• Autor
    Wpisy
  • #109219
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Cześć,
    Mam, mam nadzieję, ostatni problem techniczny przed zakończeniem prac nad stroną. Mianowicie zainstalowałam wtyczkę dedykowaną dla wersji WooCommerce, chciałam najpierw przetestować, ale w module testowym test konfiguracji zakończył się klapą. Co dziwne (może tylko dla mnie) moduł normalny przechodzi sprawdzenie konfiguracji z sukcesem. Niestety, mimo włączenia przelewów przez P24 w ustawieniach woocomme, ta metoda płatności nie pojawia się w momencie płatności za zamówienie. Pomożecie? Co przeoczyłam?

    Pozdrawiam,
    Miranda

    #109277
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Hej,
    Odkryłam właśnie, że na stronie zamówienia w bloku metody płatności pojawia się komunikat: Przelewy24 niezgodne z blokiem zamówienia. Mam nadzieję, że spotkałyście się z taką sytuacją.

    #109287
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Cześć Miranda,
    najpierw posumuję:
    0. pobrałaś odpowiedną wtyczkę dla odpowiedniej wersji woocommerce ( na stronie poniżej są 2 wersje do 7.0 i do 8.0)
    https://www.przelewy24.pl/do-pobrania#gotowe-wtyczki
    Tu znajdziesz obrazek gdzie szukać swojej wersji woocommerce

    Jak sprawdzić wersję Woocommerce


    1. podpisałaś umowę z przelewy24 i masz nr klienta oraz hasło
    2. zadzwoniłaś do nich (do przelewy24) żeby sprawdzili ci stronę ze sklepem czy masz wszystko ok (tzn. regulaminy i polityki) i odblokowali możliwość sprzedaży
    3. zalogowałaś się do konta na przelewy24 i wprowadziłaś odpowiednie dane np. adres ip swojej strony internetowej
    4. uzupełniłaś wtyczkę na swoim woocommerce o dane ze strony przelewy24 (chodzi mi o klucze i numer konta itp)
    5. nie pojawiły się żadne błędy
    6. w woocomerce > ustawienia > płatności włączyłaś przelewy24

    Jeżeli to co opisałem powyżej jest spełnione i dalej nie działa to zadzwoń do ich wsparcia technicznego i/lub daj znać jak poszło może ktoś będzie miał lepsze rozwiązanie.

    Pozdrawiam,
    Paweł

    #109291
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Cześć,
    Wszystko się zgadza, wtyczka działa, połączenie między woocommercem a przelewami24 działa, odkryłam to w momencie zaznaczenia opcji płatności oneclick (w panelu klienta pojawiła się opcja zapamiętaj dane mojej karty) natomiast o ile dobrze rozumuję jest problem z motywem albo nie wiem, bo na stronie edycji strony zamówienie przelewy 24 się pojawiają z adnotacją, że ta metoda jest niezgodna z blokiem🤷‍♀️ na ten problem support przelewów mi raczej nie pomoże, więc wciąż liczę na Wasze wsparcie tu na forum.

    Pozdrawiam,
    Miranda

    #109293
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Jaki jest adres strony?

    #109295
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka
    #109309
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Tu też zrobiłam screeny, może będzie łatwiej przeanalizować problem:
    https://docs.google.com/document/d/1zIBBGkk-cNnknYfk-b_59XFTN55XAgAs/edit?usp=sharing&ouid=105091471582518390769&rtpof=true&sd=true

    Pozdrawiam,
    Miranda

    #109315
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Cześć Miranda,
    testowałem zakupy więc pewnie będziesz miała jedno niezapłacone zamówienie – proszę skasuj je.
    Obejrzałem Twoje zrzuty ekranowe, ale nie wszystko na nich widać.
    Faktycznie możliwość zakupu przez przelewy24.pl nie wyświetla się.
    Proszę sprawdź dokładnie, czy masz włączone te same opcje co u mnie na zrzutach (przepraszam za wygląd – pracuję nad jego zmianą):
    https://indexpz.pl/jak-ustawic-wtyczke-woocommerce-do-platnosci-przelewy24-pl/
    I daj mi znać.
    Ja zadzwoniłem do Przelewy24, ale nie mam danych do Twojego konta więc weryfikacja nie mogła być przeprowadzona, poza tym to co jest na Twoich zrzutach ekranowych jest niewystarczające nawet dla nich.
    Najlepiej napisać do nich maila lub zadzwonić, oni zweryfikują wszystkie ustawienia i wykonają próbny przelew.
    +48 61 642 93 43
    support@przelewy24.pl
    Jeżeli oni nie pomogą to trzeba zmienić dostawcę usług, ale według mnie to jest jakiś prosty błąd konfiguracyjny.
    Napewno bym się nie wahał zadzwonić, to jest w ich interesie żeby płatności działały.
    Pozdrawiam,
    Paweł

    #109328
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Dzięki wielkie, napisałam na support, jak uda mi się coś wywalczyć – dam znać.

    #109430
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, kiedy instalowałaś Woocommerce? Jeśli niedawno to może to być nowa wersja, która generuje strony Woocommerce w postaci bloków Gutenberga i wtedy powstaje niekompatybilność pomiędzy wtyczką P24, a stroną koszyk i nie da się zapłacić. Miałam podobny problem ostatnio z Przelewami24, ale zdawali się być nieświadomi istnienia tego problemu (sama wpadłam na to wcześniej, zanim się to okazało oficjalnie), więc możesz się nie dowiedzieć. Daj znać jaką masz wersję i kiedy instalowałaś to napiszę co zrobić, żeby to zadziałało. Oczywiście to może być jeszcze jakiś inny powód, ale ostatnio najczęściej chodzi właśnie o to.

    #109433
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Hej,
    Instalowałam jakieś 2 tygodnie temu. Wersja 8.4.0. Support odpisał mi tak 😉
    „ moduł Przelewy24 nie gwarantuje pełnej kompatybilności ze wszystkimi modułami firm trzecich zainstalowanymi na Państwa platformie sprzedażowej.

    Prosimy o tymczasowe wyłączenie modułu Gutenberg oraz weryfikację, czy problem będzie dalej występować.”

    Byłoby super jak masz na to jakieś sprytne rozwiązanie🙂

    #109454
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Mam 🙂 Musisz przejść do zakładki strony w Twoim WP. Następnie odnaleźć na liście stronę koszyka oraz zamówienia i usunąć znajdujące się tam bloki, a w ich miejsce dodać bloczek “shortcode” i wkleić tam: [ woocommerce_cart ] oraz [ woocommerce_checkout ] Bez spacji pomiędzy nawiasami 🙂 Potem testowanie i monitorowanie czy wszystko działa! Daj znać jak coś, będziemy myśleć dalej!

    #109458
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Zadziałało, również tu bardzo dziękuję za Twoje wsparcie 🙂

    #109471

    Hej! Bardzo się cieszę, że udało się rozwiązać problem 🙂