Dopytam Olę. W Google Analytics były dopiero co spore zmiany i film rzeczywiście mógł się mocno zdezaktualizować.
 Przy podpinaniu statystyk zasadniczo potrzebne są trzy kroki:
 – stworzenie konta, np. noszącego nasze imię i nazwisko
 – stworzenie usługi, bazującej na naszej stronie internetowej (albo aplikacji)
 – połączenie statystyk z naszą stroną poprzez wrzucenie kodu od GA do wtyczki podanej przez Olę albo poprzez wrzucenie identyfikatora pomiaru (G-DZIWNYCIĄGLITER) do wtyczki do integracji z GA wymagającej takiego identyfikatora.
 Jeśli udało Ci się przejść przez wszystkie trzy (a na pewno przeszłaś przez pierwsze dwa, bo o tym mówi wprost Twój komunikat), to wszystko jest OK.
 Wchodź co jakiś czas w zakładkę „czas rzeczywisty” w statystykach, będąc w innej karcie na swojej stronie internetowej, żeby się o tym przekonać.   Jutro, najpóźniej pojutrze powinnaś tam widzieć przynajmniej liczbę „1” – Ciebie. I to będzie gwarancja, że Ci się udało.
 A jeśli nie przeszłaś kroku trzeciego, to dawaj znać 🙂
