Dlaczego warto zatrudnić copywritera? Zatrudnienie copywritera to jedna z lepszych decyzji dla biznesu. Świetne treści zatrzymają odbiorcę na dłużej, a także ułatwią pozycjonowanie strony WWW, by ta znalazła się wyżej w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jakie są inne plusy tego rozwiązania. W tym artykule dowiesz się, czy warto zatrudnić copywritera!
Nowy cykl na blogu Jestem Interaktywna!
Na blogu Jestem Interaktywna zagości cykl gościnnych artykułów od copywriterki – prawej ręki Oli – Martyny Chmielewskiej. Zaczynamy od podstaw, czyli dlaczego warto zatrudnić copywritera. W kolejnych artykułach znajdziesz więcej o treściach na stronę WWW i nie tylko.
Wartościowe artykuły na stronie
Masz wiele obowiązków związanych z prowadzeniem własnego biznesu, a zależy Ci, by na Twojej stronie pojawiały się wartościowe treści? A może umiejętności nie pozwalają Ci stworzyć tak dobrych artykułów, jakbyś chciał? Nawiąż współpracę z copywriterem, który może od zera stworzyć wartościowy kontent na stronę, a także popracować nad Twoimi tekstami i wydobyć z nich to, co najlepsze.
Treści na podstronach
Kto nie raz, nie dwa czytał podobnie brzmiące zdanie: „Nasza firma istnieje na rynku już od 1991”? A komu nie chce się go czytać kolejny raz? Zatrudnienie copywritera sprawi, że opisy Twojej firmy, jak i wszelkie teksty na podstronach będą zawierały maksimum informacji w przystępnej formie. Zero nudy i frazesów! Dobry copywriter skupi się na tym, co najważniejsze i opowie Twoją historię, tak by zaciekawić odbiorców. Tym sami zostaną oni na dłużej, a także lepiej zapamiętają Twoją markę i jej misję. Słowem: zostaniesz w ich głowie i gdy będą Cię potrzebować – wrócą. Na stronie internetowej świetnie sprawdzają się także transkrypcje do materiałów audio i video.
Dostosowaniu treści pod SEO
Dzięki świetnym treściom odbiorcy nie tylko zostaną na dłużej, ale i częściej będą się pojawiali na stronie. Gdy wpisy będą pojawiały się regularnie, a także zostaną dostosowane pod SEO, to strona wskoczy na wyższe pozycje w wyszukiwarkach. Tym samym trafi na nią więcej osób, a to oznacza większą ilość klientów, szybsze budowanie świadomości marki, czy rosnącą ilość odsłon.
Przy okazji SEO – może chcesz poznać super patenty na SEO od popularnych blogerów? Sprawdź ich lifehacki SEO!
Materiały reklamowe
Język sprzedażowy rządzi się swoimi prawami, dlatego wszelkie teksty przeznaczone na landing page, czy do sklepu warto zostawić copywriterowi. Stworzy on treści, które nie tylko przyjemnie się czyta, ale także takie, które spełniają swoją funkcję sprzedażową. Co więcej, spojrzy na Twoją działalność z innej perspektywy, dlatego łatwiej będzie mu opisać takie plusy produktów, czy usług, z których nie zdawałeś sobie do tej pory sprawy!
Zyskujesz czas i pieniądze
Zlecając tworzenie treści na swoją stronę WWW copywriterowi, zyskujesz czas, który możesz przeznaczyć na inne ważne działania związane ze swoją firmą. Tym samym zatrudnienie copywritera może być świetną inwestycją, w te działania, które pozwalają Ci na największe przychody.
Jaka jest zatem odpowiedź na pytanie postawione w tytule? Zdecydowanie tak! Współpracując z copywriterem zyskujesz świetne treści, szybszy rozwój strony, jej optymalizację pod SEO, ale także czas i lepszą sprzedaż swoich produktów, czy usług.
4 Komentarze
Cześć! Tak sobie myślę, że dla firm zatrudnienie copywritera – jak najbardziej! Stanie się to wszystko pozytywne, o czym piszesz. A co z “typowym” blogerem? Hmm. Zastanawiam się – jeśli ktoś pisze teksty na blog, a podpisuje się pod tym autor bloga, to tak jakoś … nie fajnie. Co innego elegancka i wzajemna współpraca – jawna 🙂 Tak dumam. Ale może mnie wyprowadzisz z “błędu”. 😉 Pozdrawiam
Magda, zgadzam się z Tobą, copywriter idealnie nada się dla firm lub na przykład do tworzenia transkrypcji z materiałów video lub podkastów.
Dla firma, nie blogerów to zdecydowanie fantastyczny pomysł. Wiele firm jeszcze nie zdaje sobie sprawy z mocy takiego posunięcia. Wiele nowych firm ma zakładkę blog więc powoli to się dzieje, natomiast dla blogerów nie wyobrażam sobie, żeby ktoś za mnie pisał teksty 😉
Zgadzam się z tym, co napisała Magda. Współpraca z copywriterem to doskonałe rozwiązanie dla firm, a w szczególności dla sklepów internetowych, gdzie opisy powinny się pojawiać nie tylko na stronie głównej, ale także na podstronach z kategoriami czy produktami. Przygotowanie wartościowych treści zajmuje mnóstwo czasu, dlatego warto wtedy skorzystać ze wsparcia profesjonalistów 🙂