sobie i o Twojej działalności: Jestem Gabi i kocham tworzyć strony na WordPressie. WordPressuję od 2015 roku i do niedawna pomagałam w tym znajomym. W zeszłym roku postanowiłam przekuć pasję na pracę i aktualnie tworzę strony dla przedsiębiorców i wspieram ich w technicznych aspektach związanych z obsługą WordPressa.
    4. Jak w skali szkolnej oceniasz mój kurs? (1-6): 6 🥰
    5. Jaki był Twój problem, zanim trafiłaś na mój kurs?: Uważałam, że ciągle mam za małą wiedzę by oferować innym swoje wsparcie w projektowaniu stron internetowych i na tym zarabiać.
    6. Jak wyglądały Twoje wcześniejsze próby rozwiązania tego problemu? Czy je podejmowałaś?: Uczyłam się na własną rękę, czytałam, testowałam rozwiązania, trochę błądziłam, denerwowało mnie to, że wydawało mi się że nie ma żadnego postępu, że wszystkie te rozwiązania już znam, a nie przybliża mnie to do celu.
    7. Co konkretnie (z kursu) sprawiło, że wykonanie strony/sklepu WWW lub jej dopracowanie poszło Ci sprawniej i skuteczniej?: Cała struktura kursu pokazuje wszystkie elementy, o które trzeba zadbać krok po kroku. Nie ma odkładania nauki na później, bo ciągle jest się ciekawym nowych rzeczy, funkcjonalności, wtyczek które pojawią się w następnej lekcji. Zwizualizował mi się w głowie plan działania i planuję właśnie wdrożenie sklepu na swojej stronie.
    8. Dlaczego akurat ja? Co Cię do mnie przekonało?: Pierwszy raz usłyszałam o Tobie wtedy gdy już miałam bloga na WordPressie i byłam na początku swojej drogi czyli gdzieś koło 2016-17 roku. Później temat trochę odszedł w zapomnienie. W zeszłym roku kiedy postanowiłam zarabiać na swojej pasji zaczęłam uczyć się na własną rękę i jakiś czas później ponownie Cię odnalazłam i wiedziałam, że to ten moment. Zapisałam się do paczki dość spontanicznie i tak to poszło.
    9. Napisz słowa wsparcia dla innych osób, które dopiero zaczynają tworzyć stronę WWW: Jak widzi się ukończone, piękne, szybkie strony internetowe innych osób, to wydaje się, że proces jest długi i trudny, ale nic bardziej mylnego! W kursie Oli wszystko jest poukładane logicznie, Ola pokazuje krok po kroku gdzie klikać i co to klikanie daje. Możecie zapomnieć o googlowaniu w nieskończoność jakiegoś problemu. Nie ma lepszego na rynku kursu dla WordPressowiczów! Dacie radę, a w razie czego macie ogromne wsparcie tutaj!

Wyświetlanie 14 wpisów - od 541 do 554 (z 554 w sumie)