Oznaczony: #wtyczka #pytanie #pomoc
- Ten temat ma 7 odpowiedzi, 4 głosy, a ostatnio został zaktualizowany 2 lata temu przez
Gabi (infoblogerka.pl).
- AutorWpisy
- 11/09/2023 o 15:17 #103726
Dorota Tyszkiewicz
Uczestnikczy jest jakaś wtyczka albo możliwość „na piechotę” sprzedaży w ramach sklepu usługi „porady prawnej”, w której klient przy kliknięciu na tę poradę w sklepie ma możliwość wypełnienia formularza z opisem swojego pytania (genialnie byłoby żeby był limit znaków) i dodania załącznika w postaci zdjęcia albo pdf do analizy i po wypełnieniu – klika kup i płaci, a do mnie leci to na maila. Chodzi o to, żeby ten opis przez klienta nastąpił PRZED zakupem, a nie, żeby po zakupie klient był kierowany do jakiegoś formularza i musiał dodatkowo coś pisać
11/09/2023 o 17:51 #103728Paweł Zieliński
ModeratorCześć Dorota,
jest taka wtyczka napisana przez polskiego developera:
https://www.zencal.io/pl
Mają fajne wsparcie techniczne i można do nich zadzwonić.
Jeszcze jej nie testowałem.
Myślę, że warto zerknąć i może się z nimi skontaktować.
Daj znać jak poszło.Pozdrawiam,
Paweł11/09/2023 o 18:20 #103729Dorota Tyszkiewicz
UczestnikCześć Paweł 🙂 dziękuję za podpowiedź. Niestety nie znam się na tym, i wprawdzie spojrzałam na polecaną stronę, ale do wtyczka do planowania, umawiania. Ja potrzebuję wtyczkę do sprzedaży w sklepie woocommerce – jako produkt jest porada – ale nie taka „wirtualna”, i nie wiadomo, o czym, tylko konkretna, odpowiadająca na problem opisany w momencie zakupu, żebym mogła bez konieczności dalszego kontaktu z klientem, po prostu odpowiedzieć na pytanie 🙂
Nie widzę takiej opcji w tej proponowanej wtyczce. Poza tym tam jest tyle funkcji, że miałabym chyba problem z wyodrębnieniem tego, co rzeczywiście potrzebuję.
Ale dzięki wielkie!11/09/2023 o 19:54 #103730Paweł Zieliński
ModeratorDorota,
zadzwoń do nich. Jak założyliśmy u nich konto, to oni sami do nas zadzwonili więc dbają o klienta.
Z tego tego co do tej pory wiem, to oni mogą podpiąć płatności do takiej usługi o jaką ci chodzi (kalendarz) pomijając WooCommerce.
Nie wiem jakie masz jeszcze plany sprzedażowe, ale to może być rozwiązanie dla Ciebie.
Ja będę wdrażał tą wtyczkę w wersji darmowej, ale dopiero po 20 września więc wtedy będę wiedział więcej.
Trzymaj się i mimo wszytko jak coś znajdziesz to daj znać.11/09/2023 o 19:54 #103731Paweł Zieliński
ModeratorDorota,
zadzwoń do nich. Jak założyliśmy u nich konto, to oni sami do nas zadzwonili więc dbają o klienta.
Z tego tego co do tej pory wiem, to oni mogą podpiąć płatności do takiej usługi o jaką ci chodzi (kalendarz) pomijając WooCommerce.
Nie wiem jakie masz jeszcze plany sprzedażowe, ale to może być rozwiązanie dla Ciebie.
Ja będę wdrażał tą wtyczkę w wersji darmowej, ale dopiero po 20 września więc wtedy będę wiedział więcej.
Trzymaj się i mimo wszytko jak coś znajdziesz to daj znać.11/09/2023 o 20:35 #103733Dorota Tyszkiewicz
UczestnikSuper – tak zrobię 🙂 dam znać, jeśli coś interesującego z nimi ustalę 🙂
12/09/2023 o 16:22 #103759Kaja Rzeczkowska
ModeratorŚwietnie, będziemy czekać na update 🙂 Jeśli Zencal nie spełni Twoich oczekiwań, to będziemy myśleć dalej 🙂
20/09/2023 o 20:16 #104030Gabi (infoblogerka.pl)
ModeratorHej, czy mamy szukać jakiegoś innego rozwiązania? 🙂
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.