- Ten temat ostatnio został zaktualizowany 1 miesiąc temu przez Gabriela Kurowska.
- AutorWpisy
- 28/10/2024 o 13:56 #118963english4workUczestniczka
Cześć,
weszłam ostatnio w mój WordPress i zobaczyłam, że powinnam skonfigurować: Configure Facebook Conversion API on WordPress using PixelYourSite (youtube.com) https://youtu.be/uXTpgFu2V-E?si=USftQiTSbHo13tWJ i robię to według zaleceń z filmiku, do którego link tutaj podałam i mam problem: w minucie: 1:20 tego filmu gość od IT mówi, by wygenerować Token Api no i u mnie wyskakuje info, że nie jestem administratorem …. Dziwne. Jestem pewna, że przy zakładaniu konta na FB i Fanpage właścicielem oraz administratorem jestem ja. Ja sama zarządzam moim kontem na FB (Magdalena Wasilewska – błękitny kolor w logo z białym kolorem. Zarządzam też swoim Fanpage: Business Solutions. Conversations regarding business with Mags)
Czy wiecie może jak to można ogarnąć, aby nie wyskakiwał komunikat, że ja nie jestem administratorem i tam samym, aby mogła wygenerować Token API?
Nie mogę się dokopać do ścieżki pt: uczyń osobę X czy Y administratorem {może faktycznie coś przeklikałam nie tak jak trzeba przy zakładaniu konta …. hmmm)
(Napiałam do FB i od paru tygodni czekam na odpowiedź ….)
Dziękuję.
Pozdrawiam,
Magdalena Wasilewska29/10/2024 o 21:40 #118987Gabriela KurowskaModeratorkaHej, rozmawiałam kiedyś na polskim czacie z supportem, to jest chyba najszybsza droga do otrzymania odpowiedzi. Jeszcze mi się nie zdarzyło by mi odpisali na maila, wiec myślę że możesz spróbować tą drogą
25/11/2024 o 16:25 #119481english4workUczestniczkaNapisałam do nich w pierwszej kolejności. Nawet załączyłam im print screen i nie wiem czemu nie mam od nich feedback. /// Swoją drogą, czy mogłabyś podać swoją drogę dojścia do Chat na FB z supportem? Polski support mówisz? Ja im tradycyjnie wysłałam przez wiadomość pt help/support. Wcześniej na spokojnie odpowiadali. Nie wiem co się stało.
Podaj proszę swoją drogę dojścia do polskiego support na FB poprzez czat. hmmmm?
25/11/2024 o 22:47 #119487Katarzyna MasztallerModeratorkaA czy kontaktowałaś się raz czy kilka razy? Z tego co wiem, to aktualnie trzeba kilka(naście) razy pisać, aby uzyskać pomoc 🙁
26/11/2024 o 17:48 #119501Gabriela KurowskaModeratorkaJa mam coś takiego jak portfolio firmowe, ale ogólnie pisałam do nich z prywatnego konta, nie fanpage. Nie jestem specjalistą od Facebooka i to było dość dawno. Na pewno trzeba próbować więcej niż raz.
- AutorWpisy
- UWAGA! Forum tylko dla studentek i studentów Interaktywnej Akademii WordPressa Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.