Cześć,
Jest mi trochę głupio odpowiadać standardową odpowiedzią admina, ale “dziwne, u mnie działa”, Twoja strona się wyświetla bez zarzutu. Czy coś sama naprawiłaś od czasu poproszenia o pomoc? 🙂
Pisanie do hostingu = odezwanie się do supportu firmy, w której masz hosting. Różne firmy oferują poprzez swoją stronę różne formy, najczęściej jest to czat, formularz kontaktowy albo mail, czasami telefon. W LH.pl najprościej jest moim zdaniem odezwać się na czacie wyświetlającym się w prawym dolnym rogu ich strony, odpisują zwykle w kilka minut.
Czasami, przy okazji zmian, aktualizacji wtyczek czy motywów, instalowania nowych wtyczek strona na WordPressie przestaje się wyświetlać poprawnie. Dlatego ważne, żeby robić kopie zapasowe (będzie o tym w kursie w ostatnim module, Pewność), przy czym firma hostingowa też zazwyczaj robi kopie i jeśli nie masz własnej, a strona Ci nie działa, prosty mail do firmy hostingowej “proszę o przywrócenie strony x z kopii z dnia tego i tego” załatwi wtedy sprawę. Ale najlepiej mieć własną kopię. I wtedy naprawdę nie ma się czego bać 🙂
Przez 13 lat pracy nad swoimi i nieswoimi stronami miałam dosłownie jedną sytuację, kiedy straciłam stronę – niezbyt fajną, ale tanią firmę hostingową zaatakował haker z Korei. Wykasował i stronę, i kopie zapasowe w firmie hostingowej, a ja nie miałam własnej kopii (mój błąd). A i wtedy kolega-informatyk dokonał cudu i po kilku dniach przywrócił stronę w nie wiem jaki sposób.
Mam nadzieję, że Cię uspokoiłam, a jeśli nadal masz jakieś problemy techniczne, to śmiało pisz! 🙂