Otagowano: ,

  • Autor
    Wpisy
  • #115025
    Klaudia Michalska
    Uczestniczka

    Dostałam taką wiadomość :

    Wystąpiły problemy z wysyłaniem żądań w trybie na żywo do punktu końcowego webhooka powiązanego z Twoim kontem xxxxxx. Stripe wysyła zdarzenia webhook na Twój serwer, aby powiadomić Cię o aktywności na Twoim koncie Stripe, takiej jak zrealizowana wypłata lub nowo utworzona faktura.

    Adres URL uszkodzonego punktu końcowego webhooka to : https://www.xxxxxxxx.pl/wp-json/wc-stripe/v1/webhook

    Ty (lub ktoś z Twojego zespołu) skonfigurowałeś swoje konto Stripe tak, aby wysyłało zdarzenia na ten adres URL. Punkty końcowe webhooka swojego konta możesz zmienić w panelu kontrolnym .

    W większości przypadków awaria webhooka nie ma wpływu na Twoje płatności ani wypłaty. Jednakże:

    Jeśli korzystasz z subskrypcji, polegamy na punkcie końcowym Twojego webhooka, aby powiadamiać Cię o nowych fakturach. Faktury te mogą być opóźnione do trzech dni, jeśli Twój punkt końcowy nie będzie w stanie ich pomyślnie odebrać.

    Jeśli korzystasz z usługi Checkout i polegasz na zdarzeniu checkout.session.completed w ramach procesu realizacji zakupu , powinieneś przejrzeć zrealizowane płatności, aby upewnić się, że wszystkie ostatnie zakupy zostały zrealizowane.

    Próbowaliśmy wysłać powiadomienia o zdarzeniach do tego punktu końcowego 241 razy od pierwszego niepowodzenia 16 czerwca 2024 r. o 19:42:03 czasu UTC. Jeśli ten punkt końcowy jest ważny dla Twojej aplikacji, spróbuj rozwiązać problem. Jeśli nie potrzebujesz tego punktu końcowego webhooka, możesz go usunąć z ustawień webhooka Stripe . Przestaniemy wysyłać powiadomienia o zdarzeniach do tego punktu końcowego webhooka do 25 czerwca 2024 r. o godzinie 19:42:03 czasu UTC.

    Oto podsumowanie błędów, które otrzymaliśmy podczas próby wysłania zdarzeń webhooka:

    W przypadku 240 żądań wystąpiły inne błędy podczas wysyłania zdarzenia webhook.
    1 żądanie nie mogło połączyć się z serwerem powiązanym ze zdarzeniem webhook.

    Aby Stripe mógł uznać, że zdarzenie webhook zostało pomyślnie dostarczone, musisz zwrócić dowolny kod stanu z zakresu od HTTP 200 do 299.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat tych błędów i sprawdzić ostatnią aktywność na swoim koncie, pełny zestaw zdarzeń i dzienników żądań znajdziesz w Panelu kontrolnym.

    Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat korzystania z webhooków, zalecamy zapoznanie się z naszą dokumentacją . ”

    Te webohooki ustawiałam z jakimś tutorialem z yt, ale kompletnie nie wiem czy zrobiłam to ok, ale skoro przychodzą takie wiadomości to jest coś nie tak, ale nie wiem co ;p

    #115028
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, próbowałaś się kontaktować z jakiś supportem Stripe? To co byś mogła sprawdzić czy na pewno te ustawienia masz zrobione poprawnie – po prostu przejść całą konfigurację jeszcze raz. Nie korzystam ze Stripe za bardzo, poszukam jakichś informacji i wrócę jak coś będę miała. Gdyby pojawiły się jakieś zmiany to daj znać.