Otagowano: 

  • Autor
    Wpisy
  • #117114
    Lecabel
    Uczestniczka

    Hej,
    Mam pytanie dotyczące stworzenia strony, gdzie mogłabym po zalogowaniu się mieć dostęp do
    -Gotowe zgody zabiegowe i podpisy
    -Pełna historia zabiegowa
    -Historia wizyt i karty pacjentek.
    Czy można to zrobić?

    #117115
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, postaram się coś wymyślić. Potrzebuję kilka odpowiedzi:
    – czy te zgody zabiegowe chciałabyś zbierać online czy ręcznie na wizycie np. na papierze z podpisem a potem wrzucać skan na stronę?
    – w jakiej formie zbierasz historię zabiegową? np. skany notatek ręcznych czy raczej elektronicznie to zapisujesz np. w Wordzie albo w innym programie?
    – czy pacjentki miałyby mieć dostęp do własnych kont i chcesz umożliwić im logowanie czy to ma być tylko system dla Ciebie?

    #117116
    Lecabel
    Uczestniczka

    Hej,
    -tak, zgody chciałabym mieć online, mogą być do wydruku ale chciałabym wersje cyfrowe
    – papierowej i segregator.
    – tylko da mnie i personelu, po zalogowaniu do strony.

    #117117
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, to to co mi przychodzi do głowy to:
    Możesz spróbować dopasować do tego celu WordPress na własną rękę i:
    – do zbierania zgód możesz użyć wtyczki WP Forms. Służy do tworzenia formularzy. W wersji płatnej pozwala na przechowywanie wypełnionych formularzy w panelu WordPressa
    – co do historii zabiegowej, to jeśli chcesz mieć archiwum na stronie to albo by trzeba było się przerzucić na spisywanie tego elektronicznie i uzupełnianie na stronie albo zeskanowanie całej dokumentacji i wrzucenie na stronę (lub połączenie tych dwóch elementów)
    – z pomocą wtyczki takiej jak np ACF możesz stworzyć nowy typ treści, tak by możliwe było dodawanie profili pacjentek na analogicznej zasadzie jak np. Wpisy na blog, gdzie możesz przechowywać takie dane o pacjentkach jakie chcesz. Tu by trzeba było zadbać też o zabezpieczenie tego w taki sposób, aby te dane nie zostały opublikowane na stronie która jest widoczna dla wszystkich, np wtyczką typu restrict albo stworzenie osobnej instalacji WordPressa, która będzie tylko do użytku wewnętrznego.

    Możesz też skorzystać z gotowego rozwiązania jakim może być wtyczka CRM (na pewno trzeba by było sprawdzić kilka i wybrać taką jaka najbardziej odpowiadałaby Twoim oczekiwaniom), zerknij na HubSpot CRM albo Jetpack CRM. To mogą być duże systemy i z pewnością nie każdą opcję wykorzystasz, ale może takie rozwiązanie będzie Ci bardziej odpowiadać.

    Każda z tych opcji ma swoje plusy i minusy. WordPress służy przede wszystkim do tego by opublikować stronę dostępną dla każdego, a nie jest typową bazą danych o klientach, więc na etapie projektowania takiego systemu trzeba będzie dobrze przemyśleć każdą funkcję.

    #117120
    Lecabel
    Uczestniczka

    Hej,
    super, to zobaczymy co z tego wyjdzie, bo już widzę dużo pracy 😀

    #117140
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Z pewnością trochę będzie. Jeśli będę Ci mogła jakoś pomóc to daj znać 🙂

    #117684
    Lecabel
    Uczestniczka

    Hejka, dobrze dam znać, aktualnie nie mogę pozbyć się podwójnego menu na stronie tworzonej w ramach kursu.
    W dodatku podświetla się na czarno przy przesuwaniu kursora…Dlaczego mam poczucie, że jak już myślę, że kumam, to dzieje się coś takiego..i czuje się mało rozgarnięta..czy ja znajdę coś na naszym forum???

    #117819
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, aby rozwiązać ten problem będzie potrzeba więcej danych:
    – adres strony na której jest problem (najlepiej) ze ściągniętą zaślepką, jeśli jest ustawiona
    – nazwa motywu z jakiego korzystasz
    – nazwa pagebuildera z jakiego korzystasz (i jeśli jest to elementor, to czy korzystasz z header and footer builder, albo podobnej wtyczki)

    #117884
    Lecabel
    Uczestniczka

    Hej, już udało mi się rozwiązać ten problem 🙂 Dziękuje za pomoc!