- Ten temat ma 5 odpowiedzi, 2 głosy, a ostatnio został zaktualizowany 2 lata, 7 miesięcy temu przez .
Wyświetlanie 6 wpisów - od 1 do 6 (z 6 w sumie)
Wyświetlanie 6 wpisów - od 1 do 6 (z 6 w sumie)
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.
Oznaczony: plik
Jaki może być powód tego, że klientka nie może pobrać ze swojego konta pliku, ebooka, który zakupiła:
„Pobieram z konta. Po ściągnięciu jest informacja że plik może być uszkodzony.”
A sprawdzałaś ten plik czy jest działający przed dodaniem do produktu? Jeśli masz pewność, że jest dobry, to powodem mógł być jakiś problem z internetem przy pobieraniu i sugerowałabym jej ponowne pobranie a jak nei będzie działać to z innego urządzenia lub przeglądarki.
Tak. Plik działał. Inni klienci nie mają problemów i pobierają. To jest jedyny przypadek.
W takim razie sugerowałabym jej ponowne pobranie, brzmi jakby był problem przy pobieraniu. Tak jak wyżej, jak to nie pomoże to można jeszcze spróbować w panelu jej przegenerować uprawienia, a jak jeszcze to nie pomoże to po prostu poza platformą bym jej wysłała. Jeśli by się jeszcze ktoś zgłosił z takim problemem to wtedy byłby to znak, że problem jest w platformie, ale jak reszcie działa to ewidentnie coś u niej.
dziękuję 💚🙂
Do usług!
SERIO! TO TEN MOMENT! NIE CZEKAJ!
Zapisz się w poniższym formularzu i NIE PRZEGAP najbliższych wydarzeń!

Zacznij realizować marzenia o własnym biznesie online! Wydarzenia, nabory, wyzwania - zapisz się, żeby nic nie przegapić!
© 2024 Strona WWW stworzona z pasją przez Olę Gościniak.