Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
- Dagmara OkapiecUczestniczka
Pomogło 🙂
DziękujęDagmara OkapiecUczestniczkaOgarnęłam.
Wystarczyło zrobić szybką edycję danej strony.Dagmara OkapiecUczestniczkatak wygląd formularz cf7 od środka:
[acceptance acceptance-562 class:p class:classzgodap]<label> Twoje imię i nazwisko
[text* your-name autocomplete:name] </label><label> Twój adres e-mail
[email* your-email autocomplete:email] </label><label> Temat
[text* your-subject] </label><label> Twoja wiadomości (opcjonalne)
[textarea your-message] </label>[acceptance acceptance-956]Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z przesłaniem formularza kontaktowego, zgodnie z polityką prywatności [/acceptance]
[submit “Wyślij”]
Dagmara OkapiecUczestniczkaPodbijam, mam ten sam problem. Dodatkowo to samo dzieje się jak dodałam do produktów konsultacje. Po zakupie, po kliknięciu w link z otrzymanego maila wyskakuje stronka z informacją – nieprawidłowe zamówienie, przejdź do sklepu.
Dagmara OkapiecUczestniczkaObecnie nie używam żadnych tego typu wtyczek, w płatnościach mam zwykły przelew bankowy, a do faktur nic nie instalowałam. Do wysyłki ustawiłam płaską stawkę, też bez wtyczki. Pracuję na motywie Bosa Shopfront.
Dagmara OkapiecUczestniczkaHej, tu Dagmara Okapiec!
Jestem wirtualną asystentką, na kursie poszerzam swoją wiedzę w zakresie WooCommerce.
Planuję zająć się budowaniem platform kursowych i sklepów online dla klientów.
Znajdziecie mnie na: http://www.dagmaraokapiec.pl – wyklikałam ją sama 🙂Pozdrawiam wszystkich 🙂
Dagmara OkapiecUczestniczkaAkceptuję zasady!
- AutorWpisy