• Autor
    Wpisy
  • #118963
    english4work
    Uczestniczka

    Cześć,
    weszłam ostatnio w mój WordPress i zobaczyłam, że powinnam skonfigurować: Configure Facebook Conversion API on WordPress using PixelYourSite (youtube.com) https://youtu.be/uXTpgFu2V-E?si=USftQiTSbHo13tWJ i robię to według zaleceń z filmiku, do którego link tutaj podałam i mam problem: w minucie: 1:20 tego filmu gość od IT mówi, by wygenerować Token Api no i u mnie wyskakuje info, że nie jestem administratorem …. Dziwne. Jestem pewna, że przy zakładaniu konta na FB i Fanpage właścicielem oraz administratorem jestem ja. Ja sama zarządzam moim kontem na FB (Magdalena Wasilewska – błękitny kolor w logo z białym kolorem. Zarządzam też swoim Fanpage: Business Solutions. Conversations regarding business with Mags)
    Czy wiecie może jak to można ogarnąć, aby nie wyskakiwał komunikat, że ja nie jestem administratorem i tam samym, aby mogła wygenerować Token API?
    Nie mogę się dokopać do ścieżki pt: uczyń osobę X czy Y administratorem {może faktycznie coś przeklikałam nie tak jak trzeba przy zakładaniu konta …. hmmm)
    (Napiałam do FB i od paru tygodni czekam na odpowiedź ….)
    Dziękuję.
    Pozdrawiam,
    Magdalena Wasilewska

    #118987
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, rozmawiałam kiedyś na polskim czacie z supportem, to jest chyba najszybsza droga do otrzymania odpowiedzi. Jeszcze mi się nie zdarzyło by mi odpisali na maila, wiec myślę że możesz spróbować tą drogą

    #119481
    english4work
    Uczestniczka

    Napisałam do nich w pierwszej kolejności. Nawet załączyłam im print screen i nie wiem czemu nie mam od nich feedback. /// Swoją drogą, czy mogłabyś podać swoją drogę dojścia do Chat na FB z supportem? Polski support mówisz? Ja im tradycyjnie wysłałam przez wiadomość pt help/support. Wcześniej na spokojnie odpowiadali. Nie wiem co się stało.

    Podaj proszę swoją drogę dojścia do polskiego support na FB poprzez czat. hmmmm?

    #119487

    A czy kontaktowałaś się raz czy kilka razy? Z tego co wiem, to aktualnie trzeba kilka(naście) razy pisać, aby uzyskać pomoc 🙁

    #119501
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Ja mam coś takiego jak portfolio firmowe, ale ogólnie pisałam do nich z prywatnego konta, nie fanpage. Nie jestem specjalistą od Facebooka i to było dość dawno. Na pewno trzeba próbować więcej niż raz.