Jesteście ciekawi moich wrażeń z kampanii WOW Magdaleny Pawłowskiej i informacji o tym, jak zrobić landing page? W tym artykule znajdziecie podsumowanie mojego vloga z wydarzenia, jak i wypowiedzi ekspertów dotyczących stworzenia landing page.

Kampania WOW

We wrześniu miałam przyjemność wziąć udział w kampanii WOW Magdaleny Pawłowskiej, jako prelegentka. Wydarzenie było skierowane do osób, które chcą zarabiać, tworząc swoje kursy online. Jakie są moje wrażenia? WOW! 🙂 Dawka wiedzy była ogromna, a przez dwa dni zrobiłam oszałamiającą ilość notatek!

Co więcej, każdy z użytkowników dostawał zeszyt ćwiczeń dotyczący tworzenia, jak i promocji kursu online, który na sam koniec szkolenia miałam całkowicie zapełniony pomysłami i przydatnymi wskazówkami. W czasie kampanii WOW na scenie pojawili się jeszcze tacy praktycy biznesu jak : Michał Wawrzyniak, Marta Smith, Marta Baczewska-Golik, Olga i Michał Wilczyńscy. Z pewnością był to inspirujący weekend, z którego wyniosłam mnóstwo pomysłów dla swojego biznesu – zdecydowanie polecam!

No dobrze, ale obiecałam konkret, to i do konkretu przejdźmy!

Co to jest landing page?

W czasie kampanii WOW wypytałam specjalistów o to, jak zrobić landing page, by był skuteczny. Nim jednak przejdę do ich wypowiedzi, przypomnę tylko króciutko czym jest landing page. Więcej na temat stron lądowania i ich zastosowania przeczytasz w tym artykule o landing page.

Landing page to strona docelowa, której celem jest wywołanie określonego działania u odbiorcy. Tym samym landing page może zachęcać do zapisu na newsletter, pobrania darmowych materiałów, czy kupienia produktu. W przeciwieństwie do typowej strony WWW na landing page nie ma menu i linków, a poruszanie się po tej witrynie jest bardzo intuicyjne.

Jak zrobić landing page – zapytałam ekspertów!

Zapytałam specjalistów o ich złotą radę na stworzenie dobrego i skutecznego landing page. Sprawdź, na co zwrócili szczególną uwagę w swoich wypowiedziach.

jak zrobić landing page

Michał Kanarkiewicz

Moja złota rada jest taka, żeby dawać, jak najczęściej i w możliwie największej ilości miejsc  przycisk call to action – np. “kup”, jeśli to jest strona sprzedażowa. Ostatnio rozmawiałem, o tym ze znajomymi i stwierdziliśmy, że część osób, które wchodzą na landing page są już przekonane do produktu i chcą tylko dokonać zakupu. Potrzebują prostego przycisku “kup”, który powinien być umieszczony w kilku miejscach na landing page, a nie tylko na samym dole. Tak by z każdego miejsca, po przeczytaniu kluczowej informacji np. rekomendacjach, pakietach, najczęściej zadawanych pytaniach pojawił się przycisk call to action – “kup”.

jak zrobić landing page

Olga i Michał Wilczyńscy

Na landing page powinien być przede wszystkim dobry nagłówek, czyli jeśli ktoś trafia na tę stronę, to musi wiedzieć, po co się tam znalazł. Jeśli Twój landing page zaprasza na webinar, to napisz, o czym jest ten webinar i kiedy się odbędzie. Możesz wrzucić także zegar z odliczaniem, który będzie budował napięcie. Co więcej, jeśli potrzebujesz tylko podstawowych informacji od użytkowników: imienia, nazwiska, czy numeru telefonu, to nie zadawaj im dodatkowych pytań, które mogłyby ich zniechęcić do zostawienia kontaktu.

jak zrobić landing page

Magdalena Pawłowska

Najważniejszą rzeczą, jeśli chodzi o landing page to…zrobić landing page! Czyli przejść z tego momentu, kiedy zastanawiasz się, odwlekasz w czasie, do momentu, kiedy po prostu zaczynasz nad nim pracować, faktycznie układasz copywriting, zastanawiasz się, jaki cel tego landing page. Stworzyć dziś stronę internetową jest bardzo prosto, tym bardziej, jeśli masz książkę Oli Gościniak, to w ogóle jest bardzo prosto, ale musisz wiedzieć, co na tej stronie chcesz zaprezentować, czy do jakiej grupy docelowej jest to kierowane, bo jeżeli w tym zrobisz błąd, to będzie klapa całkowita! Jeżeli będziesz przygotowywał ofertę, to prócz informacji co przygotowałeś, musisz zawrzeć, dlaczego jest to ważne dla Twojej społeczności, dla tej Kasi, Tomka, dlaczego warto pobrać bądź zakupić ten materiał. Jeśli im tego nie uargumentujesz, jeśli nie dasz im znać, dlaczego to jest dla nich ważne, to będzie Ci bardzo trudno o ten klik.

Doskonały landing page – Twoje sposoby

Prowadzisz swój biznes i często tworzysz strony lądowania? Daj znać w komentarzu, jakie są Twoje sposoby na skuteczny landing page!

 

Ola Gościniak

Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, mentorka biznesów online, blogerka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka, autorka e-booków, książek m.in. bestsellerowej „Bądź Online” oraz kursów online WordPress i WooCommerce, organizatorka Interaktywnej Konferencji, autorka cenionego podcastu wyróżnionego przez Forbes Woman. Więcej →

Interaktywna Paczka otwarta!

Otwórz się na inne biznesy, rozwijaj pod okiem ekspertów i pnij się na szczyt biznesowej drabiny. Nabór trwa tylko do 24 stycznia 2023!

5 Komentarze

  • Jaka szkoda, że nie mogło mnie tam być. 🙁 Uwielbiam takie eventy! 🙂

  • Super kampania ! Cenna wiedza i wartościowi ludzie ! 🙂 Uwielbiam tego typu wydarzenia, niestety w tym nie mogłem wziąć udziału, ale czekam na kolejną edycję !! Pozdrawiam ! 😉

    • Niedługo Magda robi w Londynie edycję 🙂

  • A takie 3 najlepsze toole, strony do robienia landinf Page?

    • WordPress, WordPress i WordPress <3 A w WordPressie, jakiś builder, jaki masz w motywie, a jak nie to Elementor 🙂

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *