Oznaczony: tpay, WooCommerce, zamówienie zrealizowane
- Ten temat ma 6 odpowiedzi, 5 głosów, a ostatnio został zaktualizowany 2 lata temu przez
Katarzyna Masztaller.
- AutorWpisy
- 02/10/2023 o 12:45 #104444
Copyczewska
UczestnikHej,
dlaczego jak ktoś kupuje produkt w moim sklepie i wybiera sposób płatności przez tpay, to jego zamówienie nie jest automatycznie oznaczone jako zrealizowane?
Wiem, że kiedyś to można było zmienić w ustawieniach, ale teraz te opcje są mega okrojone i nie widzę, gdzie mogłabym to zmienić.02/10/2023 o 12:46 #104445Katarzyna Masztaller
ModeratorHej,
a dzieje się tak przy każdej transakcji robionej przez tpay? Czy te osoby czasem nie wybierają tpay -> przelew tradycyjny?
02/10/2023 o 16:36 #104468Copyczewska
UczestnikNie, robiłam też testowe zamówienia, płatność blikiem i to samo.
02/10/2023 o 17:31 #104469Paweł Zieliński
ModeratorCzęść,
nie mam zielonego pojęcia, ale w przypadku gdy chodzi o pieniądze to pierwszą rzeczą, którą bym zrobił, to zadzwonił bym do Tpay.
Jeżeli oni tego nie ogarną, to bym się mocno zastanowił czy dalej korzystać z Tpay.Powodzenia, pozdrawiam,
Paweł03/10/2023 o 16:26 #104579Kaja Rzeczkowska
ModeratorHej hej, czy kontaktowałaś się z Tpay? Paweł ma rację, że warto z nimi to wyjaśniać 🙂
04/10/2023 o 20:06 #104616Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, sprawdź jeszcze, czy przy wyborze którejkolwiek z pozostałych form płatności jest tak samo? Jeśli nie, to być może są jakieś dodatkowe ustawienia w ramach t-pay. Daj znać czy kontakt z nimi coś wyjaśnił 🙂
13/10/2023 o 05:21 #105230Katarzyna Masztaller
ModeratorHej, czy udało się rozwiązać problem?
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.
