Dawno nie pojawił się tutaj artykuł o tym, co ostatnio czytam. Dziś to zmienię i pokażę Ci kilka pozycji, które ostatnio zagościły w mojej biblioteczce. Skupiają się one na rozwoju osobistym i biznesowym.
Tym samym to świetne pozycje dla tych, którzy chcą kupić komuś zainteresowanemu taką tematyką prezent last minute, bądź kupić je dla siebie i jeszcze lepiej zadbać o swoją działalność online! Skupiają się na strategii, sprzedaży, marketingu i personal brandingu. Nie da się ukryć, że to zagadnienia kluczowe dla budowania własnego biznesu – także online. Zatem, co warto przeczytać?
Jacques Peretti — Zakulisowe umowy, które zmieniły świat
Zakulisowe umowy, które zmieniły świat to książka o biznesie, negocjacjach, czy umowach biznesowych, które wpłynęły na transformację gospodarki. To niezwykle ciekawa lektura dla tych, którzy są zainteresowani tym, jak rozwija się świat biznesu.
Michał Kanarkiewicz — Strategie szachowych mistrzów w biznesie
O wcześniejszej książce współautorstwa Michała Kanarkiewicza, która dotyczyła strategii biznesowych przedsiębiorczych kobiet, wspominałam już w artykule o książkach dla freelancera. Tym razem Michał skupił się na tym, jak dzięki strategii budować przewagę, skutecznie wyznaczać cele, czy zdobywać nowe rynki. Książka podzielona jest na dwie części: pierwsza z nich dotyczy strategii szachowych mistrzów w biznesie, a druga to wywiady z szachistami, którzy odnieśli sukces w biznesie.
Grant Cardone — Sell or be Sold. Jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu
To książka napisana przez eksperta w tematyce sprzedaży. Znajdziesz w niej techniki i podejścia, które ułatwią Ci sprzedaż w wielu okolicznościach. Dowiesz się między innymi, jak stworzyć odpowiedni cykl sprzedażowy, czy radzić sobie z negatywnymi sytuacjami w czasie sprzedaży. Autor pokazuje, że sprzedaż tak naprawdę dotyczy wielu dziedzin naszego życia, dlatego warto wiedzieć, jak robić to skutecznie.
Dominika Trawka — Marketing premium
O tej książce niedługo przeczytacie więcej, bo przygotowałam także wywiad z jej autorką. Marketing Premium to pozycja, która opisuje zagadnienia komunikacji marek luksusowych. W książce znajduje się dużo wiedzy, inspiracji i konkretnych przykładów działań. W tym zestawienie przedsięwzięć, najlepszych praktyk, inicjatyw, czy trendów, które wspierają sprzedaż produktów z wyższej półki.
Mateusz Grzesiak — Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
Coraz więcej mówi się o budowaniu swojej marki osobistej. Chętniej wspieramy osoby z silnymi markami osobistymi w ich działaniach biznesowych i nie tylko. Książka Mateusza Grzesiaka zajmuje się tym, jak jesteś postrzegany przez innych, a także jaki obraz siebie tworzysz. A to ma wpływ na wszystko, w tym na powodzenie Twojego biznesu online i Twoich działań w sieci. Autor omawia między innymi cele personal brandingu, budowanie marki w mediach społecznościowych, czy profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej.
Co warto przeczytać? Twoje polecenia
Na koniec jestem bardzo ciekawa Twoich poleceń! Podziel się ze mną książkami, które ostatnio zrobiły na Tobie duże wrażenie, oczywiście nie muszą to być tylko książki biznesowe 🙂
7 Komentarze
Książkę Mateusza Grzesiaka sam z chęcią bym przeczytał. 🙂
Książki to chyba mój ulubiony przedmiot do kupowania. Mam sporo książek i z chęcią powiększe kolekcję o nowe nabytki. Mam nadzieje, że wzbogacę się w nową wiedzę.
Bardzo ciekawe propozycje. Można je z powodzeniem dodać do listy książek zgłębiających wiedzę. Mógłbym tu dodać książkę portalu Whitepreess “Influencer marketing”. Jest to zbiór doświadczeń i analiz pracowników i użytkowników. Godna polecenia.
Po przeczytaniu wpisu skusiłem się na zakup książki “Marketing premium”. 😉 nie mogę się doczekać kiedy będzie u mnie.
Akurat szukam kolejnej pozycji do przeczytania. Po książkę Granta Cardone’a chętnie przejdę się w tym tygodniu do Empiku.
Zainteresował mnie tytuł ‘Zakulisowe umowy, które zmieniły świat”. Już zżera mnie ciekawość co znajdę w tej książce. 🙂
Super wpis, dziękuje za propozycje.