- Ten temat ostatnio został zaktualizowany 1 rok, 6 miesięcy temu przez Ola Gościniak.
- AutorWpisy
- 01/05/2023 o 17:18 #94286Klaudia StawiarskaUczestniczka
Bardzo proszę o pomoc!
Nastąpiła bardzo dziwna sytuacja…
Stworzyłam kursy i pakiety, wg instrukcji w kursie Oli i wskazówek na forum.
Wydawałoby się, że wszystko działa w porządku, ale niestety występuje “dziwny problem”, którego nie mam pomysłu jak rozwiązać. Chodzi o to, że klient kupując pakiet w którym ma 3 produkty, do 2 ma dostęp i może od razu przejść do lekcji, a 1 produkt jest tak jakby zablokowany, ponieważ w Learnpress nie ma przycisku “kontynuuj” po zakupie, tyle wciąż jest “KUP TERAZ”.
Sprawdziłam linki i wszystkie ustawienia. Wszystko się zgadza, dokładnie tak jak z poprzednimi produktami. Tylko ten jeden, najważniejszy produkt nie daje dostępu. O co tu chodzi?Bardzo proszę o pomoc…. Ruszyła już moja kampania sprzedażowa kursu i pakietów, i teraz kiedy ludzie kupują pakiet, nie mogą się dostać do głównego produktu.
Co mogę zrobić?
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
01/05/2023 o 18:53 #94287Klaudia StawiarskaUczestniczkaZrobiłam test, stworzyłam nowy prowizoryczny produkt, ustaliłam wszystkie ustawienia tak jak w poprzednich produktach i dzieje się dokładnie to samo, co opisałam powyżej. To znaczy, po zakupie produktu, klient otrzymaj link do pobrania w panelu “moje konto”, i kiedy kliknie w link, to przenosi go na stronę kursu i zamiast przycisku “kontynuuj”, jest “kup teraz”.
Inne produkty, które wcześniej dodałam do sklepu, bez problemu się udostępniają…także już całkowicie jest zmieszana o co tu chodzi…
02/05/2023 o 22:16 #94338Kaja RzeczkowskaModeratorkaUch, to musi być niezwykle frustrujące 🙁
Obstawiałabym, że istnieje problem pomiędzy synchronizacją pomiędzy WooCommerce a LearnPress dla tych dwóch produktów, więc:
– sprawdziłabym jeszcze, czy są na pewno poprawnie powiązane, czy zgadzają się identyfikatory
– czy kurs na pewno ma ustawiony dostęp
– czy jednak istnieje jakakolwiek różnica w konfiguracji tych dwóch produktów w porównaniu z pozostałymi produktami
– czy wtyczki LearnPress i WooCommerce są aktualne
– czy pomogłoby wyłączenie którejś z wtyczek albo zmiana motywu na domyślny (czasami to kwestia konfliktu)
– czy pomogłoby wyczyszczenie pamięci podręcznej z wtyczki do cache, jeśli masz
– czy statusy zamówień są ustawione poprawnieNiestety osobiście nie zetknęłam się nigdy z taką sytuacją. Ale jutro będzie nasza czarodziejka Ola i mam nadzieję, że przyjdzie z odsieczą.
02/05/2023 o 22:16 #94339Kaja RzeczkowskaModeratorkaUch, to musi być niezwykle frustrujące 🙁
Obstawiałabym, że istnieje problem pomiędzy synchronizacją pomiędzy WooCommerce a LearnPress dla tych dwóch produktów, więc:
– sprawdziłabym jeszcze, czy są na pewno poprawnie powiązane, czy zgadzają się identyfikatory
– czy kurs na pewno ma ustawiony dostęp
– czy jednak istnieje jakakolwiek różnica w konfiguracji tych dwóch produktów w porównaniu z pozostałymi produktami
– czy wtyczki LearnPress i WooCommerce są aktualne
– czy pomogłoby wyłączenie którejś z wtyczek albo zmiana motywu na domyślny (czasami to kwestia konfliktu)
– czy pomogłoby wyczyszczenie pamięci podręcznej z wtyczki do cache, jeśli masz
– czy statusy zamówień są ustawione poprawnieNiestety osobiście nie zetknęłam się nigdy z taką sytuacją. Ale jutro będzie nasza czarodziejka Ola i mam nadzieję, że przyjdzie z odsieczą.
02/05/2023 o 23:55 #94343Klaudia StawiarskaUczestniczkaHej Kaja,
Dziękuję za odpowiedź.
Zatem sprawdziłam to co napisałaś:
–odp: produkty są poprawnie powiązane w Woocommerce i Leanpress, – identyfikatory się zgadzają (rozumiem, że chodzi o linki)
— czy kurs na pewno ma ustawiony dostęp
odp: nie bardzo rozumiem gdzie i jak ma być ustawiony dostęp
-– czy jednak istnieje jakakolwiek różnica w konfiguracji tych dwóch produktów w porównaniu z pozostałymi produktami
odp: nie ma żadnej różnicy. Sprawdziłam 10 razy. Przetestowałam nawet poprzez dodanie nowego produktu testowego, i występuje ten sam problem.
-– czy wtyczki LearnPress i WooCommerce są aktualne
odp: tak są aktualne
–- czy pomogłoby wyłączenie którejś z wtyczek albo zmiana motywu na domyślny (czasami to kwestia konfliktu)
odp: którą wtyczkę mam wyłączyć? skąd mam to wiedzieć? Zmiana motywu na domyślny? (nie rozumiem) – wykupiłam specjalnie wersje premium motywu Ashe, żeby nie było żadnych ograniczeń. Co sugerujesz poprzez “zmianę motywu na domyślny”?
–czy pomogłoby wyczyszczenie pamięci podręcznej z wtyczki do cache, jeśli masz
odp. nie ma wtyczki do cache
– czy statusy zamówień są ustawione poprawnie
odp. tak statusy zamówień są ustawione jak “zrealizowane”Zaczynam wątpić, że moja platforma kursowa na wtyczce Learnpress będzie kiedykolwiek poprawnie funkcjonować 🙁
03/05/2023 o 22:27 #94356Klaudia StawiarskaUczestniczkaNiestety wciąż nie otrzymałam odpowiedzi na mój problem. Kiedy mogę się spodziewać jakiejś pomocy? Dołączając do kursu myślałam, że jest to “Akadamia Interaktywna:, ale niestety wygląda na to, że jest PASYWNA. Czekam na odpowiedzi po kilka dni…
04/05/2023 o 21:54 #94380Katarzyna MasztallerModeratorkaHej Klaudia! Przekazałam informacje o Twoich problemach ( z tego i innych wątków) całemu zespołowi i wspólnie będziemy pracować nad ich rozwiązaniem. Trafiłaś akurat z problemami na okres majówki, gdzie dostępność moderatorek była mniejsza :(.
05/05/2023 o 12:12 #94404Ola GościniakOpiekunka forumHej Klaudia, piszę do Ciebie na maila w tej sprawie. Indywidualnie postaramy się to rozwiązać.
- AutorWpisy
- UWAGA! Forum tylko dla studentek i studentów Interaktywnej Akademii WordPressa Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.