Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
- Paulina AnczykowskaUczestniczka
Melduję, że po wykonaniu kopii zapasowej i aktualizacji wszystkich wtyczek i motywu, komunikat nadal widniał na stronie. Spróbowałam krok po kroku metody Pawła i pokazał się dodatkowy komunikat, który wskazywał błąd w pliku (dokładnie tą linijkę, którą dopisałam). Więc usunęłam ją z powrotem i znalazłam plik i linijkę, które odpowiadały za błędy, wykminiłam, że chodzi o wtyczkę “Demo Importer”, której już użyłam i jej nie potrzebowałam. Jak usunęłam wtyczkę – błędy zniknęły 🙂
Paulina AnczykowskaUczestniczkaHej! Rzeczywiście nie miałam czasu, bo kurs przerabiałam już jakiś czas temu i dużo pozapominałam, więc przypomnienie sobie jak nie zepsuć całego świata i zrobić kopię, a potem umieć jej użyć wymaga, żebym jeszcze raz przejrzała tą lekcję 🙂 Już było tak, że jedną rzecz ruszyłam i potem nie wiedziałam jak odkręcić i robiłam od nowa.
Ale zaplanowałam to zrobić jutro/pojutrze, więc będę się odnosić 🙂- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 11 miesięcy, 1 tydzień temu przez Paulina Anczykowska.
Paulina AnczykowskaUczestniczkaAkceptuję zasady
- AutorWpisy