Otagowano: plik
- Ten temat ostatnio został zaktualizowany 1 rok, 8 miesięcy temu przez Ola Gościniak.
- AutorWpisy
- 10/02/2023 o 15:21 #89784KursantkaUczestniczka
Jaki może być powód tego, że klientka nie może pobrać ze swojego konta pliku, ebooka, który zakupiła:
“Pobieram z konta. Po ściągnięciu jest informacja że plik może być uszkodzony.”10/02/2023 o 15:22 #89785Ola GościniakOpiekunka forumA sprawdzałaś ten plik czy jest działający przed dodaniem do produktu? Jeśli masz pewność, że jest dobry, to powodem mógł być jakiś problem z internetem przy pobieraniu i sugerowałabym jej ponowne pobranie a jak nei będzie działać to z innego urządzenia lub przeglądarki.
10/02/2023 o 15:22 #89786KursantkaUczestniczkaTak. Plik działał. Inni klienci nie mają problemów i pobierają. To jest jedyny przypadek.
10/02/2023 o 15:22 #89787Ola GościniakOpiekunka forumW takim razie sugerowałabym jej ponowne pobranie, brzmi jakby był problem przy pobieraniu. Tak jak wyżej, jak to nie pomoże to można jeszcze spróbować w panelu jej przegenerować uprawienia, a jak jeszcze to nie pomoże to po prostu poza platformą bym jej wysłała. Jeśli by się jeszcze ktoś zgłosił z takim problemem to wtedy byłby to znak, że problem jest w platformie, ale jak reszcie działa to ewidentnie coś u niej.
10/02/2023 o 15:22 #89788KursantkaUczestniczkadziękuję 💚🙂
29/03/2023 o 19:17 #93024Ola GościniakOpiekunka forumDo usług!
- AutorWpisy
- UWAGA! Forum tylko dla studentek i studentów Interaktywnej Akademii WordPressa Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.