Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
Ola Gościniak
KlucznikJeśli są to fonty z Google Fonts, to możesz spróbować je wybrać w motywie, często motywy dają taką opcję, jak nie to wtyczka ta: https://wordpress.org/plugins/easy-google-fonts/ będzie ok, a jak fonty nie są z Google Fonts to przez wtyczki typu custom fonts można je spróbować też dodać, ale tutaj trzeba najpierw sprawdzić czy masz na to licencję.
Ola Gościniak
KlucznikNie podoba mi się ostatnio ten elementor, po ostatnich aktualizacjach WordPressa mnóstwo osób miewa z nim problemy. Czy próbowałaś zgłosić błąd twórcom Elementora? Tutaj jest poradnik od Elementora jak sobie z tym poradzić: https://elementor.com/help/cant-edit-with-elementor
Ola Gościniak
KlucznikA sprawdziłaś wszystkie możliwości z artykułu?
Ola Gościniak
KlucznikMożne znajdziesz podpowiedź tutaj: https://estartupy.pl/problem-z-elementorem/
Czasem problemem jest limit pamięciOla Gościniak
KlucznikJa z kolei lubię urozmaicenie, więc zawsze do każdej stronki wybierałam i wybieram inny motyw 😃
Ola Gościniak
KlucznikJestem zwolenniczką, aby poszukiwać motyw, który pasuje do Ciebie i Twoich potrzeb i branży a nie wybierać taki jak mają inni, wtedy wychodzi mnóstwo podobnych do siebie stronek i gdzieś brakuje różnorodności. A nad jakimi się sama zastanawiałaś?
Ola Gościniak
Kluczniksuper, a internet dał radę?
Ola Gościniak
Klucznikdaj znać jak poszedł 🌷
Ola Gościniak
Klucznik60Mb/s upload już bardziej komfortowy do nadawania webinarów.
Ola Gościniak
Klucznik25Mb/s może być trudno, ale może udźwignąć jeszcze, warto przetestować. No i przede wszystkim na czas webinaru internet podpinać do komputera po kablu a nie po wifi. To robi dużą różnicę. U siebie mam 500 download i 500 upload, więc nigdy nie musiałam się mocno martwić, bo mam bezpośrednio do domu podpięty światłowód. Ale w sytuacjach wyjątkowych jak mi prąd padł i nie miałam rutera w domu, to i na hotspocie z telefonu poprowadziłam webinar, także kwestia do przetestowania.
Ola Gościniak
KlucznikPrzede wszystkim musisz dowiedzieć się jaki jest upload, bo download to tutaj nie jest w ogóle ważny. A najczęściej jak podają prędkość do pobierania a nie wysyłania do internetu.
10/02/2023 o 15:49 w odpowiedzi na: „Twój smartfon może być poważnie uszkodzony przez złośliwe aplikacje” #89812Ola Gościniak
KlucznikJak pozbywasz się wirusa, trzeba oprócz tego znaleźć przyczynę jak się znalazł na stronie plus zmienić wszystkie hasła, do ftp, do phpmyadmin, do wordpressa i poszukać skąd się dostał, czy to jakiś plugin czy motyw dziurawy lub nieaktualny i wyrzucić to. Bo inaczej wirus będzie powracał tą samą drogą.
10/02/2023 o 15:48 w odpowiedzi na: „Twój smartfon może być poważnie uszkodzony przez złośliwe aplikacje” #89810Ola Gościniak
KlucznikW kursie WordPressa pokazuję na etapie tworzenia strony WWW jak ją zabezpieczać, aby zminimalizować ryzyko takich sytuacji. Jest szereg dobrych praktyk do wprowadzenia już od samej instalacji WordPressa.
Ola Gościniak
KlucznikLepiej korzystać z wtyczki i przetłumaczyć teksty. Klon nie załatwia przechodzenia pomiędzy językami z poziomu menu. Ale przed instalacją tych wtyczek backup konieczny, bo potrafią namącić, zwłaszcza jak się pierwszy raz z nich korzysta to można się pogubić.
Ola Gościniak
KlucznikWtyczka niczego nie tłumaczy, tylko umożliwia przechodzenie między językami na przetłumaczonych stronach. Przetłumaczyć trzeba samemu albo zlecić tłumaczowi.
Ola Gościniak
KlucznikMam u siebie quizy i wykorzystywałam wtyczkę WP Quiz: https://pl.wordpress.org/plugins/wp-quiz/
Może będzie Ci odpowiadać 🙂Ola Gościniak
KlucznikHej, możesz to zrobić za pomocą tej wtyczki: https://pl.wordpress.org/plugins/conditional-menus/
Ola Gościniak
KlucznikZatanawiam się, czy ta nie miała takiej opcji, ale na 100% nie pamiętam. https://pl.wordpress.org/plugins/nextgen-gallery/
A jak nie to polecam potestowac wtyczki z repozytorium wg fraz carousel, gallery oraz slider. Tutaj możesz nazwy wpisujesz: https://pl.wordpress.org/plugins/Ola Gościniak
KlucznikRecaptcha dostosowuje swój język zgodnie z preferencjami ustawionymi w przeglądarce.
Ola Gościniak
KlucznikHej, kupony zostały przeniesione. Znajdziesz je teraz w nowym dziale Marketing.
Ola Gościniak
KlucznikW takim razie sugerowałabym jej ponowne pobranie, brzmi jakby był problem przy pobieraniu. Tak jak wyżej, jak to nie pomoże to można jeszcze spróbować w panelu jej przegenerować uprawienia, a jak jeszcze to nie pomoże to po prostu poza platformą bym jej wysłała. Jeśli by się jeszcze ktoś zgłosił z takim problemem to wtedy byłby to znak, że problem jest w platformie, ale jak reszcie działa to ewidentnie coś u niej.
Ola Gościniak
KlucznikA sprawdzałaś ten plik czy jest działający przed dodaniem do produktu? Jeśli masz pewność, że jest dobry, to powodem mógł być jakiś problem z internetem przy pobieraniu i sugerowałabym jej ponowne pobranie a jak nei będzie działać to z innego urządzenia lub przeglądarki.
Ola Gościniak
KlucznikJa swoją pierwszą PP napisałam swoimi słowami, do kolejnej zatrudniłam prawniczkę Ilonę Przetacznik ( swoją drogą na hasło „interaktywnie” mam zniżkę dla Was do niej: https://legalnybiznesonline.pl/sklep/ ). Skopiowanie PP nie bardzo może zadziałać, bo niekonicznie konkurencja wykorzystuje dane w ten sam sposób. Spójrz do mojej polityki, wypisuje dane wszystkich narzędzi jakie wykorzystuje i jakim powierzam dane osobowe moich klientów np. ifirma.pl do wystawiania faktur, getresponse do zbierania kontaktów przy zapisie na newsletter itd.
Ola Gościniak
KlucznikJako druga wersja ok, ale jako jedyna wersja – nie, będą problemy
Ola Gościniak
KlucznikPotwierdzam, warto wyłączyć automatyczną rejestracje na stronie Moje Konto i zrobić tworzenie konta tylko przy tworzeniu zamówienia.
Ola Gościniak
KlucznikPotwierdzam, warto wyłączyć automatyczną rejestracje na stronie Moje Konto i zrobić tworzenie konta tylko przy tworzeniu zamówienia.
Ola Gościniak
KlucznikNajlepiej tutaj sprawdzają się rozwiązania do WP Deska np. łączące z fakturownią czy ifirmą, bo one automatycznie dodają pole do nipu i faktury od razu trafiają Ci do programu do fakturowania i w tym programie już możesz dalej taką fakturą zarządzać i zrobić edycje czy też korektę. Tutaj w sprawie konkretnego przypadku, jak coś jest źle wystawione to zawsze dobrze jest się skontaktować z księgową, aby wszystko było prawidłowo. Ja niestety tych księgowych rzeczy nie ogarniam, czasem trzeba zrobić korektę, czasem notę korygującą, a czasem wystarczy podmienić fakturę, jak jeszcze nie została wysłana do klienta, ale za każdym razem jak coś jest nie tak, to pytam księgowej z ifirmy mailowo co mam zrobić, robię tak i jakby było źle to mam podkładkę, że księgowa tak poradziła i w razie co kary pójdą z OC firmy księgującej 😃
Ola Gościniak
KlucznikDaj znać, jeśli nie to poszukam jeszcze innego sposobu.
Ola Gościniak
KlucznikW tej wtyczce niestety nie. U mnie taki problem się nie zdarzył, planujesz dużą sprzedaż takich voucherów? Może w praniu przetestować można, czy będzie z tym problem i jak wtyczka zarobi to wtedy ewentualnie zainwestować w inne rozwiązanie.
Ola Gościniak
KlucznikA co z tą kartą podarunkową nie pasuje? Tam jest wysyłany unikalny kod mailowo, plus ja u siebie to zrobiłam tak, że zaprojektowałam w pdf kartę i dodawałam jako plik do zamówienia, czy tak to by mogło być i u Ciebie?
- AutorWpisy