Cześć, wszystko masz aktualne na stronie? Jaki tam jest motyw? Co możesz zrobić “na już”:
– różne wersje strony którą widzisz Ty i twój klient może być spowodowana cacheowaniem strony. Klient może widzieć tę wersję sprzed Twoich zmian, którą ma w pamięci podręcznej. Jeśli masz taką wtyczkę to wyczyść cache.
– możesz też wyłączyć wszystkie wtyczki i sprawdzić, czy wtedy jest ok, jeśli tak to oznacza, że masz jakiś konflikt i trzeba zidentyfikować która wtyczka go powoduje i zastąpić ją inną, albo całkiem z niej zrezygnować,
– jeśli strona nie jest w ogóle przystosowana do wyświetlania na telefonie to jest szansa, że wtyczka którą zainstalowałaś powoduje problem, bo wymuszasz nie wersję mobilną całej witryny, a zwykłe menu typu hamburger, które zastępuje obecne, standardowe. Ewentualnie jest błędnie skonfigurowana. Zainstaluję ją na testowym WordPressie i zobaczę co tam jest, bo nigdy jej nie używałam.
Najlepiej jakbyś podesłała link i nazwę motywu, którego strona używa bo inaczej to strzelanie na ślepo gdzie może być problem.