Otagowano: tpay, WooCommerce, zamówienie zrealizowane
- Ten temat ostatnio został zaktualizowany 1 rok, 2 miesiące temu przez Katarzyna Masztaller.
- AutorWpisy
- 02/10/2023 o 12:45 #104444CopyczewskaUczestniczka
Hej,
dlaczego jak ktoś kupuje produkt w moim sklepie i wybiera sposób płatności przez tpay, to jego zamówienie nie jest automatycznie oznaczone jako zrealizowane?
Wiem, że kiedyś to można było zmienić w ustawieniach, ale teraz te opcje są mega okrojone i nie widzę, gdzie mogłabym to zmienić.02/10/2023 o 12:46 #104445Katarzyna MasztallerModeratorkaHej,
a dzieje się tak przy każdej transakcji robionej przez tpay? Czy te osoby czasem nie wybierają tpay -> przelew tradycyjny?
02/10/2023 o 16:36 #104468CopyczewskaUczestniczkaNie, robiłam też testowe zamówienia, płatność blikiem i to samo.
02/10/2023 o 17:31 #104469Paweł ZielińskiModeratorkaCzęść,
nie mam zielonego pojęcia, ale w przypadku gdy chodzi o pieniądze to pierwszą rzeczą, którą bym zrobił, to zadzwonił bym do Tpay.
Jeżeli oni tego nie ogarną, to bym się mocno zastanowił czy dalej korzystać z Tpay.Powodzenia, pozdrawiam,
Paweł03/10/2023 o 16:26 #104579Kaja RzeczkowskaModeratorkaHej hej, czy kontaktowałaś się z Tpay? Paweł ma rację, że warto z nimi to wyjaśniać 🙂
04/10/2023 o 20:06 #104616Gabriela KurowskaModeratorkaHej, sprawdź jeszcze, czy przy wyborze którejkolwiek z pozostałych form płatności jest tak samo? Jeśli nie, to być może są jakieś dodatkowe ustawienia w ramach t-pay. Daj znać czy kontakt z nimi coś wyjaśnił 🙂
13/10/2023 o 05:21 #105230Katarzyna MasztallerModeratorkaHej, czy udało się rozwiązać problem?
- AutorWpisy
- UWAGA! Forum tylko dla studentek i studentów Interaktywnej Akademii WordPressa Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.