• Autor
    Wpisy
  • #111296

    Szukałam, szukałam i nie mogę znaleźć – a pamiętam, że gdzieś było tylko nie pamiętam gdzie.

    Jak dodać checkbox informujący o utracie prawa zwrotu przy produktach cyfrowych?

    #111322
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Cześć Agnieszka,
    czy masz zainstalowany ChildTheme?
    Zakładam, że tak.
    Najlepiej jest dodać kod do pliku functions.php
    Na wszelki wypadek podaję ścieżkę do pliku:

    ftp > katalog z plikami wordpress > wp-content > themes > Nazwa twojego child theme

    Wewnątrz znajdziesz plik functons.php otwierasz go np. w vsc
    https://code.visualstudio.com

    Na samym dole dodajesz poniższy kod:

    //——————————————————–
    // Zgody w formularzu woocommerce
    add_action(‘woocommerce_review_order_before_submit’, ‘pz_accept_shop_rules’, 9);
    function pz_accept_shop_rules()
    {
    woocommerce_form_field(‘pz_accept_shop_rules_id’, array(
    ‘type’ => ‘checkbox’,
    ‘class’ => array(‘form-row privacy’),
    ‘label_class’ => array(‘woocommerce-form__label woocommerce-form__label-for-checkbox checkbox’),
    ‘input_class’ => array(‘woocommerce-form__input woocommerce-form__input-checkbox input-checkbox ‘),
    ‘required’ => true,
    ‘label’ => ‘TUTJA TEKST O UTRACIE PRAWA MIĘDZY CUDZYSŁOWAMI.’,
    ));
    }

    add_action(‘woocommerce_checkout_process’, ‘pz_not_approved_shop_rules’);
    function pz_not_approved_shop_rules()
    {
    if (!(int)isset($_POST[‘pz_accept_shop_rules_id_id’])) {
    wc_add_notice(__(‘TUTAJ INFORMACJA JAK KTOŚ NIE KLIKNĄŁ W PTASZEK ‘), ‘error’);
    }
    }
    //——————————————————–

    W miejscu
    ‘label’ => ‘TUTAJ TEKST O UTRACIE PRAWA MIĘDZY CUDZYSŁOWAMI.’,
    Wstawiasz swoją zgodę do zaakceptowania.

    A tutaj
    Co się ma wyświetlić jak ktoś nie kliknie.
    wc_add_notice(__(‘TUTAJ INFORMACJA JAK KTOŚ NIE KLIKNĄŁ W PTASZEK ‘), ‘error’);

    Jak potrzebujesz więcej informacji to daj znać.
    Zrobię tutorial.

    Są podobno jakieś wtyczki, ale kolejna wtyczka nie pomaga, a tylko przeszkadza, osobiście wolę prosty kod.
    Może dziewczyny jutro pomogą z wtyczką.

    Pozdrawiam,
    Paweł

    #111323

    Dzięki za odpowiedź! Sprawdzę dzisiaj czy zadziała.
    Pamiętam że jak stawiałam stronę to gdzies w kursie Ola chyba o tym mówiła. Ale wtedy nie było mi to potrzebne i pominęłam 🤦‍♀️

    #111347

    Dobra chyba wymiękłam z tym kodem. To pewnie bardzo proste ale gubię się na samym początku. Może jednak jakaś wtyczka?

    #111566
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, jeśli nie kodem, to możesz spróbować Flexible Checkout Fields od WP Deska, tu link: https://pl.wordpress.org/plugins/flexible-checkout-fields/

    #111659

    Dzieki! Wtyczka działa! Bardzo prosta w konfiguracji.

    #111704
    Kaja Rzeczkowska
    Moderatorka

    Super, że wskazówka Gaby pomogła <3

    #116293
    Agnieszka Pawlik
    Uczestniczka

    Hej,
    chciałabym odświeżyć temat bo mam problem.
    Potrzebuję dodać też takiego checkboxa i niestety ani jeden ani drugi sposób mi nie działa.
    Jeśli chodzi o kod jak wyżej to wywaliło mi błąd krytyczny i całą stronę. Skasowałam go więc i wróciło do normy.
    Próbowałam dobre kilka razy z tą wtyczką i też nic. Zero akcji na stronie – nie pojawia się żaden checkbox. Nawet próbowałam zmieniać kolejność pól przy składaniu zamówienia, żeby w ogóle zobaczyć czy wtyczka reaguje i też nic.
    Używam motywu Kadence, mam porobione wszystkie aktualizacje.
    Można prosić o jakąś podpowiedź?

    #116295
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, są tylko te dwa sposoby na dodanie takiej opcji. Jeśli po dodaniu kodu wyświetla Ci błąd to prawdopodobnie wkleiłaś jakiś znak za mało lub za dużo, np. jakiś cudzysłów lub nawias.

    Wcześniej pisałaś, że wtyczka działa. Coś się zmieniło czy nigdy nie działała?

    Jeśli chodzi o wtyczkę, to jeśli korzystasz z wtyczki cache, to ona mogła spowodować, że nie widzisz zmian. Najlepiej ją wyłączyć i wyczyścić pamięć cache.

    #116296
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    W sumie jest jeszcze jedna opcja. W zakładce Wygląd > Dostosuj powinnaś mieć ustawienia Woocommerce i ustawienia powiadomień o regulaminie i polityce prywatności. Ja korzystam z tego rozwiązania u siebie w sklepie, możesz sobie podejrzeć 🙂

    #116309
    Agnieszka Pawlik
    Uczestniczka

    Ok, dziękuję. Posprawdzam i odezwę się rano czy się udało 🙂

    #116310
    Agnieszka Pawlik
    Uczestniczka

    Hej Gabriela,
    no niestety dalej nic 🙁
    Jeśli chodzi o kod – próbowałam uważnie znowu 2 razy. Nie pominęłam żadnego znaku, spacji ani nic nie dodałam. Za każdym razem błąd krytyczny i wywala stronę. Kopiuję go więc nie ma możliwości że czegoś nie dopisałam itp.

    Nie mam teraz zainstalowanej żadnej wtyczki do cache, wyczyściłam pamięć. Niestety też nie pomogło.
    A jeśli chodzi o wtyczkę Flexible Checkout Fields to u mnie nigdy nie działała (może pomyliłaś sobie wcześniej z drugą Agnieszką, która stworzyła ten wątek). U mnie ta wtyczka się zachowuje tak, że nie dostaję żadnych błędów, zmiany zapisane a na stronie ich nie ma.

    W zakładce Dostosuj ->woocommerce mam tylko: wiadomość w sklepie, katalog produktów, układ pojedynczego, obrazki, wyglad strony moje konto i ZAMOWIENIE (ale to jest wyszarzałe). Do tego komentarz, że formularz zamówienia mogę edytować tylko w edytorze motywy. Kiedy na to kliknę to owszem, pojawia się ten formularz, ale mogę tylko dodać: akapit, obrazek, albo separator. Nic innego nie wchodzi.
    Bardzo proszę jeszcze o jaką pomoc.

    #116340
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej,możesz podać adres strony oraz motyw jakiego używasz u siebie?

    #116341
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej,możesz podać adres strony oraz motyw jakiego używasz u siebie?

    #116345
    Agnieszka Pawlik
    Uczestniczka

    Hej,
    http://www.piramidazdrowia.com
    używam Kadence

    #116389

    Cześć, a czy próbowałaś innych wtyczek, np. WooCommerce Checkout Manager ?

    #116424
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, to Wygląd > Dostosuj > Zamówienie nie powinno być szare. Sprawdziłam teraz na swoim testowym koncie i bez żadnych dodatkowych narzędzi to działa. Możesz spróbować, tak jak Kasia pisała, z inną wtyczką.

    #116510
    Agnieszka Pawlik
    Uczestniczka

    Hej Dziewczyny,
    “zamówienie nie powinno być szare..” no ale jest szare:P nie mogę chyba tu podpiąć screena. Tak jak pisałam wyżej, mam ten edytor ale tam nie widzę możliwości zmiany tego.
    I tak, próbowałam już też tej wtyczki 🙁 walczę z tym od kilku dni i nic…:(

    #116542
    Agnieszka Pawlik
    Uczestniczka

    Znalazłam błąd! I go usunęłam 🙂 Problem rozklikany.
    Może są jakieś prace nad tym motywem bo dokopałam się do komentarza: “„Flexible Checkout Fields” nie obsługuje jeszcze tego bloku. Może to wpłynąć na doświadczenia klientów. Dowiedz się więcej”
    Dziękuję.

    #116544
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Tak, czasem mała rzecz potrafi popsuć i trzeba głębiej poszukać przyczyny 🙂 Cieszę się, że dałaś radę 🙂