Otagowano: elemetor, produkt, WooCommerce
- Ten temat ostatnio został zaktualizowany 1 rok temu przez Gabriela Kurowska.
- AutorWpisy
- 29/10/2023 o 09:20 #105701Ewelina MałkińskaUczestniczka
Witam.
Nie wiem co się stało, ale mam problem z możliwością edycji w Elementorze jednego produktu. Wyświetla mi informacje o błędzie krytycznym. Inne produkty tego problemu nie mają. Mogę je edytować w Elementorze i nic się nie dzieje.
Nie dostałam żadnego powiadomienia na skrzynkę. Wchodząc na stronę tego produktu od strony klienta, nie wyświetla mi na tej stronie żadnego problemu. Co ciekawe – produkt nawet został kupiony –> https://blaskkobiety.pl/sklep/chce-wwwiecej/Nie wiem co się dzieje i nie wiem kiedy to się stało. Wyszło przez przypadek. Dlatego kopia zapasowa raczej nic nie zmieni. A sporo już się zadziało na stronie. Przestrzeń jest zwiększona. Miejsce na dysku jeszcze mam.
Sytuacja zadziałała się jeszcze przed aktualizacją Elementora.
1. Wyłączałam i włączałam wszystkie wtyczki po kolei (przy każdym wyłączeniu czyściłam na wszelki wypadek pliki podręczne).
2. Odinstalowałam i ponowna zainstalowałam Elementora – i nic.
3. Próbowałam utworzyć produktu od nowa i dodać zdjęcia na nowo – gdy zaczęłam tworzyć produkt od nowa informacja z niego dublowała się do produktu, który nie działał i cała strona miała już problem – rozjechała się wizualnie – trudno mi to nawet wytłumaczyć. Dziwnie to wyglądało.
4. Próbowałam zrobić klon produktu – też nic.
5. Sprawdzałam stronę pod kątem wirusa, ale wygląda ok.Był moment, że przez chwilkę było ok. Potem od nowa problem się pojawił.
Moja strona działa na motywie Zakra. Mam też WooCommerce. Działam na Elementorze (darmowej wersji).
Lh.pl poradziła to co już wszystko zrobiłam i jeszcze kontakt do Elementora. Z kontaktem się jeszcze wstrzymuję.
Na Discordzie Interaktywnej Paczki (wasze pytania) jest skopiowany komunikat (błąd krytyczny), który pojawia się na stronie.
Proszę o pomoc!!!
30/10/2023 o 07:34 #105707Ewelina MałkińskaUczestniczkaUDAŁO SIĘ!!!
Problem rozwiązany.Rozwiązanie:
Za namową Gabi z infoblogerka.pl wyłączyłam na raz wszystkie wtyczki za wyjątkiem Woocommerce i Elementora.
Włączałam każdą wtyczkę po kolei i sprawdzałam, czy coś działa, czy nie działa, sprawdzając przy każdym włączeniu pojedynczej wtyczki czy produkt można edytować w Elementorze, czy też nie oraz w trybie incognito upewniałam się czy się coś nie rozjechało.W ten sposób wyszło, że Elementor nie lubi u mnie tej wtyczki –> The Plus Addons for Block Editor.
Ciekawostką było to, że wcześniej włączałam i wyłączałam wszystkie wtyczki po kolei i efektu nie było.
Ważne, że działa, a tajemnica rozwiązana. 😄 😄 😄
Co za ulga!31/10/2023 o 16:03 #105749Kaja RzeczkowskaModeratorkaWymiatasz! Dziękuję Ci za dokładny opis problemu i rozwiązania, być może ktoś kiedyś jeszcze z Twoich doświadczeń skorzysta 🙂
01/11/2023 o 19:10 #105766Gabriela KurowskaModeratorkaCieszę się, że się udało ❤️
01/11/2023 o 19:11 #105767Gabriela KurowskaModeratorkaCieszę się, że się udało ❤️
- AutorWpisy
- UWAGA! Forum tylko dla studentek i studentów Interaktywnej Akademii WordPressa Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.