- Ten temat ostatnio został zaktualizowany 1 rok temu przez Paweł Zieliński.
- AutorWpisy
- 13/12/2023 o 13:57 #108237AniaUczestniczka
cześć!
mam problem 😉
z wtyczką tutor – dwie osoby zgłosiły się do mnie, że zniknął im dostęp do kursu. nie mam pojęcia jak to się stało.
i stąd trzy pytania:
1. czy ktoś wie, jaka może być przyczyna?
2. czy ktoś wie, gdzie ustawia się czas dostępu do kursu w tutorze? szukałam wszędzie, na necie są informacje, ale ja nie mam takiego okienka na wpisanie czasu trwania kursu.
3. czy da się jakoś przyznać komuś kurs “ręcznie”? Wiem, że z ebookami się tak da, ale czy z dostępem do kursu? Radzę sobie tak, że tworzę kod rabatowy na cały produkt, ale to trochę upierdliwe i dla mnie i dla kursanta 😉będę wdzięczna za wszystkie wskazówki!
🙂13/12/2023 o 19:36 #108294Gabriela KurowskaModeratorkaHej, nie korzystałam do tej pory z Tutora, dobrze mi z LearnPressem, ale spróbuję zaraz zainstalować i sprawdzę, jakie są opcje. Między czasie możesz spróbować wygenerować uprawnienia do pliku bezpośrednio z zamówienia Woocommerce. Jest tam taka opcja “ponownego generowania uprawnień”. Koniecznie sprawdź też, czy masz wszystko zaktualizowane. Daj znać, a ja postaram się pogrzebać i wrócę jak coś uda mi sie ustalić.
13/12/2023 o 20:44 #108308Gabriela KurowskaModeratorkaHej, pogrzebałam nieco i dowiedziałam się, że włączenie wygasania dostępu do kursu jest możliwe od wersji 1.8.2 – w ustawieniach kursów (Tutor LMS > ustawienia > kursy) trzeba ją najpierw włączyć globalnie, ale ja tego ustawienia nie znalazłam. Ponadto produkt wirtualny do pobrania ma taką opcję jak “limit pobrań” oraz ważność wygaśnięcia pobierania. “Wpisz liczbę dni, po których pobieranie wygaśnie albo pozostaw puste.” Po upłynięciu tego czasu klient przestaje mieć dostęp do kursu. Może tam są jakieś limity? Daj znać, jak coś to będziemy szukać 🙂
14/12/2023 o 10:39 #108375AniaUczestniczkaHej Gaba! Dzięki za odpowiedź. No tak, ja mam nowszą wersję tutora i jest ten problem z ustawieniem czasu trwania…dalej tego nie znalazłam.
W woocommerce przy produkcie mam wpisane 365 dni więc to chyba nie to 🙁 dziwna sprawa 😉14/12/2023 o 13:21 #108446Katarzyna MasztallerModeratorkaHej Aniu!
A czy kontaktowałaś się może z twórcami Tutora? Czasami są takie problemy, że tylko twórcy znają rozwiązania.
15/12/2023 o 16:53 #108758Paweł ZielińskiModeratorkaCześć Ania,
w bezpłatnej wersji nie da się ustawić czasu dostępu – przynajmniej ja nie znalazłem takiej opcji.
A tu link jak to zrobić w płatnej wersji:
Tu lista co się da a czego się nie da zrobić w darmowej wersji:
Możliwe że woocomerce będzie nad tym wstanie zapanować.Pozdrawiam,
Paweł - AutorWpisy
- UWAGA! Forum tylko dla studentek i studentów Interaktywnej Akademii WordPressa Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.