Otagowano: 

  • Autor
    Wpisy
  • #89784
    Kursantka
    Uczestniczka

    Jaki może być powód tego, że klientka nie może pobrać ze swojego konta pliku, ebooka, który zakupiła:
    “Pobieram z konta. Po ściągnięciu jest informacja że plik może być uszkodzony.”

    #89785
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    A sprawdzałaś ten plik czy jest działający przed dodaniem do produktu? Jeśli masz pewność, że jest dobry, to powodem mógł być jakiś problem z internetem przy pobieraniu i sugerowałabym jej ponowne pobranie a jak nei będzie działać to z innego urządzenia lub przeglądarki.

    #89786
    Kursantka
    Uczestniczka

    Tak. Plik działał. Inni klienci nie mają problemów i pobierają. To jest jedyny przypadek.

    #89787
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    W takim razie sugerowałabym jej ponowne pobranie, brzmi jakby był problem przy pobieraniu. Tak jak wyżej, jak to nie pomoże to można jeszcze spróbować w panelu jej przegenerować uprawienia, a jak jeszcze to nie pomoże to po prostu poza platformą bym jej wysłała. Jeśli by się jeszcze ktoś zgłosił z takim problemem to wtedy byłby to znak, że problem jest w platformie, ale jak reszcie działa to ewidentnie coś u niej.

    #89788
    Kursantka
    Uczestniczka

    dziękuję 💚🙂

    #93024
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    Do usług!