Otagowano: #wtyczka #pytanie #pomoc
- Ten temat ostatnio został zaktualizowany 1 rok, 3 miesiące temu przez Gabriela Kurowska.
- AutorWpisy
- 11/09/2023 o 15:17 #103726Dorota TyszkiewiczUczestniczka
czy jest jakaś wtyczka albo możliwość “na piechotę” sprzedaży w ramach sklepu usługi “porady prawnej”, w której klient przy kliknięciu na tę poradę w sklepie ma możliwość wypełnienia formularza z opisem swojego pytania (genialnie byłoby żeby był limit znaków) i dodania załącznika w postaci zdjęcia albo pdf do analizy i po wypełnieniu – klika kup i płaci, a do mnie leci to na maila. Chodzi o to, żeby ten opis przez klienta nastąpił PRZED zakupem, a nie, żeby po zakupie klient był kierowany do jakiegoś formularza i musiał dodatkowo coś pisać
11/09/2023 o 17:51 #103728Paweł ZielińskiModeratorkaCześć Dorota,
jest taka wtyczka napisana przez polskiego developera:
https://www.zencal.io/pl
Mają fajne wsparcie techniczne i można do nich zadzwonić.
Jeszcze jej nie testowałem.
Myślę, że warto zerknąć i może się z nimi skontaktować.
Daj znać jak poszło.Pozdrawiam,
Paweł11/09/2023 o 18:20 #103729Dorota TyszkiewiczUczestniczkaCześć Paweł 🙂 dziękuję za podpowiedź. Niestety nie znam się na tym, i wprawdzie spojrzałam na polecaną stronę, ale do wtyczka do planowania, umawiania. Ja potrzebuję wtyczkę do sprzedaży w sklepie woocommerce – jako produkt jest porada – ale nie taka “wirtualna”, i nie wiadomo, o czym, tylko konkretna, odpowiadająca na problem opisany w momencie zakupu, żebym mogła bez konieczności dalszego kontaktu z klientem, po prostu odpowiedzieć na pytanie 🙂
Nie widzę takiej opcji w tej proponowanej wtyczce. Poza tym tam jest tyle funkcji, że miałabym chyba problem z wyodrębnieniem tego, co rzeczywiście potrzebuję.
Ale dzięki wielkie!11/09/2023 o 19:54 #103730Paweł ZielińskiModeratorkaDorota,
zadzwoń do nich. Jak założyliśmy u nich konto, to oni sami do nas zadzwonili więc dbają o klienta.
Z tego tego co do tej pory wiem, to oni mogą podpiąć płatności do takiej usługi o jaką ci chodzi (kalendarz) pomijając WooCommerce.
Nie wiem jakie masz jeszcze plany sprzedażowe, ale to może być rozwiązanie dla Ciebie.
Ja będę wdrażał tą wtyczkę w wersji darmowej, ale dopiero po 20 września więc wtedy będę wiedział więcej.
Trzymaj się i mimo wszytko jak coś znajdziesz to daj znać.11/09/2023 o 19:54 #103731Paweł ZielińskiModeratorkaDorota,
zadzwoń do nich. Jak założyliśmy u nich konto, to oni sami do nas zadzwonili więc dbają o klienta.
Z tego tego co do tej pory wiem, to oni mogą podpiąć płatności do takiej usługi o jaką ci chodzi (kalendarz) pomijając WooCommerce.
Nie wiem jakie masz jeszcze plany sprzedażowe, ale to może być rozwiązanie dla Ciebie.
Ja będę wdrażał tą wtyczkę w wersji darmowej, ale dopiero po 20 września więc wtedy będę wiedział więcej.
Trzymaj się i mimo wszytko jak coś znajdziesz to daj znać.11/09/2023 o 20:35 #103733Dorota TyszkiewiczUczestniczkaSuper – tak zrobię 🙂 dam znać, jeśli coś interesującego z nimi ustalę 🙂
12/09/2023 o 16:22 #103759Kaja RzeczkowskaModeratorkaŚwietnie, będziemy czekać na update 🙂 Jeśli Zencal nie spełni Twoich oczekiwań, to będziemy myśleć dalej 🙂
20/09/2023 o 20:16 #104030Gabriela KurowskaModeratorkaHej, czy mamy szukać jakiegoś innego rozwiązania? 🙂
- AutorWpisy
- UWAGA! Forum tylko dla studentek i studentów Interaktywnej Akademii WordPressa Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.