Internet to siła i ogrom możliwości. Mając odpowiednią wiedzę i narzędzia można naprawdę odnieść sukces. Od kilku lat uczę o tym jak wykorzystać WordPressa do realizacji własnych celów, a także o tym jak prowadzić dochodowy biznes online w zgodzie ze sobą.
W dniach 13-15 czerwca odbędzie się III Interaktywna Konferencja Online, której motywem przewodnim jest Promocja Produktu Online. Poruszymy tematy Social Mediów, Content Marketingu oraz Sprzedaży.
Jaki problem rozwiązuje konferencja?
Coraz więcej osób działa w Internecie i sprzedaje swoje produkty z wykorzystaniem sklepu internetowego, czy też przez portale społecznościowe. Startujący z biznesem online często są zagubieni i nie wiedzą jaki pierwszy krok powinni zrobić, aby odnieść sukces. Obecnie ogromną rolę odgrywa promocja produktów i właśnie o tym chciałabym opowiedzieć uczestniczkom i uczestnikom organizowanej przeze mnie konferencji. „Na czym się skupić na początku? Na co szczególnie zwrócić uwagę? Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Jakie treści tworzyć dla swoich odbiorców?” – te pytania padają z ust praktycznej każdej osoby, która zaczyna swoje działania online. Pomóżmy im razem na początku tej drogi!
Nie tylko dla początkujących
Interaktywna Konferencja Online jest przeznaczona również dla osób, które sprzedają już w Internecie, ale chciałyby poprawić swoje wyniki. Chcą zdobyć nową wiedzę i wdrożyć ją w swoim biznesie. Chcą zobaczyć jakie usprawnienia, zmiany mogą wprowadzić. Chcą dowiedzieć się jak jeszcze skuteczniej promować swoje produkty. Wyciągnijmy do nich wspólnie rękę i wskażmy jakie obszary w swojej działalności mogą poprawić!
Kogo szukam na prelegentkę/prelegenta?
Na konferencję szukam dwa typy prelekcji:
- Case study – historia, jak wygląda u Ciebie promocja produktów online (wnioski, statystyki, wykorzystywana metoda lub początki jak wyglądały)
- Merytoryka – dzielisz się swoją wiedzą, która pomoże innym promować produkty online (wiedza m.in. marketingowa, prawna, biznesowa itd.)
Jak było w 2022 roku?
W 2022 roku 37 prelegentek i prelegentów podzieliło się swoją wiedzą oraz doświadczeniem z 1000 uczestników. Tematem przewodnim konferencji był Pierwszy Produkt Online. Rozmawialiśmy o tym jaki pierwszy krok zrobić, jakich błędów nie popełniać, jakich narzędzi używać, czy też jak automatyzować swoją pracę. A to wszystko w trakcie wykładów i paneli dyskusyjnych! Kliknij i zobacz, jak konferencja wyglądała w 2022 roku!
Wrażenia uczestników po konferencji
„Świetna konferencja, cieszę się że udało mi się być na żywo. Ogrom wiedzy i inspiracji do działania oraz pozytywnej energii <3 dziękuję” – Dorota
„Super konferencja!!! Merytorycznie i profesjonalnie. Brawa dla wszystkich prelegentek i prelegentów!!! Wszystko mi się bardzo podobało. Brawo Ola!!! ” – Ewa
„Ola, dzięki! świetna konferencja, mega ilość wiedzy” – Agnieszka
„Cudna konferencja! Dzięki!” – Justyna
I Ty możesz zostać częścią konferencji i wypromować swoją markę!
Czy wiesz, że dzięki udziałowi w konferencji możesz wypromować swoją markę, a do tego zwiększyć przychody w swoim biznesie? Rok temu w konferencji wzięło udział 1000 uczestników. W ciągłej sprzedaży jest dostęp do konferencji, więc… ta liczba stale rośnie!
Rozliczenie za Twoje wystąpienie w konferencji jest afiliacyjne. Oznacza to, że otrzymasz 50% zysku od sprzedanych biletów na Konferencję z Twojego polecenia. Jak to wygląda? Otrzymasz swój indywidualny kod rabatowy, który będziesz udostępniać na swoich social mediach. Rok temu jedna z prelegentek wygenerowała w ten sposób przychód w wysokości ponad 10 000 zł! Oprócz tego otrzymasz zestaw konferencyjnych grafik, które będą promować Twoje wystąpienie.
Jak się zgłosić?
Zgłoszenie do bycia prelegentem w konferencji jest bardzo proste. Wystarczy wypełnić ankietę do 31 marca 2023. Odpowiedź otrzymasz już w kwietniu,
Link do ankiety >>> https://docs.google.com/forms/d/1vKBukLFW1U19Tb82Juv_radw43HV43iGvpLDrusaZdU/viewform
Wypełnij ją na spokojnie, bez pośpiechu. Nie ma złych i dobrych odpowiedzi. Udzielaj odpowiedzi tak, jak czujesz.
1 Komentarz
Konferencje potrafią rozwiązać naprawdę wiele problemów.