#109308
Miranda Rutczyńska
Uczestniczka

Cześć Paweł,
dziękuję za wskazówki. Usunęłam polskie nazwy, niestety nie pomogło. Dezaktywowałam też wtyczkę restrict. Sprawdziłam linki, ale nie wiem co dalej z tym zrobić. Po zrealizowaniu zamówienia generuje się link

O mnie


a tam komunikat “Nie znaleziono pliku Przejdź do sklepu”. Zrobiłam screeny ustawień produktu i dozwolonych katalogów pobierania, będę wdzięczna jeśli zerkniesz:
https://docs.google.com/document/d/1Ts4beDchdlgFmMVrqQbjFZmrq3tuHA6N/edit?usp=drive_link&ouid=105091471582518390769&rtpof=true&sd=true

Dzieje się to niezależnie, czy robię to na koncie admina czy testowego klienta. Jak wkleję link https://mistrzynifinansow.pl/kursy/mistrzyni-finansow-kurs-online/
zalogowana na testowego klienta, to normalnie jest dostęp do materiałów. Więc coś chyba źle się link generuje przy realizacji zamówienia, ale totalnie się nie znam i nie wiem co z tym począć.

Będę wdzięczna za dalsze wskazówki i z góry dzięki!

Pozdrawiam,
Miranda