Do III Interaktywnej Konferencji Online, której tematem przewodnim jest Promocja Produktu Online, pozostał niecały miesiąc. Materiały konferencyjne są już na końcowym etapie przygotowywania, prelegenci są już uszykowani i niecierpliwie czekają aż ich prezentację się rozpoczną. Chcą podzielić się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem z zakresu Content Marketingu, Social Media i Sprzedaży. A czy Ty masz już swój bilet na konferencję?
Czym jest III Interaktywna Konferencja Online?
III Interaktywna Konferencja Online odbędzie się w dniach 13-15 czerwca 2023 r. To wydarzenie, dzięki któremu zdobędziesz nową wiedzę, którą będziesz mogła od razu wdrożyć w swoim biznesie. Promocja Produktu Online nie jest łatwa. Nie warto na nowo odkrywać koła, ale zdecydowanie trzeba korzystać z doświadczenia osób, które są kilka kroków przed nami. I ta konferencja właśnie to umożliwi. I to niezależnie od tego czy dopiero startujesz z biznesem. Porady sprawdzą się także u osób, które prowadzą już działalność od jakiegoś czasu i chciałyby jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła.
Czy ta konferencja jest dla Ciebie?
Zastanawiasz się, czy to wydarzenie jest dla Ciebie? Odpowiedz na poniższe pytania. Jeśli choć 3 razy Twoja odpowiedź będzie brzmiała tak, to ta konferencja jest dla Ciebie!
Chcesz zarabiać online?
Widzisz ogromną wartość w pracy online. Wiesz, że może dać Ci to niezależność finansową i pracę na Twoich zasadach np. przy maluchu w domu, o niestandardowych godzinach lub w każdym miejscu na świecie.
Potrzebujesz elastycznej pracy np. przy małym dziecku?
Zarabianie na własnych produktach jest świetnym sposobem na elastyczny model pracy np. dla studentów/studentek, przedsiębiorczyń/przedsiębiorców oraz osób, które chcą dorobić na etacie. Najczęściej spotykam się jednak z kobietami, które chcą godzić pracę zawodową z opieką nad dzieckiem i potrzebują elastycznej pracy, przy której nie będą musiały po roku macierzyńskiego wychodzić z domu na ponad 8h (z dojazdami).
Nie masz dużego budżetu na start?
Nie możesz sobie pozwolić na drogie kursy online lub szkolenia czy studia podyplomowe. Specjalnie do udziału w tej konferencji zaprosiłam cudownych sposorów, dzięki którym bilety na konferencje są w komfortowych dla każdej kieszeni cenach. Za mniej niż wyjście z rodziną do kina możesz mieć ponad 39 prelekcji wraz z kilkugodzinnym szkoleniem Oli Gościniak, dzięki którym ruszysz z miejsca.
Na dodatek ciągle brakuje Ci czasu na wszystko?
Ciągle żonglujesz czasem, praca etatowa, droga do pracy, dom, rodzina, przyjaciele, hobby (jakie hobby?). Nie masz czasu nawet na tę konferencję. Gdzie jeszcze tworzenie produktu online. Też tak miałam. Okazało się, że stworzenie i rozwój biznesu online opartego na własnych produktach było rozwiązaniem. Zamiast 8h dziennie + dojazdy, pracuję max 4h dziennie i to w domu bez dojazdów do pracy. Resztę czasu mogę poświęcić dla bliskich oraz dla siebie. Biznes online może być rozwiązaniem problemu braku czasu. Przeczytaj artykuł, jak to było u mnie.
A może masz wiedzę, ale nie potrafisz ruszyć?
Aby ruszyć z miejsca potrzebne są dwie rzeczy: zasoby oraz wsparcie. Jeśli masz zasoby (wiedzę merytoryczną i wiedzę techniczną jak to wszystko zrobić), a nadal nie działasz online. To jest duża szansa, że brakuje Ci wsparcia. Dobrej duszyczki, która powie: „TAK, dasz radę! Go for it!” lub będzie gotowa posłuchać Twoich wątpliwości lub wymienić się doświadczeniami. Najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest znalezienie osób, które będą Ciebie wspierać w obranym celu.
Jak to można zrobić? Możesz poprosić bliskich o dobre słowo lub poszukać osób, które mają podobny cel do Ciebie i spotkać się porozmawiać lub połączyć w grupy mastermindowe do stałych spotkań.
Sama ruszyłam z miejsca dzięki mastermindowi, dlatego wiem, jaka jest ogromna moc tego spotkań. Z tego powodu w czasie konferencji w grupie wsparcia będzie możliwość poszukania osób, z którymi będziesz tworzyć swój mastermind, który da Ci wiatru w żagle!
Kupujesz książki i kursy, ale trafiają na stosik wstydu?
Oj, znam to, też mam taki stosik! Dobrym rozwiązaniem tego problemu jest wyznaczenie w kalendarzu konkretnego czasu, w którym działasz! I nie ma Cię wtedy dla nikogo, potraktuj ten czas, jako ważne spotkanie, którego nie możesz przełożyć.
Właśnie dlatego konferencja Pierwszy Produkt Online jest na żywo w konkretnym czasie, aby można było z góry sobie ją zaplanować w kalendarzu i działać. Dzięki temu, że jest w formie video to możesz ją oglądać na telefonie, komputerze, a jeśli nie możesz oglądać to możesz założyć słuchawki i po prostu słuchać, to także będzie ogromna wartość! Już teraz wpisz do kalendarza tę konferencję!
Łatwo tracisz zapał lub skupienie?
45 minutowe lekcje w szkole czy 1,5h wykłady były dla Ciebie utrapieniem i niezależnie ile trwały i tak wyciągałaś z nich maksymalnie jedną informację? To normalne, większość ludzi tak ma! Bywałam na wielu różnych konferencjach na żywo i tych online. Najwięcej wiedzy wynosiłam przewrotnie z tych, które trwały około 20 minut. Okazuje się, że jest to optymalny czas, w którym nasza uwaga nie odpływa gdzieś daleko. Dlatego na konferencji Pierwszy Produkt Online jest dużo prelekcji, ale krótkich. Dzięki temu możesz poznać znacznie więcej perspektyw, dostać więcej merytoryki, w krótszym czasie. Na dodatek pomiędzy prelekcjami będą dodatkowe zadania aktywizujące, grywalizacje, konkursy, quizy itd. które sprawią, że będziesz z wypiekami na twarzy oglądać konferencję online niczym najlepszy serial na Netflixie.
A może masz już produkt online, ale nie zarabiasz na nim tyle ile chcesz?
Masz już produkt online, zarabiasz nawet na nim, ale czujesz, że można z tego tematu wyciągnąć więcej? Jeśli tak to ta konferencja jest koniecznie dla Ciebie. Dlaczego? Prowadzę biznes od 10 lat i za każdym razem najbardziej przełomowe momenty dla niego (zazwyczaj finansowe) miałam po konferencjach i wymianie doświadczeń z innymi osobami, które są w podobnej sytuacji do mnie.
Dlatego na konferencji Promocja Produktu Online w czasie prelekcji jest możliwość dyskusji z prelegentami na czacie. Prelekcje są wcześniej nagrywane i odtwarzane, dzięki temu możesz na lewo i prawo przemaglować prelegenta w czasie trwania prelekcji i dowiedzieć się więcej rzeczy, które będą dopasowane do Twojej sytuacji. To jest dopiero wartość!
Chcesz opracować skuteczną strategię marketingową?
Chcesz, aby Twoje działania online były opłacalne? Nic dziwnego, jak już stworzysz swój produkt online to byłoby super na nim świetnie zarabiać. Cały ostatni dzień konferencji jest poświęcony strategii marketingowej, promocji oraz sprzedaży. Dzięki temu dowiesz się, jak skutecznie zarabiać online na własnych produktach online.
Promocja Produktu Online – jak wygląda agenda?
Agenda konferencji jest już wypełniona po brzegi. Pierwszego dnia wydarzenia poruszony zostanie temat Content Marketingu, a wybrane tematy prelekcji to:
- Jak sprzedawać słowem? O tworzeniu treści sprzedażowych dla biznesu – Agata Borowska, Sylwia Respondek, Klaudyna Maciąg
- Dlaczego poznanie swojego odbiorcy to fundament tworzenia treści? – Kacper Kobyłka
- 10 typów postów i rolek, które przyciągną uwagę do Twojej oferty – Ewa Popielarz
- Notatki wizualne jako narzędzie wspierające content marketing – Natalia Mikołajek
- BURZA MÓZGÓW – Sprzedaż i promocja e-booków online – Anna Skura, Eliza Wydrych, Anna Galon, Ewelina Salwuk-Marko, Joanna Rułkowska, Ola Gościniak
Social Media to temat przewodni drugiego dnia konferencji. Zobacz wybrane tematy, które tego dnia się pojawią:
- Dlaczego TikTok wart jest Twojej uwagi? – Margarita Vradii
- Mój produkt online sprzedany tylko z rolek Case study promocji założenia, taktyka, wyniki – Iza Makosz
- BURZA MÓZGÓW – Wizerunek marki w social mediach? – Małgo Kotlonek, Agnieszka Werecha-Osińska, Barbara Lech, Aleksandra Frątczak-Biś, Angelika Knop, Ola Gościniak
- 5 kroków do efektywnych kampanii na Instagramie – Beata Wierzchowska
- PANEL DYSKUSYJNY – Instagram,Tiktok, Blog, LinkedIn czy YT? – Tomasz Berlak, Katarzyna Dąbrowska, Maja Strzelecka, Aleksandra Sidorowska, Paula Balicka-Zańczak, Ola Gościniak
Ostatni dzień konferencji poświęcony będzie Sprzedaży. W tym bloku znajdziesz takie tematy wystąpień jak:
- Jak z sukcesem tworzyć produkty cyfrowe i na nich zarabiać? – Agata Koman
- Growth Hacking – jak zarobić pierwsze 100 tysięcy na kampanii – Marta Krasnodębska
- Jak zacząć zarabiać na produktach cyfrowych nawet jeśli nie posiadasz społeczności i marki osobistej! – Kamil Fiszer
- BURZA MÓZGÓW – Skuteczna sprzedaż – sprawdzone pomysły! – Emilia Wojciechowska, Marta Zagożdżon, Agnieszka Zdunek, Agnieszka Gaczkowska, Magda Steblewska, Ola Gościniak
- BURZA MÓZGÓW – Jak sprzedawać w zgodzie ze sobą? – Sylwia Petryna, Joanna Domagała, Marta Zawadowska, Sylwia Stein, Katarzyna Bieńkowska, Ola Gościniak
Całą agendę z podziałem na dni oraz godziny znajdziesz na stronie konferencji: Agenda III Interaktywnej Konferencji Online.
Oni podzielą się swoją wiedzą!
Organizując konferencję zależało mi, aby pojawiły się na niej osoby, które specjalizują się w danym zagadnieniu. Mają wiedzę oraz doświadczenie w temacie, by dać uczestnikom rozwiązania i wskazówki do dalszego działania w temacie jakim jest Promocja Produktu Online. Mam nadzieję, że się udało, a na konferencji wystąpią takie osoby jak:
Anna Skura
Anna Skura to przedsiębiorczyni, podróżniczka i obywatelka świata. Założycielka jednej z najbardziej rozpoznawalnych boho marek w Polsce, czyli Nusa Store. Aktualnie dzieli życie między Bali, a Polskę.
Kasia Wilk
Kasia Wilk to wokalistka, autorka tekstów, kompozytorka, hedonistka i psia wielbicielka. W 2021 roku założyła markę ze strojami kąpielowymi na każdy sezon i każdą sylwetkę.
Bartosz Popiel
Bartek Popiel to założyciel bloga LiczySieWynik.pl, a także m.in. autor pierwszego na świecie 2booka „Liczy Się Efekt”, bestsellera „Zrobię To Dzisiaj” oraz kilkudziesięciu kursów audio oraz video
Iza Makosz
Iza Makosz to przedsiębiorczyni z 15-letnim doświadczeniem. Stworzyła i z sukcesem sprzedała sieć salonów Time for Wax. Trenerka Instagram Reels i TikToka, która w kilkanaście miesięcy zbudowała konto na 30 tys. obserwujących na Instagramie i 50 tys. obserwujących na TikToku.
Tomasz Berlak
Tomasz Berlak jest znany w Social Mediach jako Toffiecrisp. Działa głównie na TikToku, Instagramie i YouTubie. Interesuje się influencer marketingiem i tworzy content dla marek.
Eliza Wydrych
Eliza Wydrych jest psycholożką, blogerką, autorką kilkunastu e-booków, które sprzedały się w prawie 100 tys. egzemplarzy. Edukatorka w zakresie selfpublishingu, promocji i sprzedaży.
Agata Koman
Agata Koman – szkoleniowiec, marketer i twórca video do Internetu. Pomaga firmom i markom osobistym wykorzystać potencjał video marketingu, by szybciej budowali zaufanie klientów i sprzedawali więcej.
Janina Bąk
Janina Bąk to statystyczka, aktywistka, autorka strony JaninaDaily.com. Autorka bestsellerowej książki popularnonaukowej „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla”, która sprzedała się w liczbie ponad 120 000 egzemplarzy
Moja historia, czyli jak zaczął się mój biznes online
Kiedy skończyłam studia magisterskie na polibudzie, rzuciłam pracę, aby zrobić sobie ostatnie dwu miesięczne wakacje życia. Chciałam się pożegnać z wakacjami na poważnie, zanim zacznę poważną pracę etatową jako programistka w jakiejś korporacji. Pływałam w jeziorze z żalem, opalałam się z żalem, spacerowałam z żalem, nawet czułam, ze z tymi malinami z krzaczka żegnam się na zawsze. Potrzebowałam tego czasu, aby zdać sobie sprawę, że nie chcę się żegnać z wakacjami.
Postanowiłam wtedy, że nie oddam nikomu lata, żadnej pracy etatowej, żadnemu szefowi, to jest czas dla mnie, dla rodziny i dla lata. Basta! TANIO SKÓRY NIE SPRZEDAM! Będę walczyć o ten ważny dla mnie czas.
Zaczęłam kombinować na lewo i prawo, co zrobić, aby mieć wolne lato. Zostać nauczycielką w szkolę, jak mama? To nie dla mnie! No, to co? Wtedy wpadła mi informacja o dotacjach z Urzędu Pracy dla bezrobotnych! Ideolo! Studia skończyłam, robotę rzuciłam. Wypisz, wymaluj bezrobotna. Zaczęłam przygotowywać biznes plan (zakładający oczywiście dwa miesiące urlopu) firmy tworzącej strony WWW jako B2B. Po trzech latach pracy jako freelancerka założyłam bloga Jestem Interaktywna (ale to na osobną opowieść nadaje się historia).
I to był początek drogi prowadzący do własnego biznesu online z własnymi produktami sprzedawanymi online, który dał mi tę elastyczność oraz niezależność na której mi zależało. Piszę teraz do Was tego maila na tarasie wakacyjnego domku, koło wazonu pełnego lawendowego bzu, który kocham i patrząc na SUPa, którym już niedługo będę pływać codziennie przez dwa miesiące (a może i dłużej, jak pozwoli pogoda).
Po, co ja o tym wszystkim piszę? Bo właśnie ta wdzięczność i chęć dzielenia się nią popchnęły mnie do organizacji co roku Interaktywnej Konferencji Online, która pomoże innym też wykreować swoje życie i prace na własnych zasadach, tak jak to zrobiłam u siebie. A Promocja Produktu Online jest bardzo ważna jeśli tworzysz produkty lub wykonujesz usługi.
Dlaczego nie masz jeszcze biletu?
Kilka dni temu na swoim Instagramowym profilu przeprowadziłam ankietę z pytaniem, dlaczego jeszcze ktoś nie kupił biletu. Dzisiaj podzielę się z Wami kilkoma odpowiedziami:
Nie kupiłam, bo nie będę miała czasu przyjechać na konferencję
Też masz ten dylemat? Spokojnie! Konferencja odbywa się online. Prelekcje możesz oglądać z każdego miejsca na Ziemi. Potrzebujesz jedynie dostępu do Internetu.
Nie kupiłam, bo w tym momencie mnie nie stać na taki wydatek
Totalnie to rozumiem. Sama na studiach żywiłam się wałówką przywiezioną z rodzinnego domu, kilkakrotnie patrząc na każdą wydawaną złotówkę. Po konferencji będzie możliwość kupienia dostępu do nagrań, więc w każdej chwili będziesz mogła dokonać zakupu i zdobyć nową wiedzę.
Nie kupiłam, bo mam problem z systematycznością
Kupując dostęp do prelekcji możesz je odsłuchać będąc na żywo i notować najważniejsze rzeczy. Później możesz wrócić do nagrań i na spokojnie przyswoić wiedzę. Co do systematyczności to, warto rozpisać sobie plan działania, nadać deadliny i po prostu zacząć działać. Jeśli nie zaczniesz, to zawsze będziesz miała ten problem. Pamiętaj, że nie musisz od razu zjadać słonia, wdrażaj małymi kroczkami, a też zobaczysz efekt!
Nie kupiłam, bo nie mam w tych dniach czasu
Jeśli nie możesz być na żywo na konferencji od 13 do 15 czerwca 2023 r., to możesz odsłuchać prelekcji później. W Bilecie Standard powtórki będą dostępne do 18 czerwca 2023 r., a w Biletach Premium i VIP dostęp do powtórek jest nielimitowany.
Nie kupiłam, bo nie mam czasu na wdrożenie wiedzy
Rozumiem to, bo też w swoim życiu (po narodzinach córeczki) miałam ograniczony czas na pracę czy rozwój. To, co u mnie się sprawdziło, to po prostu wyznaczenie konkretnego czasu na czytanie / przerabianie kursu. Nie musi to być cały dzień. Wystarczy 30 minut tygodniowo, ale wtedy poświęcasz się tylko tej rzeczy. Jeśli masz problem z koncentracją, to zachęcam Cię do przeczytania artykułu na ten temat.
Nie kupiłam, bo nie wiem jak dotrzeć do nowych odbiorców
III Interaktywna Konferencja Online z motywem przewodnim Promocja Produktu Online jest idealnym miejscem na to, by się tego dowiedzieć! Specjaliści z branży podzielą się swoją wiedzą i praktyką z tego zakresu. Poza tym sama konferencja to super sposób na networking i zdobycie nowych kontaktów.
Jak widzisz każdy ma inny powód. A jaki jest Twój? Zastanów się, czy to czasem nie tylko wymówki, które sprawiają, że autosabotujesz się w swoich planach, marzeniach i celach.