Odpowiedź forum utworzona

  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: GABLOTA CHWAŁY – Pokaż stronę/sklep! #100588
    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    1. Imię i nazwisko: Elżbieta Mroczek
    2. Adres strony WWW: https://bajeryeli.pl
    3. Kilka słów o sobie i o Twojej działalności: Jestem na emeryturze nauczycielskiej, wiek 60+, obecnie zajmuję się projektowaniem, tworzeniem i sprzedażą rękodzieła. Uczę, jak je robić.
    4. Jak w skali szkolnej oceniasz mój kurs? (1-6): Z czystym sercem na 6, a w ocenianiu mam 40-letnią praktykę😉
    5. Jaki był Twój problem, zanim trafiłaś na mój kurs?: Nie wiedziałam, jak zabrać się za tworzenie strony internetowej, a bardzo chciałam założyć swój sklep online.
    6. Jak wyglądały Twoje wcześniejsze próby rozwiązania tego problemu? Czy je podejmowałaś?: Nie podejmowałam prób, ponieważ nie miałam zielonego pojęcia o tworzeniu stron, była to dla mnie czarna magia!! Miałam szczęście, że trafiłam od razu na Olę.
    7. Co konkretnie (z kursu) sprawiło, że wykonanie strony/sklepu WWW lub jej dopracowanie poszło Ci sprawniej i skuteczniej?: Podanie informacji w bardzo przystępny sposób, nawet dla osoby tak “nietechnicznej”, jak ja. Ola pokazuje krok po kroku, na zasadzie “tu kliknij”, przeprowadziła mnie “za rękę” przez cały proces tworzenia strony i sklepu. Podaje rozwiązania, które sama sprawdziła. Moja strona jest jeszcze dopieszczana, między innymi pomogła mi w tym Ania K-Z, z którą poznałam się w społeczności kursantek Oli i jestem z nią w stałym kontakcie.
    8. Dlaczego akurat ja? Co Cię do mnie przekonało?: Oglądałam webinar Oli i ujęła mnie jej osobowość, charyzma i to, że rozumiałam, o czym mówi😀. No i oczywiście kurs był w promocyjnej cenie😉.
    9. Napisz słowa wsparcia dla innych osób, które dopiero zaczynają tworzyć stronę WWW: Powiem krótko, jeśli ja dałam radę z kursami Oli wyklikać stronę, to i Wy potraficie! Każdy moment jest dobry, aby zacząć. A satysfakcja murowana!

    W odpowiedzi na: Jak skonfigurować wtyczkę Converter for Media #100271
    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Dziękuję, już jest dobrze😉

    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Ja na razie wysyłam po prostu link do kursu, bo u mnie nie działa także opcja z wtyczką Restrict, spędziłam nad tym już tyle czasu, że na razie odpuszczam, poczekam aż “mądre głowy” coś poradzą. Swoją drogą kontaktowałam się z hostingodawcą, który nic nie zaradził, zasugerował, że jest to kwestia związana z web developmentem, a tym oni się nie zajmują.

    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Niestety u mnie nadal to nie działa. Na razie mam 2 takie same produkty, ale w innej cenie dla odróżnienia, który produkt prowadzi do którego linku.
    Linki na pewno są dobre:
    to jest do strony z ograniczeniem dostępu: https://bajeryeli.pl/kurs-online-materialy-jajko-na-szydelku/
    a ten do strony z kursem na wtyczce LearnPress: https://bajeryeli.pl/courses/kurs-online-jajko-na-szydelku-od-podstaw/
    Aby się nie pomylić, w jednym linku jest dodane “od podstaw”

    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Witaj Olu, zrobiłam wszystko wg Twoich wskazówek po kilka razy sprawdzałam. Zrobiłam jedną stronę z wtyczką Restrict. Zrobiłam też kurs z wtyczką LearnPress i ten też dla klienta jest niedostępny. Cały czas jest komunikat: Nie znaleziono pliku.Sama zakupiłam swój produkt ze 100 razy i nic! Strony, które stworzyłam jako administrator widzę. Dodam jeszcze, że mam inne produkty elektroniczne do pobrania w pdf i te klient może pobrać. Siedzę nad tym już od 3 dni i chyba sama nie dam rady, dlatego proszę o jakiegoś fachowca, który by to ogarnął, oczywiście jeśli będzie trzeba, to zapłacę.

    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Drążę nadal temat, dlatego że zrobiłam swój kurs dodatkowo z wtyczką LearnPress, wszystko tak, jak w kursie SPRZEDAM, ale po zakupie, kiedy klient kliknie w link, otrzymany w mailu, teraz też pojawia się błąd i komunikat “Nie znaleziono pliku Przejdź do sklepu” Gdzie może tkwić problem?

    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Nie, przerabiałam kilkakrotnie i nadal u mnie nie otwiera się strona z kursem.

    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Niestety, nadal pojawia się komunikat: Nie znaleziono pliku Przejdź do sklepu

    W produktach mam właściwy link, a ustawienia takie:

    Ograniczenia dostępu
    Pobieranie wymaga zalogowania TAK
    To ustawienie nie dotyczy pobrań dla gości.

    Przyznaj dostęp do pobieranych produktów po płatności NIE
    Włącz, aby umożliwić pobieranie kiedy zamówienia mają status “w trakcie realizacji”, a nie “zrealizowane”.

    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka
    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Zrobiłam wszystko, jak napisałaś i nie działa, tylko że wcześniej miałam inny link do tej strony, sama go zmieniłam w edycji strony i może dlatego. Strona wcześniej była zabezpieczona hasłem, ale zmieniłam na publiczną. Czy jeśli zrobiłabym zupełnie nową stronę do kursu, a tę usunęłabym, byłoby dobrze?

    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Działała, ale hasło klient musiał wpisywać za każdym razem

    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Na lh.pl, motyw Kadence, tylko do tej pory miałam już strone z kursem zabezpieczoną hasłem, ale zmieniłam na publiczną, tak jak w kursie Oli i nie chce się otwierać, odsyła z powrotem do zakupu produktu.

    W odpowiedzi na: TU ZACZNIJ – Zasady na forum! #92325
    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Akceptuję zasady

    W odpowiedzi na: Rozsypała się podstrona- jak naprawić? #91016
    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Ta strona miała być stroną główną i miałam tu m.in. kategorie produktów, opinie klientów, jak zamawiać itp. Zdjęcia tam były w jpg. Myślę, że może jest to wina tego, że wyłączyłam elementor, a może korzystałam z niego przy budowie tej strony. Sama już nie pamiętam, jak to było. Chyba w ogóle z niej zrezygnuję i te rzeczy umieszczę na stronie “O mnie”, bo też nazwa “O firmie” jest dla mnie zbyt poważna, bo działam jednoosobowo jako rękodzielniczka😉 Niektóre informacje umieściłam już w stopce. Mam jeszcze pytanie, czy stroną główną może zostać strona sklepu?
    Dziękuję za pomoc😘

    Elżbieta Mroczek
    Uczestniczka

    Ja korzystam od 2 miesięcy z Blue Media i na razie jest ok.