Logotyp dla Jestem Interaktywna

Ruszyłam w zeszłym miesiącu z tym blogiem bez logotypu. W myśl zasady, że lepiej zacząć nieidealnie, ale zacząć i udoskonalać etapami niż odwlekać w nieskończoność, aby rozpocząć perfekcyjnie. Dzięki temu mogę Wam teraz przedstawić logotyp na moim blogu 🙂

Logotyp Jestem Interaktywna

home-office-599475_1920

Właśnie otrzymałam od zaprzyjaźnionego studia Fromsquare logotyp  i jestem nim bardzo zachwycona, dokładnie o coś takiego mi chodziło. Uwielbiam ukryte symbole w znakach, a w nim jest kursor myszki, który można zauważyć, po dokładnym przyjrzeniu się 🙂

Logotyp dla Jestem Interaktywna

Dodatkowo mój ulubiony kolor lazurowy – jest to typowy, bardzo internetowy kolor. Tak “świecące” odcienie bardzo trudno jest uzyskać w druku, więc będzie on podkreślał interaktywność mojego bloga. Nie mogę się napatrzeć na mój nowy znak i już wiem, że posłuży mi przez lata, bo jest idealny!

A Wy co o nim myślicie?

Ola Gościniak

Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, mentorka biznesów online, blogerka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka, autorka e-booków, książek m.in. bestsellerowej „Bądź Online” oraz kursów online WordPress i WooCommerce, organizatorka Interaktywnej Konferencji, autorka cenionego podcastu wyróżnionego przez Forbes Woman. Więcej →

Interaktywna Paczka otwarta!

Otwórz się na inne biznesy, rozwijaj pod okiem ekspertów i pnij się na szczyt biznesowej drabiny. Nabór trwa tylko do 24 stycznia 2023!

12 Komentarze

  • Bardzo fajne to logo 🙂
    A właśnie nie denerwuje Cię, że później tych kolorów nie idzie uzyskać w druku?

    • Dzięki! 🙂 Bardzo rzadko coś drukuję, działam głównie w internecie, dlatego też zdecydowałam się na tego typu kolory, ale fakt jak już trzeba wydrukować te wizytówki to nie jest łatwo. Może ewentualnie w Pantone’ach by się udało coś znaleźć, ale wtedy koszty rosną zdecydowanie. Coś za coś 🙁

  • Dzięki! 🙂 Bardzo rzadko coś drukuję, działam głównie w internecie, dlatego też zdecydowałam się na tego typu kolory, ale fakt jak już trzeba wydrukować te wizytówki to nie jest łatwo. Może ewentualnie w Pantone’ach by się udało coś znaleźć, ale wtedy koszty rosną zdecydowanie.

  • Patrzyłam wczoraj na logotyp i nie zauważyłam, dopiero dzisiaj się przyjrzałam i widzę ten kursor! Super 😀

    • Bardzo lubię takie nieoczywiste, ukryte symbole.
      Przykładem jest jeszcze logotyp FedEx z ukrytą strzałką – uwielbiam go! 🙂

  • Kolor świetny! I znalazłam kursor myszki 🙂 bardzo dobrze, że zarówno logo jak i jego kolor są dopasowane do Ciebie i charakteru Twojej branży, tak właśnie powinno się tworzyć znaki 🙂

    • Cieszę się! To jest mój ulubiony kolor, minus jest taki, że nie bardzo można uzyskać go w druku, ale działam głównie w internecie, więc postanowiłam się tym nie przejmować 🙂

      • Pewnie, że tak 🙂 Logo powinno być dopasowane do środowiska, w jakim funkcjonuje. Co do druku, to ostatnio miałam możliwość uzyskania fajnego niebieskiego koloru, który także ciężko uzyskać w druku, za pomocą kodu zamiennego z Pantone na CMYK. Być może w przypadku Twojego koloru też udałoby się taki zamiennik zastosować?

        • Właśnie kiedyś miałam dostęp do wzornika Pantone, który miał podane zamienne wartości w CMYK oraz RGB i czasami z nich korzystałam. W tej chwili niestety nie mam tego jak sprawdzić. Chyba, że znasz jeszcze jakieś inne magiczne sposoby, to chętnie się douczę. Przygotowanie do druku to nie jest moja mocna strona 🙂

  • Byłam przekonana, że umyślnie wkomponowano symbol bicepsa a to kursor! 😀

    • A tutaj biceps został skutkiem ubocznym i bardzo się z tego cieszę 😀

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *