#120082
Gabriela Kurowska
Moderatorka

Hej, jest kilka opcji, które możesz przetestować, by naprawić problem:

1. Wyłącz wtyczkę i sprawdź czy strona koszyka wyświetla się poprawnie.

2. Odnów struktury linków bezpośrednich

Przejdź do Ustawienia → Bezpośrednie odnośniki w panelu WordPress.

Nie zmieniając ustawień, kliknij przycisk Zapisz zmiany. To odświeży strukturę linków i często rozwiązuje problemy z błędami “strona nie została znaleziona”.

3. Sprawdź strony WooCommerce

Przejdź do WooCommerce → Ustawienia → Zaawansowane i sprawdź, czy strona koszyka jest poprawnie przypisana w sekcji „Strony sklepu”.

Upewnij się, że strona koszyka istnieje w menu Strony i jest opublikowana.

Jeśli strony koszyka, zamówienia itp. zostały usunięte, możesz je ponownie wygenerować:

Przejdź do WooCommerce → Status → Narzędzia.

W sekcji „Utwórz domyślne strony WooCommerce” kliknij Utwórz strony.

4. Przetestuj konflikt wtyczek

Wyłącz tymczasowo wszystkie wtyczki z wyjątkiem WooCommerce i WP Menu Cart.

Sprawdź, czy problem nadal występuje. Jeśli nie, włączaj wtyczki pojedynczo, aby zidentyfikować, która powoduje konflikt.

5. Sprawdź motyw Neve

Upewnij się, że używasz najnowszej wersji motywu Neve. Jeśli nie, zaktualizuj go.

Przetestuj problem na domyślnym motywie WordPress, np. Twenty Twenty-Five. Jeśli problem znika, motyw Neve może być jego źródłem.

6. Sprawdź ustawienia WP Menu Cart

Przejdź do ustawień WP Menu Cart i upewnij się, że tam nie ma żadnych błędów, literówek itp