Odpowiedź forum utworzona
Wyświetlanie 4 wpisów - od 1 do 4 (z 4 w sumie)
- AutorWpisy
Victoria Andrea Gurgul
UczestnikDziękuje!
Victoria Andrea Gurgul
UczestnikCześć Ola!
Pisząc „klient wyklikuje procedurę zwrotu” miałam na myśli, że zaznacza w woocommerce towar jako zwrócony i w płatnościach też zaznaczył zwrot.
Czyli dobrze główkowałam, że klient sam musi zrobić przelew zwrotny, ponieważ woocommerce sam tego nie zrobi z jego konta, tak?
Chciałam się upewnić, że dobrze myślę.
Dodatkowo rok temu gorąco polecałam klientowi Przelewy24, ale zdecydował tak, a nie inaczej.Victoria Andrea Gurgul
UczestnikCześć!
Jestem Victoria – od 2020 roku wirtualna asystentka. Dla swoich klientów pisze teksty na blogi, tworze grafiki na Social Media. Specjalizuje się też w montażu audio i video.
PozdrawiamVictoria Andrea Gurgul
UczestnikAkceptuje zasady 🙂
- AutorWpisy
Wyświetlanie 4 wpisów - od 1 do 4 (z 4 w sumie)