• Autor
    Wpisy
  • #92262
    Ania Króliczek
    Uczestniczka

    Dzień dobry!
    Mam kilka pytań i będę wdzięczna za pomoc 🙂

    1. Czy przy wtyczce contact 7 może być dodany kafalek o zapisnie na newsletter? Jeśli tak, to jak to zrobić? (jeśli w kursie jest info na ten temat to dajcie tylko znać, że będzie, bo nie przerobilam jeszcze całego kursu:))

    2. Na stronie mojego kolegi, którą pomagałam mu stworzyć, nie działa formularz kontaktowy. Wyskakuje error 401 – brak autoryzacji. Próbowałam rozwiązać trudności na różne sposoby (różne formularze, wtyczki WP Mail SMTP), ale nic nie zadziałało. Zauważyłam też, że gdy dodawałam użytkownika i miał do niego dotrzeć e-mail to też nigdy nie docierał. Jak to naprawić?

    3. Czy można zainstalować inny motyw dla całej strony, a inny dla bloga, który na tej stronie się znajduję?

    4. W jaki sposób najlepiej przenosić strony dla klientów? Obecnie pracuję u siebie na hostingu i przenoszę strony klientom jak są gotowe. Korzystam do tego celu z wtyczki Wp all in one migration. Czy ten sposób jest Ok, czy można to zrobić inaczej, lepiej?

    5. Rozważam w przyszłości sprzedaż swoich szablonów i zastanawiam się, w jaki sposób je pakować i udostępniać klientom. Wtyczka wp all in one migration jest fajna, ale powoduję, że zmienione zostaje też hasło, a ja jestem jako admin. W jaki sposób się to robi? 🙂

    Będę bardzo wdzięczna za pomoc 🙂
    Miłego dnia!

    #92296
    Klaudia Łapa
    Moderatorka

    1. Tak da się. Contact form ma pierdyliard rozrzerzeń. Najczęściej można je dodać w formie checkboxa
    2. prawdopodobnie jest to spowodowane konfiguracją wtyczki lub serwera, która blokuje dostęp do punktu końcowego API WP-JSON REST. Skoro easy wp smtp nie dał rady to szukałabym problemu we wtyczkach współistniejących. Wyłacz wszystkie i zobacz czy działa
    3. Nie
    4. Ja robię na na dwa sposoby: ręcznie kopiuję pliki z serwera i bazę. Albo sposób drugi: mam zapis w umowie, że do momentu zapłaty całości wynagrodzenia udzielam licencji na uzytkowanie (do czasu zapłaty faktury) i robię na hostingu i domenie klienta, żeby się z przenoszeniem nie babrać 🙂
    5. Tu nie pomogę niestety

    #92298
    Paulina Koprowska
    Uczestniczka

    Jakie jest hasło do rozsypanki z pierwszej lekcji?
    Hasło do konta nie wchodzi

    #92317
    aneta.rutkowska
    Uczestniczka

    Hej!

    Ad.4 Podzielę się doświadczeniem z LH.pl, gdzie współpracujemy z Partnerami (agencje interaktywne, webdeveloperzy, freelancerzy) i podpatrujemy ich praktyki. 😉

    Rekomenduję takie rozwiązanie:

    1. Zakładasz konto w LH.pl i 1 kliknięciem dołączysz do programu partnerskiego. W panelu klienta automatycznie generuje Ci się kod -20% na hosting dla Twoich klientów. Następnie wysyłasz klientom taki poradnik: https://www.lh.pl/pomoc/doc/jak-zamowic-hosting-w-lh-pl-z-kodem-od-partnera/ oraz wskazujesz miejsce zamówienia domeny lh.pl/domeny + przekazujesz kod -20% na hosting.

    2. Klient zamawia obie usługi i samodzielnie je opłaca. Następnie klient udostępnia Ci swój hosting do zarządzania na czas, na jaki się umówicie lub bezterminowo. Mamy wideo instrukcję tego udostępniania: https://youtu.be/cMD5LiI8PJw klientowi zajmie to ok. minuty.
    W wyniku tego udostępnienia w Twoim panelu klienta pojawi się hosting Twojego klienta. Ponadto będziesz mogła wysyłać do supportu LH zgłoszenia w imieniu Twojego klienta i autoryzować je.

    Mając dostęp do serwera klienta, możesz stronę od razu budować u Klienta lub, jeśli praktykę masz taką, by najpierw budować u siebie, a następnie przenosić na klienta, zlecasz to po prostu nam i w LH.pl migrujemy stronę za darmo na wskazany zakupiony hosting. Robimy to w ciągu max. 2 dni roboczych. Przy migracji możemy też zmienić linki z domeny technicznej np. serwer1234567.lh.pl/strona-klienta na domenę docelową i to też robimy za darmo.

    3. Co także ważne, za każde polecenie (przy zamówieniu nowych usług Twojego klienta lub przy ich odnowieniu) dostajesz od LH prowizje, którą wypłacasz na swoje konto. W takim modelu nadal to klient pozostaje właścicielem usług. Jeżeli wasza współpraca dobiegnie końca, wycofuje kończy udostępnianie Ci serwera. Ty nie musisz robić żadnych cesji etc. Jakbyś miała pytania, uderzaj śmiało na: aneta.rutkowska@lh.pl 🙂

    #92326
    Ania Króliczek
    Uczestniczka

    Klaudia, dziękuję za odpowiedź.

    1. Czy możesz mi podpowiedzieć konkretne rozszerzenie? To będzie w formie wtyczki, tak?
    2. Próbowałam już tak robić, ale nie zadziałało. Jakieś inne podpowiedzi, jak to ogarnąć?
    3. Ok, szkoda, wydawało mi się, że da się to jakoś ogarnąć.
    4. Jest gdzieś nagranie na ten temat w kursie? Jak skopiować te pliki, żeby wszystko było ok i jak je przenieść?
    5. – bardzo mi zależy na wsparciu w tym temacie, może ktoś inny coś podpowie?

    #92327
    Ania Króliczek
    Uczestniczka

    Aneta, dzięki za wiadomość – jestem w cyber folks ale planuję się właśnie przenieść do Was. Będę pisała w tej sprawie maila jakoś na dniach 🙂

    #92496
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    Odpowiadam na pytanie 5. Aniu, proszę wrzucaj następnym razem każde pytanie w osobny wątek, bo idzie się pogubić, na co już jest odpowiedź tu a na co nie ma.

    W kursie SPRZEDAM. Jest pokazane jak wrzucać pliki i udostępniać klientom na podstronie za pomocą wtyczki Restrict, myślę, że to może być rozwiązanie dla ciebie. Możesz wrzucić paczki z plikami za pomocą wtyczki Monitor Pobierania, wrzucić na stronę, na której będą wszystkie pliki zakupione w ramach produktów, a następnie ustawić tę stronę jako stronę widoczną tylko dla osób, które zakupiły dany produkt. W lekcji jest jeszcze pokazane jak dodać konkretne ścieżki w ustawieniach WooCommerce, aby ta strona działała w ten sposób.

    Lekcje z pracami na serwerze są w ostatnim module kursu WordPressa.

    #92519
    Ania Króliczek
    Uczestniczka

    Olu dziękuję za odpowiedź, przejdę sobie w takim razie do tych lekcji 🙂 Następnym razem będę dodawać pytania w osobnych wątkach 🙂

    #92618
    Klaudia Łapa
    Moderatorka

    1. No musze wiedzieć gdzie masz newsletter 🙂 wystarczy, że wpiszesz contact form 7 (nazwa newslettera) i powinno wyskoczyć rozszerzenie
    2. Szok i niedowierzanie :O dane we wtyczce na pewno są dobrze? Nie zostało zmienione hasło do poczty?
    3. Ja też żałuję, ale pomyśl teraz że każdy motyw to ogromny ładunek. Niech ktoś wymyśli 5 podstron i na każdej inny motyw i byłaby kaplica 🙂
    4. Ola Help!

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 rok, 1 miesiąc temu przez Klaudia Łapa.
    #92636
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    Odpowiedziałam powyżej. Gubię się w tym wątku. Na przyszłość trzeba osobny wątek do każdego pytania. Nie jest już jasne dla mnie na co jest odpowiedź a na co nie ma.

    #92645
    Ania Króliczek
    Uczestniczka

    Ola – podziękowałam Ci już dwie odpowiedzi wyżej i przeprosiłam, za umieszczenie pytań w jednym wątku. Nie widziałam jak to zrobić. Tak jak już pisałam, w przyszłości zrobię to poprawnie.

    #92651
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    Zrozumiałam, że jeszcze na coś brakuje odpowiedzi z wypowiedzi Klaudii. Czyli jeszcze w czymś mogę pomóc?