Uch, to musi być niezwykle frustrujące 🙁
Obstawiałabym, że istnieje problem pomiędzy synchronizacją pomiędzy WooCommerce a LearnPress dla tych dwóch produktów, więc:
– sprawdziłabym jeszcze, czy są na pewno poprawnie powiązane, czy zgadzają się identyfikatory
– czy kurs na pewno ma ustawiony dostęp
– czy jednak istnieje jakakolwiek różnica w konfiguracji tych dwóch produktów w porównaniu z pozostałymi produktami
– czy wtyczki LearnPress i WooCommerce są aktualne
– czy pomogłoby wyłączenie którejś z wtyczek albo zmiana motywu na domyślny (czasami to kwestia konfliktu)
– czy pomogłoby wyczyszczenie pamięci podręcznej z wtyczki do cache, jeśli masz
– czy statusy zamówień są ustawione poprawnie
Niestety osobiście nie zetknęłam się nigdy z taką sytuacją. Ale jutro będzie nasza czarodziejka Ola i mam nadzieję, że przyjdzie z odsieczą.