• Autor
    Wpisy
  • #103726
    Dorota Tyszkiewicz
    Uczestniczka

    czy jest jakaś wtyczka albo możliwość “na piechotę” sprzedaży w ramach sklepu usługi “porady prawnej”, w której klient przy kliknięciu na tę poradę w sklepie ma możliwość wypełnienia formularza z opisem swojego pytania (genialnie byłoby żeby był limit znaków) i dodania załącznika w postaci zdjęcia albo pdf do analizy i po wypełnieniu – klika kup i płaci, a do mnie leci to na maila. Chodzi o to, żeby ten opis przez klienta nastąpił PRZED zakupem, a nie, żeby po zakupie klient był kierowany do jakiegoś formularza i musiał dodatkowo coś pisać

    #103728
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Cześć Dorota,

    jest taka wtyczka napisana przez polskiego developera:
    https://www.zencal.io/pl
    Mają fajne wsparcie techniczne i można do nich zadzwonić.
    Jeszcze jej nie testowałem.
    Myślę, że warto zerknąć i może się z nimi skontaktować.
    Daj znać jak poszło.

    Pozdrawiam,
    Paweł

    #103729
    Dorota Tyszkiewicz
    Uczestniczka

    Cześć Paweł 🙂 dziękuję za podpowiedź. Niestety nie znam się na tym, i wprawdzie spojrzałam na polecaną stronę, ale do wtyczka do planowania, umawiania. Ja potrzebuję wtyczkę do sprzedaży w sklepie woocommerce – jako produkt jest porada – ale nie taka “wirtualna”, i nie wiadomo, o czym, tylko konkretna, odpowiadająca na problem opisany w momencie zakupu, żebym mogła bez konieczności dalszego kontaktu z klientem, po prostu odpowiedzieć na pytanie 🙂
    Nie widzę takiej opcji w tej proponowanej wtyczce. Poza tym tam jest tyle funkcji, że miałabym chyba problem z wyodrębnieniem tego, co rzeczywiście potrzebuję.
    Ale dzięki wielkie!

    #103730
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Dorota,
    zadzwoń do nich. Jak założyliśmy u nich konto, to oni sami do nas zadzwonili więc dbają o klienta.
    Z tego tego co do tej pory wiem, to oni mogą podpiąć płatności do takiej usługi o jaką ci chodzi (kalendarz) pomijając WooCommerce.
    Nie wiem jakie masz jeszcze plany sprzedażowe, ale to może być rozwiązanie dla Ciebie.
    Ja będę wdrażał tą wtyczkę w wersji darmowej, ale dopiero po 20 września więc wtedy będę wiedział więcej.
    Trzymaj się i mimo wszytko jak coś znajdziesz to daj znać.

    #103731
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Dorota,
    zadzwoń do nich. Jak założyliśmy u nich konto, to oni sami do nas zadzwonili więc dbają o klienta.
    Z tego tego co do tej pory wiem, to oni mogą podpiąć płatności do takiej usługi o jaką ci chodzi (kalendarz) pomijając WooCommerce.
    Nie wiem jakie masz jeszcze plany sprzedażowe, ale to może być rozwiązanie dla Ciebie.
    Ja będę wdrażał tą wtyczkę w wersji darmowej, ale dopiero po 20 września więc wtedy będę wiedział więcej.
    Trzymaj się i mimo wszytko jak coś znajdziesz to daj znać.

    #103733
    Dorota Tyszkiewicz
    Uczestniczka

    Super – tak zrobię 🙂 dam znać, jeśli coś interesującego z nimi ustalę 🙂

    #103759
    Kaja Rzeczkowska
    Moderatorka

    Świetnie, będziemy czekać na update 🙂 Jeśli Zencal nie spełni Twoich oczekiwań, to będziemy myśleć dalej 🙂

    #104030
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, czy mamy szukać jakiegoś innego rozwiązania? 🙂