Otagowano: metody płatności
- Ten temat ostatnio został zaktualizowany 9 miesięcy, 1 tydzień temu przez Gabriela Kurowska.
- AutorWpisy
- 04/03/2024 o 22:38 #112702Anna Mielczarek-BurzyńskaUczestniczka
Hej, mam aktywny i skonfigurowany przelew bankowy jako metode płatności, ale gdy przechodzę przez koszyk i klikam “zamawiam” to wyświetla się komunikat “Brak metod płatności” oraz “koszyk jest aktualnie pusty” pomimo tego, że widzę w koszyku dodane produkty. Z czego to może wynikać? Robiłam ostatnio na stronie kilka istotnych zmian jak zmiana motywu, nie wiem w którym momencie coś popsułam…
05/03/2024 o 10:03 #112712Paweł ZielińskiModeratorkaPierwsze co bym zrobil to wszedł bym do woocommerce płatności i wyłączył i zapisał płatności przelewem i a następnie bym je włączył i zapisał. Porobił bym testy. Czasem wordpress nie che współpracować i trzeba mu pomóc.
Następnie do sprawdzenia są:
wyczyścił bym cache w przeglądarce i testował na oknie incognito
czy wszystko jest aktualne, wtyczki i motywy
wyłączył bym wtyczki, które dodałem ostatnio oczywiście nie wszystkie naraz tylko za każdym razem po jednej i testował
dodał bym produkt testowy do sklepu i testował
Na tą chwilę to są podstawowe kroki które bym zrobił jak to nie pomoże to napisz co to za motyw, jaka wersja wordpress i woocommerce.07/03/2024 o 09:21 #113071Gabriela KurowskaModeratorkaHej, daj znać czy odpowiedzi Pawła pomogły czy mamy szukać dalej rozwiązania 🙂
07/03/2024 o 19:51 #113089Paweł ZielińskiModeratorkaCześć, taki news. Sprawdź czy nie masz wtyczki Omnibus. Spróbuj ją wyłączyć i sprawdź co się dzieje. Dzisiaj miałem problem z jednym sklepem, gdzie w formularzu woocommerce podczas dokonywania płatności nie byłem wstanie zwalidować pól Imię, Nazwisko i E-mail. Po wyłączeniu omnibusa wszytko zaczęło działać. Jeżeli to nie ta wtyczka to wyłączasz wszystkie jedna po drugiej i testujesz, zakup.
11/03/2024 o 21:03 #113181Anna Mielczarek-BurzyńskaUczestniczkaHej, dzięki za rady. Ostatnio zmieniłam motyw, dla nowego motywu wgrałam demo i je po prostu edytowałam. Wydaje mi się, że w taki sposób zdublowałam niektóre strony jak np.strone dla zamówienia. W woocomerce miałam ustowianą strone dla zamowienia z poprzedniego motywu, tak przynajmniej mi się wydaje bo była pusta i właśnie nie wyswietlała żadnych opcji płatności ani formularza do wpisania danych klienta. Zmieniłam to i podpięłam właściwą stronę i zaczęło działać. 🙂
12/03/2024 o 13:20 #113184Paweł ZielińskiModeratorkaSuper, tak trzymaj.
14/03/2024 o 14:40 #113223Gabriela KurowskaModeratorkaSuper że się udało 🙂
14/03/2024 o 14:40 #113224Gabriela KurowskaModeratorkaSuper że się udało 🙂
- AutorWpisy
- UWAGA! Forum tylko dla studentek i studentów Interaktywnej Akademii WordPressa Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.