Co jest lepszym rozwiązaniem dla Ciebie? Samodzielne zakładanie sklepu internetowego, czy zlecenie tego zadania komuś innemu? Sprawdź, czy zrobić sklep samodzielnie? A może oddelegować to zadanie programiście?
Samodzielne zakładanie sklepu internetowego
To dobre rozwiązanie, jeśli masz nieco więcej czasu i chcesz zaoszczędzić. Samodzielne założenie sklepu internetowego na WordPressie z wykorzystaniem wtyczki WooCoommerce wcale nie jest trudne! Nie potrzebujesz do tego umiejętności programowania, a tylko czytania ze zrozumieniem. W ten sposób krok po kroku możesz skonfigurować własny sklep online. To świetny pomysł, jeżeli nie masz środków na zatrudnienie profesjonalnego programisty. Dzięki własnemu zaangażowaniu jesteś w stanie stworzyć w pełni działający i funkcjonalny sklep online dostosowany idealnie do potrzeb swoich klientów.
Plusy samodzielnego wyklikania sklepu
Tym samym z tego powodu nie warto decydować się na osobę, która stworzy tani sklep internetowy. To zajęcie wymaga czasu i zaangażowania, dlatego wybranie najtańszego rozwiązania często wiąże się z niższą jakością. Tak jak wspominałam, dzięki swojemu zaangażowaniu będziesz w stanie stworzyć o wiele lepszy sklep online. W tym konkretnym przypadku samodzielne zakładanie sklepu internetowego będzie zdecydowanie lepszym pomysłem. Dlaczego? Bo nie tylko zaoszczędzisz np. na promocję sklepu, ale także doskonale dostosujesz go do swoich potrzeb i nauczysz się obsługiwać — od A do Z. To wygeneruje kolejne oszczędności w przyszłości, bo nie będzie potrzeby zatrudnienia specjalisty do obsługi sklepu online.
Zlecenie sklepu internetowego
Nie zawsze jednak samodzielne zakładanie sklepu internetowego jest rozwiązaniem idealnym. Jeśli masz mało czasu, nie masz cierpliwości, ani potrzeby nauki WooCommerce, to zatrudnij programistę, który stworzy idealny sklep internetowy dla Ciebie bądź skorzystaj z gotowych platform sprzedażowych, takich jak Shoplo i Prestashop. Dzięki temu zyskasz wymarzony sklep online i bez problemu zaczniesz sprzedaż swoich produktów, niezależnie od tego, czy wybierzesz produkty cyfrowe, czy fizyczne.
Co chcesz sprzedawać w sieci?
Daj znać w komentarzu, jaki masz pomysł na swój produkt? Chcesz sprzedać produkty fizyczne lub elektroniczne? A może tak, jak w moim przypadku: i takie i takie?
4 Komentarze
Nawet jeśli ktoś chce zlecić sklep internetowy i tak powinien usiąść samodzielnie do podstaw, do organizacji produktów, wtyczek, rozszerzeń, integracji, żeby mieć świadomość tego na co wydaje pieniądze.
Problemem przedsiębiorców nie jest wejście w posiadanie sklepu, to jest całkiem łatwe.
Rentowność przedsięwzięcia będzie zależała od trafnego wybrania niszy/produktów, zrobienia segmentacji rynku i wyodrębnienia na nim grup/y docelowej oraz najważniejsze, opracowanie planu jakimi kanałami dotrzeć do tych klientów. Z doświadczenia wiem, że ponad połowa osób startujących z e-commerce nie przyłoży uwagi ani do strategii ani też do określenia kanałów dystrybucji.
Dodatkowo spora część osób kupi stronę jak najtaniej, bo po co przepłacać 🙂 A potem płacz, że wprowadzenie poprawek kosztuje dwa razy tyle co sama strona, która nawet po poprawkach nie jest dobrze zoptymalizowana.
Zgadzam się z przedmówca każdy powinien od podstaw sam się uczyć jak programowania szkoły cie tego nie nauczą