Otagowano: 

  • Autor
    Wpisy
  • #112702

    Hej, mam aktywny i skonfigurowany przelew bankowy jako metode płatności, ale gdy przechodzę przez koszyk i klikam “zamawiam” to wyświetla się komunikat “Brak metod płatności” oraz “koszyk jest aktualnie pusty” pomimo tego, że widzę w koszyku dodane produkty. Z czego to może wynikać? Robiłam ostatnio na stronie kilka istotnych zmian jak zmiana motywu, nie wiem w którym momencie coś popsułam…

    #112712
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Pierwsze co bym zrobil to wszedł bym do woocommerce płatności i wyłączył i zapisał płatności przelewem i a następnie bym je włączył i zapisał. Porobił bym testy. Czasem wordpress nie che współpracować i trzeba mu pomóc.
    Następnie do sprawdzenia są:
    wyczyścił bym cache w przeglądarce i testował na oknie incognito
    czy wszystko jest aktualne, wtyczki i motywy
    wyłączył bym wtyczki, które dodałem ostatnio oczywiście nie wszystkie naraz tylko za każdym razem po jednej i testował
    dodał bym produkt testowy do sklepu i testował
    Na tą chwilę to są podstawowe kroki które bym zrobił jak to nie pomoże to napisz co to za motyw, jaka wersja wordpress i woocommerce.

    #113071
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Hej, daj znać czy odpowiedzi Pawła pomogły czy mamy szukać dalej rozwiązania 🙂

    #113089
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Cześć, taki news. Sprawdź czy nie masz wtyczki Omnibus. Spróbuj ją wyłączyć i sprawdź co się dzieje. Dzisiaj miałem problem z jednym sklepem, gdzie w formularzu woocommerce podczas dokonywania płatności nie byłem wstanie zwalidować pól Imię, Nazwisko i E-mail. Po wyłączeniu omnibusa wszytko zaczęło działać. Jeżeli to nie ta wtyczka to wyłączasz wszystkie jedna po drugiej i testujesz, zakup.

    #113181

    Hej, dzięki za rady. Ostatnio zmieniłam motyw, dla nowego motywu wgrałam demo i je po prostu edytowałam. Wydaje mi się, że w taki sposób zdublowałam niektóre strony jak np.strone dla zamówienia. W woocomerce miałam ustowianą strone dla zamowienia z poprzedniego motywu, tak przynajmniej mi się wydaje bo była pusta i właśnie nie wyswietlała żadnych opcji płatności ani formularza do wpisania danych klienta. Zmieniłam to i podpięłam właściwą stronę i zaczęło działać. 🙂

    #113184
    Paweł Zieliński
    Moderatorka

    Super, tak trzymaj.

    #113223
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Super że się udało 🙂

    #113224
    Gabriela Kurowska
    Moderatorka

    Super że się udało 🙂