Odpowiedź forum utworzona

  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #111293
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Ja też robiłam standardowe zamówienie testowym klientem na drugi kurs, kiedy nie zadziałał weszłam w pierwszy, który poprzednio działał, ale też przestał. Generowałam ponowne uprawnienia pobierania, nic to nie dało. Kazałam więc mężowi kupić oba, żeby mieć pewność, również nie zadziałały. Myślisz, że przywrócenie kopii bezpieczeństwa, by wrócić do momentu, gdy wszystko działało to dobre rozwiązanie czy szkoda czasu? Wciąż nie wiem, który krok spowodował problem, ale może do tego dojdę🤷‍♀️

    W odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #111285
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Kaja, bardzo dziękuję i czekam z niecierpliwością 🙂

    W odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #111239
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Cześć Paweł, nie robiłam nic w CSS, trochę to dla mnie jednak czarna magia, może się odważę, żeby się pozbyć tego sidebar’a, bo bardzo mi tam nie leży. Na ten moment jednak bardziej palącym problemem jest niedziałający kurs 😔 czy jak wprowadzę taki CSS to sidebar mogę mieć widoczny tylko na blogu, czy tam też zniknie? Sorki za może trochę głupie pytanie, ale nie mam zielonego pojęcia.

    W odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #111180
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Hej, wtedy wszystko działało, sprawdzałam na pewno. Mam wrażenie, że aktualizacja learnpressa może być przyczyną, bo wiele rzeczy się pozmieniało (zniknęło menu z lekcjami po lewej stronie jak już się w jakiejś lekcji jest, widoczny jest sidebar, którego wcześniej jakoś się pozbyłam i za nic nie mogę sobie przypomnieć jak, wyłączyłam też komentarze pod lekcjami i znów były aktywne – z tym już się uporałam).

    W odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #111161
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Cześć Dziewczyny,
    To niestety znowu ja. W międzyczasie wdrożyłam w życie wiedzę z akademii – moduł pewność. Wydawało mi się, że mimo tych modyfikacji wszystko działa jak powinno, ale nie przyszło mi wtedy do głowy wchodzenie w lekcje. Dziś wrzuciłam do sklepu nowy kurs, chciałam sprawdzić, czy wszystko działa. Jak jestem zalogowana na admin to nie ma problemu, podejrzane mi się wydało tylko to, że kiedyś pozbyłam się sidebaru ze stron lekcji, a on znów tam jest. Ale jak zaloguję się na testowego klienta, w momencie kliknięcia jakiejkolwiek lekcji pojawia się jedynie info, że strona nie została odnaleziona. Tyczy się to zarówno dzisiejszego jak i wcześniej dodanego kursu. A może to wina zaktualizowania learnpress? Mam nadzieję, że spotkałyście się z takim zagadnieniem i znów mnie uratujecie.

    Pozdrawiam,
    Miranda

    W odpowiedzi na: Wtyczka Przelewy24 #109458
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Zadziałało, również tu bardzo dziękuję za Twoje wsparcie 🙂

    W odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #109456
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Działa 🙂 jesteś wielka, dzięki! przeszukiwałam forum zanim napisałam, ale najwyraźniej nieskutecznie.

    W odpowiedzi na: Wtyczka Przelewy24 #109433
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Hej,
    Instalowałam jakieś 2 tygodnie temu. Wersja 8.4.0. Support odpisał mi tak 😉
    „ moduł Przelewy24 nie gwarantuje pełnej kompatybilności ze wszystkimi modułami firm trzecich zainstalowanymi na Państwa platformie sprzedażowej.

    Prosimy o tymczasowe wyłączenie modułu Gutenberg oraz weryfikację, czy problem będzie dalej występować.”

    Byłoby super jak masz na to jakieś sprytne rozwiązanie🙂

    W odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #109432
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Cześć Gabriela,
    Mam zainstalowaną i włączoną wtyczkę Cool Integration. Sposób pobierania plików to Wymuszaj pobieranie.

    W odpowiedzi na: Wtyczka Przelewy24 #109328
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Dzięki wielkie, napisałam na support, jak uda mi się coś wywalczyć – dam znać.

    W odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #109327
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Cześć Paweł,
    link, który umieściłam to link strony głównej kursu w learnpressie, tam jest spis treści i wgrane wszystkie video i pliki do ściągnięcia. Robiłam to zgodnie z lekcją Oli, więc wydaje mi się, że nie w tym rzecz.

    W odpowiedzi na: Wtyczka Przelewy24 #109309
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Tu też zrobiłam screeny, może będzie łatwiej przeanalizować problem:
    https://docs.google.com/document/d/1zIBBGkk-cNnknYfk-b_59XFTN55XAgAs/edit?usp=sharing&ouid=105091471582518390769&rtpof=true&sd=true

    Pozdrawiam,
    Miranda

    W odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #109308
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Cześć Paweł,
    dziękuję za wskazówki. Usunęłam polskie nazwy, niestety nie pomogło. Dezaktywowałam też wtyczkę restrict. Sprawdziłam linki, ale nie wiem co dalej z tym zrobić. Po zrealizowaniu zamówienia generuje się link

    O mnie


    a tam komunikat “Nie znaleziono pliku Przejdź do sklepu”. Zrobiłam screeny ustawień produktu i dozwolonych katalogów pobierania, będę wdzięczna jeśli zerkniesz:
    https://docs.google.com/document/d/1Ts4beDchdlgFmMVrqQbjFZmrq3tuHA6N/edit?usp=drive_link&ouid=105091471582518390769&rtpof=true&sd=true

    Dzieje się to niezależnie, czy robię to na koncie admina czy testowego klienta. Jak wkleję link https://mistrzynifinansow.pl/kursy/mistrzyni-finansow-kurs-online/
    zalogowana na testowego klienta, to normalnie jest dostęp do materiałów. Więc coś chyba źle się link generuje przy realizacji zamówienia, ale totalnie się nie znam i nie wiem co z tym począć.

    Będę wdzięczna za dalsze wskazówki i z góry dzięki!

    Pozdrawiam,
    Miranda

    W odpowiedzi na: Wtyczka Przelewy24 #109295
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka
    W odpowiedzi na: Wtyczka Przelewy24 #109291
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Cześć,
    Wszystko się zgadza, wtyczka działa, połączenie między woocommercem a przelewami24 działa, odkryłam to w momencie zaznaczenia opcji płatności oneclick (w panelu klienta pojawiła się opcja zapamiętaj dane mojej karty) natomiast o ile dobrze rozumuję jest problem z motywem albo nie wiem, bo na stronie edycji strony zamówienie przelewy 24 się pojawiają z adnotacją, że ta metoda jest niezgodna z blokiem🤷‍♀️ na ten problem support przelewów mi raczej nie pomoże, więc wciąż liczę na Wasze wsparcie tu na forum.

    Pozdrawiam,
    Miranda

    W odpowiedzi na: Wtyczka Przelewy24 #109277
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Hej,
    Odkryłam właśnie, że na stronie zamówienia w bloku metody płatności pojawia się komunikat: Przelewy24 niezgodne z blokiem zamówienia. Mam nadzieję, że spotkałyście się z taką sytuacją.

    W odpowiedzi na: Dostęp do kursu LearnPress #109165
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Hej, w trybie prywatnym nie innej przeglądarce niż tej, gdzie „klikam” stronę robiłam testowy zakup, po zalogowaniu na koncie testowego klienta po kliknięciu przycisku nie mogę wejść w materiały kursu, ale wklejając link na koncie tego testowego klienta wchodzę normalnie w materiały. Mam nadzieję, że dobrze to opisałam. Sprawdziłam teraz też na koncie admina – guzik również kieruje na tą samą błędną stronę.

    Miranda

    W odpowiedzi na: Motyw CosmosWP #106577
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Słuchajcie… fart nowicjusza, chciałam zobaczyć co się stanie jak wrzucę zdjęcie w baner i menu zaczęło działać na każdej przeglądarce💪🏻

    W odpowiedzi na: Motyw CosmosWP #106552
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    Robiłam to właśnie wygląd -> dostosuj -> header builder/options. Teraz jeszcze przeklikałam, zapisałam, ale nic się nie zmieniło.

    W odpowiedzi na: Motyw CosmosWP #106540
    Miranda Rutczyńska
    Uczestniczka

    O widzisz, okazuje się, że tylko w mozilli to wygląda tak, jak powinno. Edge i chrom prezentuje tą problematyczną wersję. Jakieś wskazówki na taką okoliczność?🤔 dzięki za zajęcie się tematem tak szybko😊