Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, u mnie ona działa mimo tej informacji. Możesz spróbować ją konfigurować, ale w razie czego koniecznie zrób kopię zapasową! Alternatywą jest płatna wtyczka od LearnPressa https://thimpress.com/product/woocommerce-add-on-for-learnpress/
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorZ pewnością trochę będzie. Jeśli będę Ci mogła jakoś pomóc to daj znać 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, to to co mi przychodzi do głowy to:
Możesz spróbować dopasować do tego celu WordPress na własną rękę i:
– do zbierania zgód możesz użyć wtyczki WP Forms. Służy do tworzenia formularzy. W wersji płatnej pozwala na przechowywanie wypełnionych formularzy w panelu WordPressa
– co do historii zabiegowej, to jeśli chcesz mieć archiwum na stronie to albo by trzeba było się przerzucić na spisywanie tego elektronicznie i uzupełnianie na stronie albo zeskanowanie całej dokumentacji i wrzucenie na stronę (lub połączenie tych dwóch elementów)
– z pomocą wtyczki takiej jak np ACF możesz stworzyć nowy typ treści, tak by możliwe było dodawanie profili pacjentek na analogicznej zasadzie jak np. Wpisy na blog, gdzie możesz przechowywać takie dane o pacjentkach jakie chcesz. Tu by trzeba było zadbać też o zabezpieczenie tego w taki sposób, aby te dane nie zostały opublikowane na stronie która jest widoczna dla wszystkich, np wtyczką typu restrict albo stworzenie osobnej instalacji WordPressa, która będzie tylko do użytku wewnętrznego.Możesz też skorzystać z gotowego rozwiązania jakim może być wtyczka CRM (na pewno trzeba by było sprawdzić kilka i wybrać taką jaka najbardziej odpowiadałaby Twoim oczekiwaniom), zerknij na HubSpot CRM albo Jetpack CRM. To mogą być duże systemy i z pewnością nie każdą opcję wykorzystasz, ale może takie rozwiązanie będzie Ci bardziej odpowiadać.
Każda z tych opcji ma swoje plusy i minusy. WordPress służy przede wszystkim do tego by opublikować stronę dostępną dla każdego, a nie jest typową bazą danych o klientach, więc na etapie projektowania takiego systemu trzeba będzie dobrze przemyśleć każdą funkcję.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, postaram się coś wymyślić. Potrzebuję kilka odpowiedzi:
– czy te zgody zabiegowe chciałabyś zbierać online czy ręcznie na wizycie np. na papierze z podpisem a potem wrzucać skan na stronę?
– w jakiej formie zbierasz historię zabiegową? np. skany notatek ręcznych czy raczej elektronicznie to zapisujesz np. w Wordzie albo w innym programie?
– czy pacjentki miałyby mieć dostęp do własnych kont i chcesz umożliwić im logowanie czy to ma być tylko system dla Ciebie?Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, wybacz musiał ten wątek nam gdzieś umknąć. Tak, możesz zmienić tekst wyświetlany w wiadomościach e-mail WooCommerce, ale w przypadku zmiany treści, która nie jest dostępna bezpośrednio w panelu administracyjnym WooCommerce, musisz dokonać modyfikacji w plikach szablonów e-maili. Możesz też ewentualnie użyć wtyczki takiej jak np. MailPoet by stworzyć sobie własny wzór maili.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorNiestety nie mamy na to wpływu co się w tamtym miejscu wyświetla. To działka Google, z czasem te linki mogą się zmienić na inne.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorZapewne włączyli co trzeba 🙂 Super, że się udało 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, próbowałaś przywrócić poprzednia wersję tej wtyczki? Może aktualizacja coś popsuła.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, próbowałaś przywrócić poprzednia wersję tej wtyczki? Może aktualizacja coś popsuła.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, próbowałaś przywrócić poprzednia wersję tej wtyczki? Może aktualizacja coś popsuła.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, próbowałaś przywrócić poprzednia wersję tej wtyczki? Może aktualizacja coś popsuła.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej,po kliknięciu zakończ kurs powinno Ci się pokazać okienko z możliwością pobrania certyfikatu. Jeśli dobrze pamiętam to trzeba mieć ukończone minimum 80 procent lekcji.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorTak, czasem mała rzecz potrafi popsuć i trzeba głębiej poszukać przyczyny 🙂 Cieszę się, że dałaś radę 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorTak, czasem trzeba się naszukać konkretnej opcji 🙂 Cieszę się, że dałaś radę 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, to Wygląd > Dostosuj > Zamówienie nie powinno być szare. Sprawdziłam teraz na swoim testowym koncie i bez żadnych dodatkowych narzędzi to działa. Możesz spróbować, tak jak Kasia pisała, z inną wtyczką.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, podasz link do siebie? Czasem może być tak, że są osobne ustawienia fontów dla samych linków i mogą znajdować się gdzie indziej niż pozostała typografia. Może być też tak, że wklejając cokolwiek wkleja się formatowanie z jakiegoś innego miejsca. Spróbuj wkleić to co masz wkleić najpierw do notatnika, a dopiero potem na stronę.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej,możesz podać adres strony oraz motyw jakiego używasz u siebie?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej,możesz podać adres strony oraz motyw jakiego używasz u siebie?
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorW sumie jest jeszcze jedna opcja. W zakładce Wygląd > Dostosuj powinnaś mieć ustawienia Woocommerce i ustawienia powiadomień o regulaminie i polityce prywatności. Ja korzystam z tego rozwiązania u siebie w sklepie, możesz sobie podejrzeć 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, są tylko te dwa sposoby na dodanie takiej opcji. Jeśli po dodaniu kodu wyświetla Ci błąd to prawdopodobnie wkleiłaś jakiś znak za mało lub za dużo, np. jakiś cudzysłów lub nawias.
Wcześniej pisałaś, że wtyczka działa. Coś się zmieniło czy nigdy nie działała?
Jeśli chodzi o wtyczkę, to jeśli korzystasz z wtyczki cache, to ona mogła spowodować, że nie widzisz zmian. Najlepiej ją wyłączyć i wyczyścić pamięć cache.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, jeśli spam na mailu masz z formularza kontaktowego, to wystarczy, że aktywujesz sobie recaptha tu: https://www.google.com/recaptcha/admin/create a potem podepniesz pod formularz. Jeśli masz Contact Form 7 to ustawienia znajdziesz w menu głównym w panelu admina po lewej, zakładka Integracje. Wystarczy tam jedynie wkleić klucz witryny i sekretny klucz, któe wygenerują Ci się po zarejestrowaniu się w recaptha. Daj znać, czy to Ci wystarczy czy potrzebujesz dalszych wskazówek
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, nie próbowałam nigdy ich usuwać. Sprawdź co na nich jest i możesz je usunąć, a gdyby się okazało, że coś nie działa to przywróć je z kosza. LearnPress może Ci pokazywać informacje o tym, że części stron nie ma i pokazywać jakiś monit.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorMyślę, że najłatwiej będzie najpierw skontaktować się z supportem hostingu, czy oni taki moduł mogą włączyć, bo to co wysłał Paweł powiedziałabym, że jest dla zaawansowanych 🙂
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, podeślij proszę link do strony. Woocommerce i ciasteczka to zupełnie dwie kwestie różne. Jeśli jest na stronie zaślepka to musisz ją zdjąć. Jeśli nie chcesz dzielić się na razie linkiem publicznie, to możesz wysłać do mnie na maila: gkurowska@infoblogerka.pl. Koniecznie dopisz w tytule, że jesteś z forum Akademii 🙂
Woocommerce jest w nowej wersji opartej na Gutenbergu, natomiast mogą nie działać na tej wersji płatności. Opisałam rozwiązanie tego problemu tutaj (zobacz czy o to Ci chodziło): https://infoblogerka.pl/rozwiazane-brak-kompatybilnosci-gutenberg-blocks-woocommerce-z-wtyczkami-przelewy24-inpost-wpdesk/
Jeśli chodzi o ciasteczka to potrzebuję informacji z jakiej wtyczki / cookie managera korzystasz.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, na początku poproszę Cię by każdy problem opisywać w osobnych wątkach, bo tak jest łatwiej odpowiadać by się nie pogubić, a później jeśli ktoś ma podobny problem to odnajdywać się w wątku. Dzięki z góry 🙂
Odpowiadając na Twoje pytania:
– Sprawdź jaki masz adres administratora w swoim WordPressie. Niekiedy jest tak, że jeśli adres admina jest spoza domeny, to nie chcą wychodzić maile automatyczne. Możesz skorzystać z wtyczki https://wordpress.org/plugins/wp-mail-smtp/ by sprawdzić problemy z wysyłką maili.
– Możesz, będziesz do tego potrzebować wtyczki do płatności cyklicznych oraz z pewnością odpowiedniej umowy z operatorem płatności. Sprawdź ten artykuł, powinien rozjaśnić ten temat: https://www.wpdesk.pl/blog/przelewy24-woocommerce-platnosci-cykliczne/Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, jeśli korzystasz z Rank Math SEO to ta wtyczka daje możliwość ustawienia własnej strony 404. Jeśli nie korzystasz z niej to mozesz poszukać w repozytorium wtyczek takiej, która będzie Ci najbardziej odpowiadać. Np. https://pl.wordpress.org/plugins/custom-404-pro/ one mogą mieć różny styl edycji. W RankMath SEO mam możliwość po prostu ustawienia dowolnie zrobionej przeze mnie strony w Gutenbergu, która będzie nową stroną 404
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorZ jakiego pagebuildera korzystasz? Masz jakieś wtyczki, które dodają elementy (jeśli to Elementor) albo bloki (jeśli Gutenberg). Divi powinno mieć wbudowany taki element.
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, możesz użyc Flexible Checkout Fields albo dodać kawałek kodu do functions.php w motywie potomnym. Sprawdź ten wątek: https://olagosciniak.pl/temat/dodatkowy-checkbox-przy-zamowieniu/
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorJesli chodzi o zaplanowane zadania, to możesz przejść do zakładki narzędzia > Scheduled Actions / Zaplanowane Akcje (u mnie ot jest w j. ang) w panelu administracyjnym WordPressa, aby zobaczyć stan zaplanowanych zadań. Sprawdź, czy istnieją jakieś zadania w stanie Pending (Oczekujące) lub Failed (Niepowodzenie). Jeśli istnieją zadania w stanie Pending, spróbuj je uruchomić ręcznie, klikając przycisk Run (Uruchom) obok zadania. Być może konfiguracja jakiejś wtyczki powoduje jakieś problemy. czy masz wszystko aktualne? Mozna wyłączyć wszystko i sprawdzić czy bład zniknął czy nie – wtedy będzie wiadomo co go powoduje i spróbować zastąpić narzędzie innym. Można też rozważyć zwiększenie limitu czasu wykonywania skryptów PHP. Paweł opisał jak to zrobić w jednym z linków które podesłałam.
Jeśli chodzi o pamięć podręczną, to możesz poczytać te wątki: https://olagosciniak.pl/temat/wtyczka-do-cache/
Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorMożesz sama spróbować źle wpisać adres jakiejś swojej podstrony i sprawdzić jak to wygląda. Potem zajrzyj do mnie na stronę i np. po .pl zamiast kontakt wpisz z jakąś literówką. Uogólniając, chodzi o to, że jak ktoś się zgubi i nie wie co zrobić, to dajesz mu gotowe rozwiązanie np. informujesz by dobrze wpisał adres, możesz mu zaproponować wyszukiwarkę, albo przejście do konkretnej podstrony, np z ofertę. Tak działa własna strona 404.
- AutorWpisy